Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
05:17 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Dacă deții un business activ exclusiv în Constanța, poți apela la optimizare SEO locală!

ro

19 Jun, 2023 15:37 1157 Marime text

Business-urile digitalizate, pentru că la acestea ne vom referi în cele de urmează, pot fi clasificate în cel puțin două categorii: magazine online, putând comercializa diferite bunuri și produse la nivelul întregii țări; firme și companii ce desemnează entități juridice care activează în segmentul de servicii, precum cele turistice, medicale, juridice etc. și care pot fi limitate teritorial.
 
În preambul, trebuie remarcat faptul că NU orice business digitalizat, care deține un site web aferent, se pretează a deveni un business de tale națională sau, în unele cazuri, chiar mondială. Cu toate că Internetul reprezintă o oportunitate fără precedent în ceea ce privește depășirea frontierelor clasice ale comerțului și marketingului, oferind o deschidere foarte largă în acest sens și o șansă incredibilă de a te adresa, simplu și rapid, unui număr foarte ridicat și variat de potențiali clienți (publicuri țintă), există anumite afaceri care nu permit mai mult decât o dezvoltare pe plan local / regional.
 
Spre exemplu, o clinică de medicină dentară sau un salon de înfrumusețare (coafură, cosmetică etc.) se va adresa, chiar și prin intermediul Internetului, care nu cunoaște frontiere în calitate de canal / mijloc de comunicare și promovare, eminamente utilizatorilor / persoanelor din imediata proximitate geografică.
 
În acest caz, după cum vom observa mai departe, vom discuta despre optimizare SEO (iAgency) locală.
 
Mai exact, dacă deții un business precum unul dintre cele amintite mai sus în orașul Constanța, cu siguranță clienții tăi vor fi eminamente sau, cel puțin, preponderent din același oraș ori din zone limitrofe. Ocazional, cel mult, poți avea parte de clienți - turiști.
 
Așadar, în unele situații, site-urile web și mesajele promoționale se adresează în mod special, din punct de vedere geografic, doar unui anumit public țintă – cu toate că oricine poate vizualiza și accesa conținutul asociat brandului tău. În acest caz, ca tehnică de e-marketing, care să-ți „decanteze” audiența în termeni de conversii (vizitatori care, din potențiali clienți, să devină clienți reali), poți apela la optimizare SEO locală.
 
Poziționarea în Google prin optimizare SEO locală este deosebit de importantă pentru utilizatorul care se află în imediata apropiere a business-ului tău / locației fizice, deoarece acesta caută să obțină rezultate cât mai relevante și pragmatice; cu alte cuvinte, acesta caută oferte pentru cererea sa care să se afle nu doar la un click distanță, ci și la… un pas depărtare.
 

Conform statisticilor, peste 40% din totalul de căutări efectuate utilizând Google urmăresc obținerea de informații și rezultate cu relevanță locală – conform iAgency.ro, agenția de optimizare SEO numărul 1 în România.
 
Mai precis, optimizarea SEO locală, cunoscută și drept Local SEO, va targeta în conținutul generat (on-page / off-page) cuvinte cheie și expresii de căutare cât mai specifice, și mai puțin selectate la modul general. De pildă: „stomatologie / clinică stomatologică Constanța” în loc de „stomatologie / clinică stomatologică” (în general); „frizerie Constanța”, „florărie Constanța” ș.a.m.d., după același pattern / aceeași strategie de optimizare SEO sugerată.
 
În felul acesta, te vei asigura că vei ranka cu brandul tău pe primele poziții ale topului SERPs (paginile cu rezultate de căutare returnate de Google) la nivel local, astfel încât să ai și satisfacția creșterii ratei de conversie, nu doar a brand awareness-ului și vizibilității… neproductive.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii