Drumuri Județene Constanța vrea să cumpere cinci buldoexcavatoare. Ce preț are achiziția (DOCUMENT)
Drumuri Județene Constanța vrea să cumpere cinci buldoexcavatoare. Ce preț are achiziția (DOCUMENT)
01 Mar, 2025 16:28
ZIUA de Constanta
227
Marime text



- Contractul va fi atribuit pe baza criteriului „cel mai bun raport calitate-preț”
Autoritatea contractantă Drumuri Județene SA va organiza pe 3 aprilie 2025 o licitație în scopul de a cumpăra cinci buldoexcavatoare, cu tot cu echipamente.
Valoarea estimată a achiziției este de 3.600.000 lei.
Contractul va fi atribuit pe baza criteriului „cel mai bun raport calitate-preț”.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante care aprobă și semnează documentele în legătură cu procedura de atribuire sunt: Florian- Constantin ANDREI – Director General; Lucian POSERBA- Director Executiv Tehnic; Monica- Mirela PETCU - Director Economic; CORINA EUGENIA JIANU - Președinte Consiliu de administrație, Nicoleta-Carmen DRAGAN - Membru Consiliu de administrație, Neculai HODORCA - Membru Consiliu de administrație, Cristian PĂTRUȚOIU - Membru Consiliu de administrație, Emilia-Georgeta ȚUȚUI - Membru Consiliu de administrație, Elena Lavinia POPA, Claudia – Livia ENCEANU – Responsabili Viză Legalitate; Alexandra Mihaela BRATIANU – Responsabil Viza CFPP; Daniela DAN – Șef Serviciu Achiziții și Atragere Investiții, Cristian MIZEA - Președinte comisie cu drept de vot/ Responsabil contract; Alexandru-George RADULESCU - Membru de rezerva (inlocuitor pentru Cristian MIZEA), Cristian Lucas ROSCULET - Membru Comisie evaluare; Gabriel-Cosmin OSTACHE- Membru de rezerva (inlocuitor pentru Cristian Lucas ROSCULET), Florin BADEA- Membru Comisie evaluare; Dan-Marian MINEA- Membru de rezerva (inlocuitor pentru Florin BADEA); Georgiana SPATARU- Membru Comisie evaluare; Gabriela JUGAN- Membru de rezerva (inlcouitor pentru Gabriela JUGAN), Mihaela SCORTAN-IORDAN- Membru Comisie evaluare; Daniela DAN- Membru de rezerva (inlocuitor pentru Mihaela SCORTAN-IORDAN).
Conform specificațiilor din caietul de sarcini, prin achiziționarea de buldoexcavatoare cu roți egale, inclusiv echipamente se dorește asigurarea necesarului de utilaje și echipamente pentru excutarea lucrărilor specifice întreținerii și reparării drumurilor publice, precum și a lucrărilor și serviciilor privind întreținerea curentă, periodică și reparații curente la drumurile județene din județul Constanța, inclusiv activitățile de deszăpezire pentru perioada de iarnă.
Dotarea tehnică va contribui la eficientizarea activității prin creșterea numărului de lucrări executate și prin reducerea cheltuielilor și a timpilor de lucru.
Furnizorul are obligația de a asigura instruirea de speiclitate a personalului Achizitorului cu privire la operarea și întreținerea utilajelor. Instruirea va fi efectuată la sediul Achizitorului, conform graficului și perioadei stabilite de comun acord cu Furnizorul, fără alte costuri suplimentare. Scopul instruirii este de a transfera cunoștinețele necesare pentru a opera și întreține produsul livrat.
Instruirea va fi organizată după livrarea produselor și trebuie să permită personalului Autorității contractante înțelegerea tuturor funcționalităților, operarea produsului, informații despre mentenanța de rutină care trebuie să fie efectuată de către utilizator.
Instruirea personalului se va face în termen de maxim cinci zile de la livrarea produselor la sediu. Durata instruirii va fi de cel puțin 24 ore lucrătoare și va include sesiuni de instruire teoretică și practică pentru conducătorii desemnați, cât și pentru personalul calificat, logisitca și resursele necesare pentru realizarea instruirii, se va întocmi un document semnat de către ambele părți și de către participanții la instruire care să ateste acest lucru.
Livrarea se va realiza în termen de maxim 60 de zile calendaristice de la semnarea contractului.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Cumpărări directe CJC a stabilit firma de recrutare a membrilor Consiliului de Administrație de la Drumuri Județene Constanța SA
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii