De "Black Friday 2023", numărul de tranzacţii online ar putea crește de 20 de ori față de o zi obişnuită
De "Black Friday 2023", numărul de tranzacţii online ar putea crește de 20 de ori față de o zi obişnuită
05 Nov, 2023 19:55
ZIUA de Constanta
1038
Marime text
- Aproape jumătate din totalul tranzacţiilor procesate în România (46%) sunt cu un card salvat în prealabil, iar în perioada de "Black Friday 2023" numărul de tranzacţii online ar urma să fie de 20 de ori mai mare decât într-o zi obişnuită, reiese dintr-o analiză realizată de către un procesator de plăţi online, conform Agerpres.
Datele centralizate de PayU GPO România evidenţiază faptul că, în primele nouă luni ale acestui an, a înregistrat o creştere cu 25% a volumelor procesate, faţă de intervalul de referinţă din 2022. Din punct de vedere al numărului de tranzacţii, au fost consemnate cu 18% mai multe tranzacţii decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.
De asemenea, volumul plăţilor realizate printr-un singur click a ajuns la o pondere de 46% din totalul tranzacţiilor efectuate în platforma PayU, din ianuarie şi până la finele lunii septembrie, în creştere cu 13% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2022.
Referitor la evoluţia pieţei locale de comerţ online, estimările specialiştilor arată un ritm de creştere şi se va apropia de valoarea de 9,76 miliarde de euro, în 2023. Din acest total, 65% reprezintă livrări de bunuri (produse) şi 35% servicii furnizate prin intermediul online.
Cele mai importante verticale care au susţinut avansul pieţei de comerţ digital în acest an au rămas: IT&C, fashion şi home & deco, dar şi travel, asigurări, entertainment, transport şi food & delivery.
Conform PayU GPO România, în perioada de "Black Friday 2023", numărul de tranzacţii online ar urma să fie de 20 de ori mai mare decât într-o zi obişnuită.
Citește și
V-ați făcut lista pentru Black Friday?
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii