Damen Mangalia va construi o navă pentru operaţiuni offshore pentru o firmă din Namibia. Ce lungime va avea
Damen Mangalia va construi o navă pentru operaţiuni offshore pentru o firmă din Namibia. Ce lungime va avea
20 May, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
2282
Marime text
La data de 15 mai 2019, grupul naval Damen Shipyards şi De Beers Marine Namibia (Pty) Ltd au participat la o ceremonie specială de tăiere a oţelului pentru a marca începerea construcţiei pe o nouă navă de tip offshore. În februarie 2019, compania De Beers Marine Namibia a acordat un contract companiei Damen pentru a construi o nouă navă de recuperare a diamantelor cu crawler pentru operaţiunile offshore din Namibia.
Având 177 de metri lungime, noua navă va fi puţin mai mare decât nava cea mai mare din flota De Beers Marine din Namibia, Mafuta (174 de metri, 571 de metri). Construit dintr-un design Marin Teknikk, MT 6027 va fi cel mai avansat vas de recuperare a diamantelor marine din lume din punct de vedere tehnologic. Caracteristicile la bord includ un sistem de poziţionare dinamic (DP2) bazat pe un sistem de propulsie cu şapte propulsoare alimentat de şase generatoare de câte 3230 eKW fiecare.
Este pentru prima dată când Damen a interacţionat cu De Beers Marine Namibia în calitate de clienţi, iar noua oportunitate este una dintre multele generate de şantierul naval Damen din Mangalia, România. Şantierul din Mangalia are cea mai mare capacitate din toate şantierele din Damen, cu un total de trei docuri uscate până la 60 de metri înălţime şi un spaţiu de ancorare total de 1,6 km. Capacitatea mai mare a permis companiei Damen să ia proiecte de construcţie mai mari, cum ar fi un feribot RoRo cu o lungime de 148 metri, un vas de croazieră de 155 de metri lungime şi această nouă navă minieră de 177 metri pentru De Beers.
Având 177 de metri lungime, noua navă va fi puţin mai mare decât nava cea mai mare din flota De Beers Marine din Namibia, Mafuta (174 de metri, 571 de metri). Construit dintr-un design Marin Teknikk, MT 6027 va fi cel mai avansat vas de recuperare a diamantelor marine din lume din punct de vedere tehnologic. Caracteristicile la bord includ un sistem de poziţionare dinamic (DP2) bazat pe un sistem de propulsie cu şapte propulsoare alimentat de şase generatoare de câte 3230 eKW fiecare.
Este pentru prima dată când Damen a interacţionat cu De Beers Marine Namibia în calitate de clienţi, iar noua oportunitate este una dintre multele generate de şantierul naval Damen din Mangalia, România. Şantierul din Mangalia are cea mai mare capacitate din toate şantierele din Damen, cu un total de trei docuri uscate până la 60 de metri înălţime şi un spaţiu de ancorare total de 1,6 km. Capacitatea mai mare a permis companiei Damen să ia proiecte de construcţie mai mari, cum ar fi un feribot RoRo cu o lungime de 148 metri, un vas de croazieră de 155 de metri lungime şi această nouă navă minieră de 177 metri pentru De Beers.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii