Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
08:14 28 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

De la jumătatea lunii mai încep licitațiile pentru reamenajarea parcului din zona gării Constanța

ro

01 May, 2021 00:00 2050 Marime text

  • Licitație pentru serviciul de elaborare a documentaţiei tehnico-economice aferente obiectivului de investiţii: „Reamenajarea spațiului public din zona Parcului Gării”

  • Parcul Gării din Constanța are o suprafață verde de 45.300 mp și este faimos pentru fântâna arteziană din inox(n.r. cinetică) realizează de sculptorul Constantin Lucaci în anii '70

  • Valoarea totală estimată a licitației organizate de primăria Constanța este de 201.100 lei

  • Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 17.05.2021

Se organizează licitație pentru serviciul de elaborare a documentaţiei tehnico-economice aferente obiectivului de investiţii: „Reamenajarea spațiului public din zona Parcului Gării” - DALI, PT, DATC, inclusiv organizare de șantier și altele– etapa DALI –inclusiv documentaţii pentru obţinere avize, expertiză tehnică, studii de teren.
Licitația este necesară pentru realizarea obiectivului de investiții „Reamenajarea spațiului public din zona Parcului Gării”.

Parcul Gării din Constanța are o suprafață verde de 45.300 mp și este faimos pentru fântâna arteziană din inox(n.r. cinetică) realizează de sculptorul Constantin Lucaci în anii '70.

Valoarea totală estimată a licitației organizate de primăria Constanța este de 201.100 lei.
Serviciul de elaborare a documentaţiei tehnico-economice aferente obiectivului de investiţii: „Reamenajarea spațiului public din zona Parcului Gării” – etapa DALI, inclusiv documentaţii pentru obţinere avize, expertiză tehnică, studii de teren se va realiza în 2 faze, după cum urmează: Faza I – Întocmire și predare documentaţii pentru obţinerea avizelor/acordurilor, expertiza tehnică, precum și studii de teren: studiu geotehnic, topografic, peisagistic/ istoric de vegetație etc. Faza II - Elaborarea Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii .

Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Vergil Chitac - Primar, Felicia-Nadina Ovanesian – Administrator public, Rusu Ionut - Viceprimar, Cocargeanu Florin–Daniel - Viceprimar, Gospodaru Georgiana – Secretar general, Frigioiu Marcela – Director executiv, Gheorghe Georgeta – Director executiv adjunct, Dobre Oana – Șef serviciu, Petcu Lenuța – Șef serviciu, Niță Mihaela – Director executiv, Drăgan Andreea – Șef serviciu, Georgescu Raluca Florența – Director executiv, Constantinescu Horia Miron – Director executiv adjunct și Paiu Elena Gabriela – Șef serviciu.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 17.05.2021, ora 15:00 în SEAP.

PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.


Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Citește și:

Parcul de lângă Gara din Constanța revine în atenția autorităților locale. Vor să-l reamenajeze!

 

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii