Dosarele se depun la sediul Finantelor pana la finele lui martie
Dosarele se depun la sediul Finantelor pana la finele lui martie
05 Mar, 2005 00:00
ZIUA de Constanta
989
Marime text
Procedura de obtinere a atestatului de comercializare en-gros a bauturilor alcoolice
In vederea realizarii unei aplicari unitare a prevederilor referitoare la obligatia agentilor economici, care doresc sa distribuie si sa comercializeze en-gros bauturi alcoolice si produse din tutun din Legea nr. 571/2004 privind Codul fiscal, Compartimentul de Presa din cadrul Directiei Generale a Finantelor Publice Constanta a anuntat in cursul zilei de ieri, care sunt documentele necesare obtinerii atestatului si data limita de depunere. Astfel, toti acesti agenti economici sunt obligati ca pana la data de 31 martie sa depuna la Biroul Autorizatii din cadrul D.G.F.P. Constanta o cerere, care sa cuprinda mentionarea tipurilor de produse accizabile destinate comercializarii en-gros, precum si adresa spatiului propus pentru a fi utilizat in acest sens. Aceste date vor fi publicate pe site-ul D.G.F.P. Constanta si afisate la sediul acesteia, precum si la sediile organelor fiscale teritoriale. Alaturat cererii se vor depune copii xerox ale certificatului de inregistrare la Registrul comertului al societatii si ale actului constitutiv sau aditional al respectivului agent economic, din care sa rezulte calitatea de reprezentant legal al persoanei care completeaza cererea de obtinere a atestatului, insotit de o xerocopie a actului de identitate al acesteia. Agentii economici sunt obligati sa depuna, de asemenea, certificatele constatatoare eliberate de catre Oficiul Registrului Comertului, care atesta indeplinirea, la fiecare dintre adresele propuse pentru desfasurarea unor astfel de activitati, a conditiilor de desfasurare a acestora, respectiv pentru desfasurarea activitatilor circumscrise clasei CAEN 5135, in cazul comertului en-gros cu produse din tutun, respectiv a activitatilor circumscrise clasei CAEN 5139, in cazul comertului en-gros cu bauturi alcoolice. Este nevoie pentru obtinerea atestatului si de avizul Inspectoratului de Stat pentru Controlul Tehnic Vitivinicol, eliberat pentru fiecare dintre spatiile situate la adresele pentru care se solicita eliberarea de atestate in vederea realizarii de comert en-gros cu vinuri, rachiuri de vin, rachiu de tescovina, rachiu de drojdie si spuma de drojdie. "Nu in ultimul rand, se va atasa si factura fiscala si documentul de achitare al acesteia, care atesta procurarea de la C.N. Imprimeria Nationala S.A. a mijloacelor necesare depistarii marcajelor false sau contrafacute, in cazul comercializarii de produse supuse marcarii (cate un astfel de mijloc pentru fiecare adresa propusa pentru desfasurarea unor astfel de activitati)", se precizeaza in comunicatul remis pe adresa redactiei.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii