După municipalitate, şi Consiliul Judeţean Constanţa pregăteşte terenul pentru a comanda o strategie pentru dezvoltare turistică a judeţului
După municipalitate, şi Consiliul Judeţean Constanţa pregăteşte terenul pentru a comanda o strategie pentru
07 Apr, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
2880
Marime text
Consiliul Judeţean consultă piaţa în vederea determinării valorii estimate pentru servicii de consultanţă privind elaborarea „Strategiei Integrate de Dezvoltare Durabilă a Turismului în judeţul Constanţa” pentru o perioada de 10 ani. Datele referitoare la structura strategiei de dezvoltare a turismului la nivelul judeţului Constanţa sunt urmatoarele: Capitolul I. Introducere-Sectorul turistic, sector de strategie pe plan naţional, regional şi local; Capitolul II. Prezentarea poteţialului turistic al judeţului Constanţa; Capitolu lIII. Evoluţia fenomenului turistic în judeţul Constanţa, din punct de vedere statistic, în ultimii 5 ani (inclusiv forţa de muncă angajată în turism); Capitolul IV.Previziuni (tendinţe, modele europene/naţionale/regionale/locale de bune practici în turism; Capitolul V. Rolul Consiliului Judeţean Constanţa în sustinerea unei dezvoltări integrate şi durabile a turismului; Capitolul VI. Strategia propriu-zisă pe fiecare componentă a potenţialului turistic; Capitolul VII. Plan de măsuri pe termen scurt şi lung în domeniul dezvoltării turismului local.
Consultarea se desfăşoară în sistem electronic, orice operator economic/organizaţie profesională avand posibilitatea de a transmite informaţii cu privire la aspectele supuse consultării la adresa de e-mail: licitatii@cjc.ro. Data limită de transmitere a propunerilor este 13.04.2018, iar data limită pentru consultare - 16.04.2018.
Vă reamintim că, recent, o strategie de dezvoltare şi promovare a turismului a fost realizată pentru Primăria Constanţa de un grup de experţi în turism, în politici de dezvoltare, în urbanism şi amenajarea teritoriului, în economia turismului şi în programare culturală şi marketing ai SRL-ului Agorapolis.
Primăria Constanţa a atribuit, pe 17.08.2017, contractul pentru elaborarea strategiei de dezvoltare şi promovare a turismului în municipiu. Prin realizarea acestui serviciu, se creează o bază adecvată pentru dezvoltarea turismului într-un mod integrat, echilibrat şi durabil, astfel încât să aducă beneficii culturale şi socio-economice considerabile zonei şi comunităţilor ei şi să fie în concordanţă cu priorităţile trasate de documentele strategice la nivel european şi naţional.
Strategia de dezvoltare şi promovare a turismului cuprinde o parte de analiză şi diagnostic al punctelor tari şi slabe identificate la nivelul municipiului, coordonarea, planificarea şi necesitatea implementării anumitor proiecte care vor conduce la dezvoltarea durabilă a turismului în zonă, precum şi o componentă de identificare a surselor de finanţare.
Pentru această licitaţie au fost primite două oferte. Valoarea estimată totală a achiziţiei a fost de 136.000 de lei, iar cea finală, de 85.000 de lei fără TVA. Câştigătorul contractului este Agorapolis SRL, cu sediul social în Constanţa.
Potrivit ONRC, societatea este deţinută de Mihaela Puşnava. Tot ea este şi administrator al societăţii, care are ca domeniu principal de activitate „activităţi de arhitectură, inginerie şi servicii de consultanţă tehnică legată de acestea“.
Citeşte şi:
Primăria Constanţa organizează dezbatere publică pe marginea strategiei de dezvoltare şi promovare turistică. Vezi când are loc întâlnirea?
Constanţa. Strategia de dezvoltare şi promovare a turismului în municipiu a fost finalizată. Primăria vă invită să o consultaţi. Care sunt obiectivele pe termen mediu şi lung? (document)
Consultarea se desfăşoară în sistem electronic, orice operator economic/organizaţie profesională avand posibilitatea de a transmite informaţii cu privire la aspectele supuse consultării la adresa de e-mail: licitatii@cjc.ro. Data limită de transmitere a propunerilor este 13.04.2018, iar data limită pentru consultare - 16.04.2018.
Vă reamintim că, recent, o strategie de dezvoltare şi promovare a turismului a fost realizată pentru Primăria Constanţa de un grup de experţi în turism, în politici de dezvoltare, în urbanism şi amenajarea teritoriului, în economia turismului şi în programare culturală şi marketing ai SRL-ului Agorapolis.
Primăria Constanţa a atribuit, pe 17.08.2017, contractul pentru elaborarea strategiei de dezvoltare şi promovare a turismului în municipiu. Prin realizarea acestui serviciu, se creează o bază adecvată pentru dezvoltarea turismului într-un mod integrat, echilibrat şi durabil, astfel încât să aducă beneficii culturale şi socio-economice considerabile zonei şi comunităţilor ei şi să fie în concordanţă cu priorităţile trasate de documentele strategice la nivel european şi naţional.
Strategia de dezvoltare şi promovare a turismului cuprinde o parte de analiză şi diagnostic al punctelor tari şi slabe identificate la nivelul municipiului, coordonarea, planificarea şi necesitatea implementării anumitor proiecte care vor conduce la dezvoltarea durabilă a turismului în zonă, precum şi o componentă de identificare a surselor de finanţare.
Pentru această licitaţie au fost primite două oferte. Valoarea estimată totală a achiziţiei a fost de 136.000 de lei, iar cea finală, de 85.000 de lei fără TVA. Câştigătorul contractului este Agorapolis SRL, cu sediul social în Constanţa.
Potrivit ONRC, societatea este deţinută de Mihaela Puşnava. Tot ea este şi administrator al societăţii, care are ca domeniu principal de activitate „activităţi de arhitectură, inginerie şi servicii de consultanţă tehnică legată de acestea“.
Citeşte şi:
Primăria Constanţa organizează dezbatere publică pe marginea strategiei de dezvoltare şi promovare turistică. Vezi când are loc întâlnirea?
Constanţa. Strategia de dezvoltare şi promovare a turismului în municipiu a fost finalizată. Primăria vă invită să o consultaţi. Care sunt obiectivele pe termen mediu şi lung? (document)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii