Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
21:25 18 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Direcția Generală de Asistență Socială Constanța achiziționează produse de cofetărie și patiserie (DOCUMENT)

ro

25 Sep, 2024 17:00 468 Marime text
 
Sursa foto (cu rol ilustrativ): ZIUA de Constanța
 
  • Termenul - limită pentru primirea ofertelor este 22 octombrie 2024.
 
Direcția Generală de Asistență Socială Constanța, ca autoritate contractantă, a inițiat, printr-un anunț de participare publicat pe licitatiapublica.ro, achiziția de produse de cofetărie și patiserie, urmând a atribui un acord cadru cu o durată de 24 de luni de la data semnării.
 
Valoarea minimă estimată a acordului-cadru este de 689.760,30 lei fără TVA, iar valoarea maximă estimată este de 828.661,40 lei fără TVA. Cantitățile minime si maxime ale acordului-cadru si ale contractelor subsecvente vor fi conform Anexei 1 atașate caietului de sarcini.
 
Se estimează că vor fi atribuite trei contracte subsecvente, în functie de necesitățile autorității contractante și disponibilitățile bugetare, astfel: Contract subsecvent nr. 1, perioada 09.10.2024 - 31.12.2024 (3 luni); Contract subsecvent nr. 2, perioada 01.01.2025 - 31.12.2025 (12 luni); Contract subsecvent nr. 3, perioada 01.01.2026 - 09.10.2026 (9 luni).
 
„Autoritatea contractantă DGAS Constanța va încheia acordul cadru pentru furnizarea de «Achiziția de produse de cofetărie și patiserie» pentru o perioadă de 24 de luni, cu maxim 2 operatori economici. Acordul cadru și contractele subsecvente ce urmează a fi atribuite au ca obiect furnizare de produse de cofetărie si patiserie, prin care se vor asigura materii prime pentru prepararea hranei, precum și produse alimentare finite în vederea asigurării necesarului pentru beneficiarii serviciilor sociale aflate în subordinea autorității contractante“, se menționează pe licitatiapublica.ro.
 
Atribuirea contractelor subsecvente ulterior încheierii acordului-cadru se va face fără reluarea competiției. Oferta câștigătoare va fi oferta cu cel mai mare punctaj rezultat în urma aplicării criteriului de atribuire cel mai bun raport calitate - preț.
 
Termenul - limită pentru primirea ofertelor este 22 octombrie 2024, ora 15.00, când se deschid ofertele, în SEAP.


Oferta trebuie să rămână valabilă patru luni.
 
Persoanele din cadrul autorității contractante cu funcții de decizie sunt: Monica Poptile - director general, Alina Vasiliu - director adjunct, Anca Ghițulescu - director executiv, Andrada Bărbatu - director executiv, Cristina Clipota - director, Anca Madularu - șef serviciu, Anica Constantin - șef serviciu, Adriana Jarmea - consilier, Cătălin Sebastian Lazăr - șef serviciu, Corina Cociu - șef serviciu, Daniela Ou - șef centru, Petruța Ghiorghiță - consilier achiziții, Iulian Voicu - consilier achiziții, Roxana Tuzluchi - consilier achiziții, Marius Dumitru Dobrin - consilier achiziții, Georgiana Florea - inspector, Claudia Ene - consiler achiziții. 

PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

 
Citește și:
 
O firmă din Galați furnizează materiale sanitare pentru Direcția Generală de Asistență Socială Constanța (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii