Documentații făcute pe genunchi de Primăria Constanța. Printre persoanele cu funcție de decizie în cadrul unei achiziții apare un director care a ieșit la pensie
Documentații făcute pe genunchi de Primăria Constanța. Printre persoanele cu funcție de decizie în cadrul
12 Jul, 2022 13:30
ZIUA de Constanta
1653
Marime text
- Potrivit anunțului publicat pe www.licitatiapublică.ro, printre persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante în cadrul acestei achiziții apare și Marcela Frigioiu, director executiv Direcția financiară
- Ex- directorul executiv al Direcției Financiare a Primăriei Constanța a decis să se pensioneze de la 1 ianuarie 2022, cu toate ca își prelungise contractul cu un an peste vârsta legală de pensionare
Primăria Constanța cumpără prin licitație lucrări de reparații jardiniere, ziduri de susținere și ornamentale amplasate pe domeniul public al municipiului Constanța.
Valoarea maximă estimată a acordului cadru este 19.708.136,64 lei fără TVA .
Potrivit anunțului publicat pe www.licitatiapublică.ro, persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante în cadrul acestei achiziții sunt: Vergil Chițac, primar al municipiului Constanța; Rusu Ionuț, viceprimar al municipiului Constanța; Cocargeanu Florin – Daniel, viceprimar al municipiului Constanța; Ovanesian Felicia Nadina, administrator public; Călin Viorela Mirabela, secretar municipiu-Consiliul local Constanța; Marcela Frigioiu, director executiv Direcția financiară(ex- directorul executiv al Direcției Financiare a Primăriei Constanța, a decis să se pensioneze de la 1 ianuarie 2022, cu toate ca își prelungise contractul cu un an peste vârsta legală de pensionare); Georgeta Gheorghe, director executiv adjunct Direcția financiară; Oana Dobre, șef serviciu Financiar buget; Lenuța Petcu, șef serviciu contabilitate; Daniela Ilie, inspector Serviciul contabilitate; George Nicolae, director executiv Directia Logistică; Andreea Drăgan, director executiv adjunct Direcția logistică; Nilghiun Manea, șef serviciu achiziții publice; Vlăescu Daniel, director executiv Directia Gestionare, Indrumare si Sprijin Comunitar; Georgescu Raluca - director executiv, Direcția administrare servicii publice; Itoafă Cristina - șef serviciu, Amenajări urbane și Paiu Gabriela - șef serviciu Tehnico-economic.
Revenind însă la procedura organizată de municipalitate, termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 01.08.2022, ora 15:00. Toate ofertele se depun în SEAP.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Primăria Constanța a atribuit contractul de lucrări de reparare jardiniere societății RCM Construcții Montaj (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii