Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
04:41 23 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Drumuri Județene Constanța SA investește în asfaltări (DOCUMENT)

ro

04 Jun, 2023 09:43 1640 Marime text



Drumuri Județene Constanța SA organizează licitație publică pentru furnizare de mixtură asfaltică.  

Informațiile privind licitația au fost publicate în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice. Obiectul achiziției îl constituie furnizare mixtură asfaltică BA 16 rul 50/70 inclusiv transport Număr de referință:2749993/ 2023/ 27.


Valoarea achiziției - 50.900.00 lei!

Valoarea este una considerabilă! Este vorba despre 50.900.00 lei! Atribuirea se va face prin licitație deschisă, în baza criteriului cel mai bun raport calitate-preț. Ofertele trebuie să fie valabile până la data de 03.10.2023. 


Descrierea succintă a achiziției publice


Pentru asigurarea mixturii asfaltice necesară pentru realizarea lucrărilor de drumuri (plombe și covor asfaltic) pentru anul 2023, SC Drumuri Județene Constanța SA în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze mixtură asfaltică BA 16 rul 50/70, inclusiv transport pe o distanță de 80 km, în situația în care stația proprie din localitatea Cuza Vodă, Județul Constanța este nefuncțională datorită unor defecțiuni tehnice, iar situația existentă la momentul respectiv impune finalizarea lucrărilor pentru respectarea termenelor de execuție. 

Potrivit documentului, autoritatea contractantă va raspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare la 11 zile față de termenul limită de depunere a ofertelor. 

Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/ candidaturilor este de 18 zile.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 03.07.2023, ora locală, 15:00. 



Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante

Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante care aprobă și semnează documentele în legatură cu procedura de atribuire sunt: Gabriel Răzvan Zagon – Director General; Dorel Sauciuc - Președinte CA; Adrian Labes - Administrator provizoriu CA; Adrian Gorcea - Administrator provizoriu CA; Sorin Lucian Ionescu - Administrator provizoriu CA; Constantin Nicolae – Director General Adjunct/ Administrator provizoriu CA; Lucian-Sorin Cirja - Director Executiv Tehnic; Monica Mirela Petcu – Director Executiv Economico-Financiar; Daniel Jean SLAV – Director Executiv Implementare Proiecte; Anamaria Jenica Gisberto – Responsabil Viza CFP; Elena Lavinia Popa – Responsabil Viză Legalitate; George Nicolae Eftimie – Sef Serviciu Achiziții și Atragere Investiții/ Presedinte Comisie fara drept de vot; Cristina Cucu - Membru Comisie evaluare; Florica Diboi - Membru Comisie evaluare; Nuți Mandescu - Membru Comisie evaluare; Iulia Zahiu – Membru Comisie evaluare; Luminita Burcea - Membru de rezervă, Remus Iulian Serban - Membru de rezerva, Madalin Racu – Membru de rezerva.


În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul privind organizarea licitației.


PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.




Citește si: LIVE TEXT. Procesul de înfiinţare al Societăţii „Drumuri judeţene Constanţa" SA, finalizat (GALERIE FOTO+VIDEO)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii