Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
02:07 01 03 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Departamentul pentru Situații de Urgență și structurile aflate în coordonare, la bilanț

ro

28 Feb, 2025 22:00 215 Marime text
Sursa foto: IGSU/FacebookAstăzi la sediul Ministerului Afacerilor Interne, s-a desfășurat activitatea de evaluare a misiunilor Departamentului pentru Situații de Urgență și a structurilor aflate în coordonare, pe parcursul anului 2024.

Potrivit IGSU, evenimentul s-a bucurat de participarea viceprim-ministrului, ministrul afacerilor interne, Marian-Cătălin Predoiu, care a apreciat efortul depus de întregul personal pentru îndeplinirea obiectivelor prioritare, cu dedicare și profesionalism.

“Anul trecut a fost un an foarte bun pentru Ministerul Afacerilor Interne și datorită profesionalismului și devotamentului tuturor celor implicați în gestionarea optimă a situațiilor de urgență, pompieri, paramedici, medici, asistenți , voluntari, piloți sau salvatori montani, am demonstrat încă o dată că binele comun este deviza noastră, este un adevărat mod de viață în această profesie ! În fața provocărilor tot mai complexe, de la incendii și inundații la cooperarea internațională și protecția civilă, angajamentul pentru siguranța cetățenilor rămâne prioritar. Felicit toți profesioniștii acestui sistem și le mulțumesc pentru dedicare!”, a declarat viceprim-ministrul, ministrul afacerilor interne, Cătălin Predoiu, la finalul activității.

În anul 2024, Inspectoratul General pentru Situații de Urgență a continuat îndeplinirea obiectivelor prioritare ce au vizat îmbunătățirea cadrului legislativ și a politicilor de personal, creșterea capacităților operaționale și de răspuns, îmbunătățirea pregătirii și rezilienței, modernizarea și dezvoltarea instituțională, prin finanțare externă și de la buget.

Complexitatea, diversitatea și evoluția situațiilor de urgență din ultimii ani au impus implementarea unor politici de personal bine structurate, menite să asigure adaptarea rapidă a echipajelor de salvatori la noile provocări și identificarea unor mecanisme eficiente de gestionare, fundamentate pe concepții moderne, instrumente de lucru optimizate și reglementări adecvate, care să contribuie la creșterea capacității de răspuns în situații critice.

Le mulțumim și noi tuturor celor care au făcut posibilă atingerea obiectivelor și asigurăm cetățenii că și pe viitor vom sluji cu onoare, curaj și devotament binele și siguranța comunității!“ - conform IGSU

Citește și: 

Vrei să fii pompier? Școala de Subofițeri Pompieri și Protecție Civilă scoate 300 de posturi la concurs
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii