Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
08:09 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Decizia publicată în Monitorul Oficial Oil Terminal a aprobat colaborarea cu Iulius Real Estate SRL pentru un amplu proiect imobiliar

ro

13 Sep, 2023 17:00 1954 Marime text
  • Decizia a fost publicată recent, pe 11 septembrie 2023, în Monitorul Oficial al României
  • Obiectul Contractului de Superficie: Terenul proprietatea OIL TERMINAL S.A. în suprafață de 254.261 mp intabulat în CF 215416 UAT Constanța, nr. cadastral 215416 și terenul în suprafață de 129.335 mp intabulat în CF 215382 UAT Constanța, nr. cadastral 215382.
     
 
Oil Terminal și Iulius Real Estate SRL au brevetat parteneriatul, prin ultima decizie luată la data de 1 septembrie 2023, în cadrul a AGEA Oil Terminal. Decizia a fost publicată recent, pe 11 septembrie 2023, în Monitorul Oficial al României. 



Redăm mai jos hotărârea:
„Avand in vedere prevederile Legii nr. 31/1990 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pe cele ale Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Regulamentul ASF. nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Actul constitutiv al societatii,  precum si Procesul verbal al sedintei Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor din data de 01.09.2023 s-a adoptat urmatoarea:

 
Hotarare:
 
Art. 1 Cu 99,9999 % din drepturile de vot ale actionarilor prezenti/reprezentati, se aproba constituirea unui parteneriat intre Oil Terminal S.A. si  Iulius Real Estate S.R.L. („Dezvoltatorul”) in scopul  realizarii unui proiect de regenerare si dezvoltare urbana pe costul Dezvoltatorului avand urmatoarele elemente principale:



a. Forma de Colaborare
 
a.1. Acord de asociere  in vederea demararii fazei PUZ de autorizare a proiectului, ameliorarea sau stingerea obligatiilor de mediu cu privire la Terenuri pe costul dezvoltatorului, dezafectarea infrastructurii existente pe teren pentru realizarea unui proiect de regenerare si dezvoltare urbana pe costul dezvoltatorului in temeiul Contractului de Superficie.
 
a.2. Contract de constituire a unui drept de superficie in favoarea  Dezvoltatorului, acesta dobandind dreptul de superficie asupra Terenurilor.


b. Obiectul Contractului de Superficie: Terenul proprietatea OIL TERMINAL S.A. in suprafata de 254.261 mp intabulat in CF 215416 UAT Constanta, nr. cadastral 215416 si terenul in suprafata de 129.335 mp intabulat in CF 215382 UAT Constanta, nr. cadastral 215382.



c. Taxa de superficie: 2.000.000 EURO/an pentru intreaga suprafata a Terenurilor platibila in cuantumul si la termenele negociate intre parti. Taxa de superficie  va fi indexata in  conditiile negociate prevazute in Contractul de superficie.


d. Durata Contractului de Superficie: Contractul se incheie pe o perioada de 99 de ani cu posibilitatea prelungirii in conformitate cu prevederile legale aplicabile.


e. Durata Asocierii: Asocierea va fi valabila pe perioada de valabilitate a Contractului de Superficie.


f. Functiuni Proiect Dezvoltate direct de catre Dezvoltator/Functiuni dezvoltate de alte entitati:

f.1. Urmatoarele functiuni din cadrul Proiectului vor fi dezvoltate in mod direct de – Dezvoltator: Retail, Office, Rezidential, Entertainment, Parc, Gradina Botanica, Fresh Market, Parcari aferente


f.2. Urmatoarele functiuni  vor putea fi dezvoltate, la decizia Dezvoltatorului, impreuna cu parteneri institutionali de drept public sau privat sau direct de catre acestia: Universitate/campus universitar, Acvariu, Hotel,         Parcari aferente, SPA
Dupa aprobarea Planului Urbanistic Zonal, Dezvoltatorul va putea decide cu privire la dezvoltarea functiunilor prevazute anterior.
Cu o prezenta de 2.632.418.001 voturi, reprezentand 87,83 % din totalul drepturilor de vot, voturile exprimate au fost inregistrate dupa cum urmeaza: 
-        2.632.415.190  voturi “pentru”, reprezentand 99,9999% din totalul de voturi exprimate;                   
-        2.811 voturi “impotriva”, reprezentand 0,0001% din totalul de voturi exprimate;                   
-        0 voturi “neexprimate”,
Au fost anulate un numar de 0 voturi.
 
Art. 2 Cu 99,9999 % din drepturile de vot ale actionarilor prezenti/reprezentati, se aproba mandatarea Directorului General, Directorului Financiar, Directorului Dezvoltare, sef birou Juridic Litigii sau inlocuitorii de drept ai persoanelor imputernicite sa reprezinte societatea in relatiile cu dezvoltatorul, notar public si sa semneze in numele si pentru societate Acordul de Asociere si Contractul de superficie, actele aditionale la acestea, precum si orice alte inscrisuri necesare in derularea relatiei contractuale cu dezvoltatorul pentru implementarea proiectului.
Cu o prezenta de 2.632.418.001 voturi, reprezentand 87,83 % din totalul drepturilor de vot, voturile exprimate au fost inregistrate dupa cum urmeaza: 
-        2.632.415.190  voturi “pentru”, reprezentand 99,9999% din totalul de voturi exprimate;                   
-        0 voturi “impotriva”,
-      2.811 voturi “neexprimate”, reprezentand 0,0001% din totalul de voturi exprimate;
Au fost anulate un numar de 0 voturi.
 
Art. 3 Cu 99,9999 % din drepturile de vot ale actionarilor prezenti/ reprezentati, se aproba mandatarea conducerii administrative si executive sa efectueze demersurile necesare pentru ducerea  la indeplinire a oricarei conduite sau obligatii ce rezulta din  Acordul de Asociere  si/sau Contractul de Superficie, inclusiv, dar fara a se limita la: acordarea oricarui aviz, acord, procura ar fi necesara Dezvoltatorului in procesul de autorizare a proiectului investitional,  indeplinirea oricarei obligatii asumate fata de Dezvoltator, desfiintarea cladirilor existente si radierea acestora din cartea funciara a terenurilor pentru proiect, predarea terenurilor pentru proiect catre Dezvoltator, semnarea de acorduri/contracte de orice fel cu orice furnizori de utilitati sau cu autoritatile locale pentru indeplinirea demersurilor la care Dezvoltatorul este indreptatit conform clauzelor negociate, colaborarea cu Dezvoltatorul in oferirea acestuia a oricarui sprijin privind acte, documente sau acorduri ce sunt sau ar putea fi necesare in dezvoltarea proiectului,  efectuarea oricaror dezmembrari sau alipiri ale Terenurilor, reprezentarea societatii in fata oricaror autoritati centrale sau locale si oricaror entitati publice sau private in legatura cu dezvoltarea proiectului.
Cu o prezenta de 2.632.418.001 voturi, reprezentand 87,83 % din totalul drepturilor de vot, voturile exprimate au fost inregistrate dupa cum urmeaza: 
-        2.632.415.190  voturi “pentru”, reprezentand 99,9999% din totalul de voturi exprimate;                   
-        0 voturi “impotriva”,
-      2.811 voturi “neexprimate”, reprezentand 0,0001% din totalul de voturi exprimate;
Au fost anulate un numar de 0 voturi.
 
 Art. 4  Cu 100 % din drepturile de vot ale actionarilor prezenti/reprezentati, se aproba stabilirea datei de 21.09.2023, ca data de inregistrare si a datei de 20.09.2023 ca ex-date in conformitate cu prevederile legale.
Cu o prezenta de 2.632.418.001 voturi, reprezentand 87,83 % din totalul drepturilor de vot, voturile exprimate au fost inregistrate dupa cum urmeaza: 
-        2.632.418.001 voturi “pentru”, reprezentand 100% din totalul de voturi exprimate;                   
-        0 voturi “impotriva”,
-      0 voturi “neexprimate”,
Au fost anulate un numar de 0 voturi.
  
Art. 5 Cu 100 % din drepturile de vot ale actionarilor prezenti/reprezentati, se aproba imputernicirea Presedintelui de sedinta sa semneze hotararile adunarii.
Cu o prezenta de 2.632.418.001 voturi, reprezentand 87,83 % din totalul drepturilor de vot, voturile exprimate au fost inregistrate dupa cum urmeaza:  
-        2.632.418.001 voturi “pentru”, reprezentand 100% din totalul de voturi exprimate;                   
-        0 voturi “impotriva”,
-      0 voturi “neexprimate”,
Au fost anulate un numar de 0 voturi.
 
 
Art. 6 Cu 100 % din drepturile de vot ale actionarilor prezenti/reprezentati, se aproba imputernicirea directorului general al societatii sa semneze documentele necesare privind inregistrarea hotararilor adunarii generale a actionarilor la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Constanta si pentru efectuarea formalitatilor privind publicarea acestor hotarari.
Cu o prezenta de 2.632.418.001 voturi, reprezentand 87,83 % din totalul drepturilor de vot, voturile exprimate au fost inregistrate dupa cum urmeaza: 
-        2.632.418.001 voturi “pentru”, reprezentand 100% din totalul de voturi exprimate;                   
-        0 voturi “impotriva”,
-      0 voturi “neexprimate”,
Au fost anulate un numar de 0 voturi”.
 
 
Cifră de afaceri record pentru Oil Terminal SA Constanța


Societatea Oil terminal SA a declarat pentru exercițiul financiar al anului 2022 cifră de afaceri de 302.678.978 lei (60.535,796 euro), profit de 11.604.223 lei (2.320.844 euro) și 962 de angajați.

Cifra de afaceri a societății Oil Terminal SA Constanța pentru anul 2022 este cu aproximativ 42% mai mare decât în 2021 și cu 58% mai mare decât în 2020.


 
Profit dublu pentru Oil Terminal SA Constanța

Profitul societății Oil Terminal SA Constanța este în valoare de 11.604.223 lei (2,3 milioane euro) pentru 2022, iar în anul 2021 este de 5.752.696 lei, iar în anul 2020 de 5.345.401 lei.
 
 
Consiliu de Administrație stabil până în aprilie 2027 la Oil Terminal SA
 
 
Consiliul de administrație al societății Oil Terminal SA are mandat pe patru ani, din aprilie a.c. până în 2027.

Componența Consiliul de administrație este Gheorghe Cristian-Florin Președinte și membrii, Bodu Sebastian-Valentin, Teșeleanu George, Micu Ionuț Stelian, Mișa George-Stelian, Ungur Ramona și Andrei Aurelian-Ovidiu.

Conducerea executivă a societății Oil Terminal SA, respectiv directorul general Ciutureanu Sorin-Viorel și Franga Adriana director economic.



Oil Terminal SA Constanța auditare

Oil Terminal SA este auditată din februarie a.c, pentru o perioadă de trei ani, de societatea Transilvania Audit & Fiscality SRL (2008) București reprezentată de Drăgoi Antonella - Mariyeane.
 
 
Despre Iulius Real Estate
 
 
Societatea Iulius Real Estate a fost fondată în anul 2007, având sediul social în Iași, pe strada Palas nr. 7A. Societatea are mai multe puncte de lucru, trei permanente în Iași, pe străzile Carol I nr. 26, Sf. Lazăr nr. 64-66 și încă unul în municipiul Iași, adresă nespecificată. Totodată, până în 2026, este activ un punct de lucru în Timișoara, pe strada Aristidie Demetriade nr. 1, cât și în București, pe strada Mărăști nr. 65-67, cel din urmă punct de lucru fiind valabil până la final de an.
 
Iulius Real Estate are o experiență de peste 25 de ani în real estate și are în portofoliu proiectele de regenerare urbană Palas Iași și Iulius Town Timișoara, rețeaua de shopping mall-uri regionale IULIUS Mall (Iași, Cluj-Napoca și Suceava) și proiectele de retail de proximitate Family Market (Bucium și Miroslava), prin intermediul cărora a generat peste 35.000 de locuri de muncă.
 
 
Asociați în firmă sunt Iulius Holding SRL - 99% și Iulian Adrian Dascălu - 1%, cu administrator Bogdan Mihăilă.
 
În anul 2022, firma a raportat 24 de salariați, la o cifră de afaceri de 28 de milioane de lei și un profit de 25 de milioane de lei.
 
 
Istoric Iulius Real Estate SRL
 
Așa cum aminteam mai sus, firma a fost înmatriculată prin încheierea din 30 noiembrie 2007, fondatori fiind Iulius Holding SRL - 99% și Dascălu Iulian Adrian -1%, administrator fiind Goldan Cătălin Narcis. Sediul social inițial era pe strada Sărărie nr. 6 din Iași, iar capitalul social era de 1.000 de lei.
 
Ulterior, în noiembrie 2008 era publicat în Monitorul Oficial al României un act adițional privind revocarea din funcția de administrator al lui Cătălin Narcis Goldan și numirea lui Iulian Adrian Dascălu. Un an mai târziu, apare ca administrator Emilian Gabriel Grosu. În anul 2013, conform unei decizii din data de 1 aprilie 2023, sediul social se mută pe strada Palas din Iași și a fost prelungit mandatul lui Emilian Gabriel Grosu.
 
În anul 2017, este revocat din funcția de administrator Emilian Gabriel Grosu și este numit Bogdan Mihăilă. Ulterior, în 2021, era aprobată fuziunea prin absorbţie a societăţilor TERRA CENTER SRL şi SALTIM HERMES SA de către IULIUS HOLDING SRL şi au mandatat reprezentanţii legali ai acestora cu întocmirea şi semnarea proiectului de fuziune prin absorbţie a societăţilor absorbite de către societatea absorbantă.
 
 
 
Iulian Adrian Dascălu apare și în firmele Expert Design SRL, ADN Prefabricate SRL, Block Buster SRL, Iulius Holding SRL, Light Cleaning SRL, Iulius Management Center SRL, Palas Holding SRL, Iulius Residential Timișoara SRL, Palas 1 SRL, Palas 2 SRL, Palas 3 SRL, Palas 4 SRL, Palas 5 SRL, Vivide SRL, Dasko Security SRL, United Business Center Cluj Two SRL, United Business Center 5 SRL, United Business Center Timișoara SRL, United Business Center 4 Timișoara SRL, Stoneberg Group SRL, United Business Center 7 Iași SRL, United Palas 6 SRL, Palas Campus SRL, Palas Development SRL, Mall Delivery SRL, Iulius Holding Development SRL, Hydro Blue Energy SRL și United Business Center Cluj One SRL.
 
 
Iulius Holding SRL mai deține Family Market Miroslava SRL; Iulius Residential Timișoara SRL, United Business Center 5 SRL, Palas Development SRL, Mall Delivery SRL, United Business Center 1 Timișoara SRL, Palas Holding SRL, United Business Center 4 Timișoara SRL, United Business Center Cluj One SRL, Iulius Mall Timișoara SRL, Vivide SRL, United Busines Center 7 Iași SRL, Family Market Bucium SRL, Palas Campus SRL, United Business Center 0 Timișoara SRL, Home Projects One SRL, Constanta365 Development SRL, Block Buster SRL, Attrius Developments SRL, Iulius Trust SRL, Stoneberg Group SRL, Rivius Investments SRL, Iulius Management Center SRL, United Energy SRL, Light Cleaning SRL, United Business Center Timișoara SRL, Iulius Group SRL, Dasko Security SRL, United Business Center 3 Timișoara SRL, Planada One SRL, United Palas 6 SRL, United Business Center 2 Timișoara SRL, Riviera Office SRL, Stoneberg SRL, Iulius Mall Suceava SRL, Planada Two SRL, Carbo Europe SRL și Iulius Mall Cluj SRL.
 
 
Mihăilă Bogdan apare și în firmele Factory Business United SRL, Stingray Developments SRL, Stoneberg Group SRL, Hydro Blue Energy SRL, Water Energy Systems SRL și United Energy SRL.
 
 
Iulius Holding SRL
 
Fondată în anul 2006, firma a raportat în 2022 o cifră de afaceri de 11.756 lei, la un profit de 35,5 milioane lei, cu un singur salariat. Facem mențiunea că în 2017, profitul a fost de peste 787 milioane de lei. Sediul social este în Iași, pe strada Palas nr. 7A. Asociat unic și administrator este omul de afaceri Iulian Adrian Dascălu. Activele firmei au ajuns, în 2022, la valoarea de peste 1 miliard de lei.
 
PRECIZĂRI:

 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:
 
Oil Terminal a aprobat în ședință AGEA parteneriatul cu Iulius Real Estate SRL pentru un amplu proiect imobiliar
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii