Două premii pentru Dobrogea Grup la Gala Premiilor Piaţa
Două premii pentru Dobrogea Grup la Gala Premiilor PiaţaEforturile Dobrogea Grup de a oferi consumatorilor săi produse sănătoase, de cea mai bună calitate şi echilibrate nutriţional au fost răsplătite. Din secţiunea „Cea mai eficientă promoţie", Dobrogea Grup a câştigat la categoria „Produse de bază" cu „Făina Dobrogea creşte cu 10% în fiecare pungă!" pentru care a strâns 28,1% din numărul total de voturi, primite din partea comercianţilor, reprezentanţilor comerţului tradiţional şi ai marilor lanţuri comerciale. „Este o onoare pentru noi acest premiu câştigat la secţiunea „Cea mai eficientă promoţie" şi acest lucru ne motivează, atât pe mine, cât şi pe întreaga companie, să oferim consumatorilor noştri, pe viitor, şi alte surprize", a declarat Arsene Sarchizian, vicepreşedintele Dobrogea Grup, potrivit unei informări transmise.
Cu o tradiţie de peste 50 de ani, Dobrogea Grup şi-a concentrat activitatea pe cercetare şi inovare, pe care le-a valorificat prin lansarea permanentă pe piaţă a unor produse de calitate, care certifică principiile de bază ale companiei.
Acordarea premiului „Cel mai puternic brand" de pe piaţa românească din categoria „Produse de bază", vine ca o recunoaştere firească a activităţii pe care compania a desfăşurat-o în toţi aceşti ani. Dobrogea Grup a strâns 34,4% din totalul voturilor valabile exprimate, lupta fiind extrem de strânsă. Ediţia din 2010 a Galei Premiilor PIAŢA, ale industriei bunurilor de larg consum s-a bucurat de o concurenţă acerbă. În competiţie s-au înscris 154 dintre cele mai bune companii de pe piaţa industriei bunurilor de larg consum cu 534 de candidaturi. Dintre cele 41de trofee puse în concurs, dintre care două au revenit Dobrogea Grup.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp