Destinația Mamaia Constanța, la înălțime ITB Berlin 2025 – oportunități și experiențe inedite de vacanță
Destinația Mamaia Constanța, la înălțime: ITB Berlin 2025 – oportunități și experiențe inedite de vacanță


În prima zi a Târgului Internațional de Turism ITB de la Berlin, o multitudine de platforme digitale și companii inovatoare din industrie s-au întrecut să-și prezinte ofertele către destinațiile turistice din Europa și din întreaga lume. Acestea sunt câteva dintre concluziile primei zile de întâlniri pe care reprezentanții Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța le-au avut cu tour-operatori, companii din domeniul marketing-ului digital, platforme de rezervări și agenții de turism interesate să includă destinația Mamaia Constanța în cataloagele lor de prezentare online și offline.

“Am fost primiți la această ediție cu mult entuziasm de tour operatorii europeni, dar și de alți profesioniști din industria turismului. Ne bucurăm să vedem un interes tot mai crescut pentru litoralul românesc. Dacă până acum 10 ani turismul era reprezentat de simple vacanțe, astăzi profilul turistului străin care vine și vizitează Europa pentru prima oară s-a schimbat. El caută experiențe autentice aflate la un simplu click distanță. Totul este posibil cu ajutorul inteligenței artificiale, care, pe baza preferințelor turiștilor, identifică vacanța ideală. Rezervările se efectuează cu sprijinul unor platforme digitale care deja cunosc comportamentul utilizatorului. În prima zi a evenimentului 3 companii din Europa ne-au prezentat sisteme diferite de a atrage turistul ideal pe litoral cu sprijinul acestor tehnologii. De asemenea, am deschis discuțiile cu noi tour-operatori din Slovacia și Croația pentru aducerea de grupuri în stațiunea Mamaia”, a declarat Oana Silviana Crăciun – specialist relații publice în cadrul OMD Mamaia Constanța.
În următoarele două zile, prioritare vor fi întâlnirile stabilite cu alți tour operatori și parteneri media din Europa. Și în acest an, OMD Mamaia Constanța va aduce pe litoral reprezentanți ai agențiilor de turism și tour-operatorilor din străinătate interesați să vândă pachete turistice de minim 3 nopți de cazare în stațiunea Mamaia și în orașul Constanța.

Sub patronajul Ministerului Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului (MEDAT), România promovează la ITB Berlin o ofertă care include circuite culturale, turism activ și de aventură, sejururi pe litoral și în Delta Dunării, turism rural și city break-uri. Între destinațiile prezente la Berlin se află Oradea, București, Timișoara, Mamaia – Constanța, Craiova, dar și județe și regiuni precum Cluj, Sibiu, Prahova, Neamț și Bucovina.
Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța a fost înființată printr-o asociere între Primăria Municipiului Constanța și trei patronate din turism, cu scopul de a gestiona activitățile de promovare și management turistic pentru stațiunea Mamaia și municipiul Constanța. OMD Mamaia Constanța își dorește să schimbe experiența de vacanță pe care turiștii străini o au pe litoralul românesc.
Citește și
Destinația Mamaia Constanța, la a doua participare la Târgul Internațional de Turism ITB Berlin (GALERIE FOTO)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp