Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
12:50 23 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

De Anul Nou, magazinele Enel din Constanța, Tulcea, Călărași și Ialomița vor avea programul modificat

ro

29 Dec, 2020 18:21 2155 Marime text
  • În celelalte zile, magazinele Enel vor funcţiona după programul obişnuit: de luni până vineri, programul de funcţionare este între 8:00 – 16:00.
Magazinele Enel din Constanța, Tulcea, Călărași și Ialomița vor avea program modificat astfel:
  • Joi, 31 decembrie, programul va fi 8:00 – 14:00
  • Vineri, 1 ianuarie, fi închis, fiind zi liberă legală.
În celelalte zile, magazinele Enel vor funcţiona după programul obişnuit: de luni până vineri, programul de funcţionare este între 8:00 – 16:00.

În contextul liberalizării pieței de energie electrică de la 1 ianuarie, Enel Energie îi informează pe clienți că pot afla dacă au contract pe piața concurențială verificând factura Enel: în colțul din stânga sus unde scrie ”Factură piață concurențială”.

În cazul clienților Enel care au deja contract pe piața concurențială, liberalizarea pieței la 1 ianuarie 2021 nu are niciun impact asupra relației noastre contractuale și nu sunt preconizate, în general, majorări ale prețului.

Dacă pe factură nu e menționat ”Factură piață concurențială”, clienții respectivi au contract pe piața reglementată si pot alege una dintre ofertele destinate pieței concurențiale oricând pe parcursul lunii ianuarie 2021, beneficiind de prețul acesteia începând cu 01.01.2021. Invităm clienții să aleagă oferta potrivită accesând site-ul www.enel.ro, la secțiunea Clienți Rezidențiali sau Contractare Rapidă, la contract.enel.ro.

Vă reamintim că începând cu mijlocul lunii decembrie, Enel Energie a implementat un proiect pilot cu ajutorul căruia clienții pot avea acces în magazine inclusiv în baza unei programări telefonice, apelând 021.9977 (apel cu tarif normal) și apăsând tasta 5. Scopul acestuia este de a crește gradul de confort al clienților și, în același timp, de a le pune la dispoziție servicii de furnizare a energiei în condiții de siguranță deplină, pe fondul escaladării ratei de infectare cu Sars-CoV-2 și începerii sezonului rece.

Cea mai mare parte a operațiunilor pot fi realizate telefonic sau prin canale digitale și nu necesită deplasarea în magazinele Enel. De aceea, recomandăm clienților să folosească în continuare opțiunile digitale de comunicare, de primire și de plată a facturii, precum și contractarea online.

Astfel, clienții au la dispoziție două variante simple pentru a primi factura electronică, imediat ce a fost emisă: pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii.

Pentru a trimite indexul pentru electricitatea consumată, pe lângă secțiunea Index din cadrul aplicației MyEnel, clienții pot apela (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură) numărul de telefon gratuit 0800.07.08.09 sau numărul cu tarif normal 021.9977. Pentru a trimite indexul pentru consumul de gaz, clienții pot suna la numărul gratuit 0800.07.07.01, tasta 1, sau la numărul cu tarif normal 021.9977, în cazul în care distribuitorul lor este Delgaz Grid sau Progaz P&D (între 22 și 26 ale fiecărei luni).


Pentru a intra în contact cu un consultant Enel, clienții pot utiliza următoarele numere de telefon: 021 9977 (cu tarif normal, apelabil din România) sau 0040372436436 (număr apelabil din străinătate). La aceste numere pot fi aflate informații despre facturi și sold, despre contract, pot fi activate servicii precum factura electronică și altele.

Pentru a evita riscurile asociate unui drum la magazin sau la diverse puncte de plată, clienții pot alege să utilizeze aplicația MyEnel, care poate fi activată cu ușurință fie online, pe my.enel.ro, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store sau Google Play. Prin intermediul MyEnel, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată.

În cazul în care clienții doresc în continuare să efectueze plata în numerar, este recomandată utilizarea automatelor de plată de tip self-pay, amplasate în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland, precum și în magazinele alimentare.

Sursa foto: Enel



 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii