Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
20:47 20 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Dobre&Fiii SRL a contestat o licitație organizată de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene. Despre ce este vorba?

ro

29 Sep, 2024 11:55 612 Marime text
Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a adoptat decizia nr. 2688/C11/3062, 3063 din 24.09.2024 la contestația nr. 97/05.09.2024 formulată de DOBRE & FIII SRL, cu sediul în municipiul Constanța, împotriva răspunsului consolidat la clarificări nr. 62024- 44476/26.08.2024 și a clarificării din oficiu nr. 43639/23.08.2024, emise în cadrul licitației deschise, organizată de MINISTERUL INVESTIŢIILOR ŞI PROIECTELOR EUROPENE, în calitate de autoritate contractantă, în vederea încheierii acordului-cadru de furnizare având ca obiect „Furnizare pachete cu produse alimentare, inclusiv transport derulat prin Programul Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027, pentru anumite categorii de persoane defavorizate”, lotul 3 și 4, anunț de participare nr. CN1071255/22.07.2024.

Societatea din Constanța a solicitat: în temeiul prevederilor art. 22 alin. (1) din Legea 101/2016, suspendarea procedurii până la soluționarea prezentei contestații, pentru loturile 3 și 4; în temeiul prevederilor art. 26 alin. (2) lit. b) din Legea 101/2016, obligarea autorității contractante să dispună măsuri de remediere în sensul publicării unei lămuriri la pct. 6 din clarificarea din oficiu nr. 43639/ 23.08.2024 şi a unui răspuns la întrebările nr. 19, 20 şi 21 din răspunsul consolidat nr. 62024-44476 din 26.08.2024, în mod clar cu respectarea dispozițiilor legale aplicabile, cât şi la publicarea unei erate privind prelungirea termenului de depunere a ofertelor în raport de prevederile art. 153 alin. 1 lit. a) din Legea nr. 98/2016.

Prin contestația nr. 98/05.09.2024 înregistrată la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor cu nr. 56625/05.09.2024, și compania VASCAR SRL, cu sediul în municipiul Vaslui s-a îndreptat împotriva răspunsului consolidat la clarificări nr. 62024-44476/26.08.2024 și a clarificării din oficiu nr. 43639/23.08.2024, emise în cadrul licitației deschise, organizată de MINISTERUL INVESTIŢIILOR ŞI PROIECTELOR EUROPENE, în vederea încheierii acordului-cadru de furnizare având ca obiect „Furnizare pachete cu produse alimentare, inclusiv transport derulat prin Programul Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027, pentru anumite categorii de persoane defavorizate”, lotul 2, anunț de participare nr. CN1071255/ 22.07.2024, și a solicitat: în temeiul prevederilor art. 22 alin. (1) din Legea 101/2016, suspendarea procedurii până la soluționarea prezentei contestații, pentru lotul 2; în temeiul prevederilor art. 26 alin. (2) lit. b) din Legea 101/2016, obligarea autorității contractante să dispună măsuri de remediere în sensul publicării unei lămuriri la pct. 6 din clarificarea din oficiu nr. 43639/23.08.2024 şi a unui răspuns la întrebările nr. 19, 20 şi 21 din răspunsul consolidat nr. 62024-44476 din 26.08.2024, în mod clar cu respectarea dispozițiilor legale aplicabile, cât şi la publicarea unei erate privind prelungirea termenului de depunere a ofertelor în raport de prevederile art. 153 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016.

Conform prevederilor art. 17 alin. (2) din Legea nr. 101/2016, contestațiile care fac obiectele dosarelor nr. 3062/2024 și nr. 3063/2024, au fost conexate, pentru a se pronunța o soluție unitară, deoarece acestea sunt formulate în cadrul aceleiași proceduri de atribuire.

Cererea de suspendare a procedurii de atribuire a fost admisă de Consiliu, prin Încheierea nr. 2865/C11/3062, 3063 din data de 11.09.2024.

În baza legii și a mijloacelor de probă aflate la dosar, Consiliul a respinge excepția tardivității contestațiilor invocată de autoritatea contractantă.

Admite, în parte, contestațiile formulate de DOBRE & FIII SRL și de VASCAR SRL, în contradictoriu cu MINISTERUL INVESTIŢIILOR ŞI PROIECTELOR EUROPENE, în partea referitoare la Clarificarea din oficiu, pct. 6.

Obligă autoritatea contractantă ca, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea deciziei Consiliului, cu respectarea prevederilor legale și a celor evocate în motivare, să aducă modificările necesare pct. 6 din Clarificarea din oficiu SEAP și să stabilească o nouă dată limită de depunere a ofertelor, astfel încât să fie asigurată o perioadă de timp suficientă pentru elaborarea și prezentarea unor oferte care să respecte prevederile documentației de atribuire, astfel cum sunt modificate prin prezenta decizie.


Respinge, ca neîntemeiate, capetele de cerere privind publicarea unei lămuriri cu privire la întrebările nr. 19, 20 și 21 din răspunsul consolidat nr. 62024-44476/26.08.2024.

Prezenta decizie este obligatorie pentru părți, în conformitate cu dispozițiile art. 28 alin. (1) din Legea nr. 101/2016.

Împotriva ei se poate formula plângere, în termen de 10 zile de la comunicare pentru părțile cauzei, respectiv de la data luării la cunoștință de către alte persoane vătămate, în temeiul art. 29 din Legea nr. 101/2016.
 
Despre Dobre&Fiii SRL
 

 
Înființată în 1994, firma  are sediul social pe strada Interioara, Nr. 3, Ap. Incintă ”Dobre & Fiii” din Constanța și are ca și activitate principală „fabricarea pâinii, fabricarea prăjiturilor și a produselor proaspete de patiserie“.
 
Firma are mai multe activități principale, printre care enumerăm: Repararea şi întreţinerea navelor şi bărcilor, Repararea altor echipamente, Lucrări de construcții a clădirilor rezidențiale și nerezidențiale, Lucrări de construcții a căilor ferate de suprafață și subterane,  Costrucția de poduri și tuneluri, Lucrări de construcții a proiectelor utilitare pentru fluide, Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru electricitate și telecomunicații, Lucrări de construcții a altor proiecte ingineresti n.c.a, alte lucrari de finisare, Alte lucrări speciale de construcții, Colectarea deșeurilor nepericuloase, Tratarea și eliminarea deșeurilor nepericuloase, Demontarea (dezasamblarea) mașinilor și echipamentelor scoase din uz pentru recuperarea materialelor și altele.
 
Dobre&Fiii SRL este deținută de Piuaru Dragoș și Piuaru Magdalena Cristina, fiecare cu câte 50% din capitalul social. Administrator este Piuaru Magdalena Cristina, fiica lui Mircea Dobre, fost viceprimar al municipiului Constanța.
 
Potrivit termene.ro, Dobre&Fiii SRL a câștigat, prin negociere directă, 33 de contracte de la autorități publice locale. Printre acestea se numără: Unitatea de Asistență Medico Socială Agigea, Serviciul Public Administrare Creșe în subordinea Consiliului Municipal Constanța și altele.
 
De asemenea, firma și-a adjudecat 42 de contracte de la autorități publice locale. Printre acestea se numără: Ministerul Apararii Nationale - U.M. 02145 Constanta, Penitenciarul Poarta Albă,  Ministerul Apărării - U.M. 02192, Județul Ialomița și altele.
 
În anul 2023, firma a declarat o cifră de afaceri de 53.527.314 lei, 8 salariați și un profit de 3.115.560 lei.
 
Potrivit termene.ro, Piuaru Dragoș mai este  asociat în  Magsidrag SRL, iar Piuaru Magdalena Cristina în Dobre & Fiii Servicii SRL, Magsidrag SRL și Geomir International SRL.

 
 PRECIZĂRI:
 

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 

Pentru documentarea acestui articol s-au folosit informații și de pe platforma termene.ro.


Citește și:

Licitații publice Hotelul unui fost viceprimar PSD al Constanței găzduiește partenerii administrației conduse de Vergil Chițac (DOCUMENT)
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii