Destinația Mamaia Constanța, în atenția francezilor la Salonul Mondial de Turism din Paris
Destinația Mamaia Constanța, în atenția francezilor la Salonul Mondial de Turism din Paris- Muzică tradițională românească, destinații care îmbină tradițiile autentice cu plimbările în aer liber, dar și festivaluri de muzică la malul mării, care îi îmbie pe francezi să petreacă vacanța de vară în stațiunea Mamaia, pe litoralul românesc. Toate fac parte din oferta țării noastre, care le-a prezentat francezilor cu succes destinații de poveste din România, la mare sau la munte.
Francezii sunt în căutarea locațiilor pitorești însorite, accesibile, cu facilități diverse, plaje cu nisip fin și ape limpezi.
Reprezentanții OMD Mamaia Constanța au tras primele concluzii ale Salonului Mondial de Turism din Paris:
„S-a încheiat și a doua zi a târgului de turism din Paris. Destinația noastră a fost bine primită de către francezi. Ne-am întâlnit atât cu tour-operatori, cât și cu agenții de turism și am stat de vorbă cu grupuri de tineri, dar și cu persoane trecute de prima tinerețe care vor să revină în destinația noastră și care știu stațiunea Mamaia de acum 20 de ani. Țara noastră a avut astăzi aproape o oră dedicată la scenă deschisă, iar francezii au fost încântați de muzica tradițională românească interpretată de Tina Roman, mezzosoprană și studentă stabilită la Paris de peste 7 ani. Pregătim și câteva surprize pentru următoarele 2 zile ale târgului și vă vom ține la curent cu ultimele concluzii ale evenimentului”, a declarat George Măndilă – Președinte, Organizația de Management al destinației Mamaia Constanța.
Franța reprezintă una dintre cele șapte piețe strategice din turism pentru promovarea României. Potrivit Institutului Național de Statistică, numărul turiștilor francezi care au petrecut o vacanță în țara noastră a crescut anul trecut cu aproximativ 24.76% față de anul precedent.
Totodată, în toamna anului trecut, imagini spectaculoase din țara noastră reprezentând Castelul Peleș, Mănăstirea Sucevița și Transfăgărășan au fost afișate timp de trei săptămâni, pe 103 panouri publicitare și 17 autobuze turistice din Paris.
Înființată în primăvara anului trecut, OMD Mamaia Constanța își propune să deruleze o campanie amplă, care să schimbe percepția turiștilor asupra experienței de vacanță pe care destinația Mamaia Constanța o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.
Citește și
Destinația Mamaia Constanța, prima participare la Salonul Mondial de Turism din Paris
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp