Elaborarea documentației pentru reabilitarea și extinderea sistemului de irigații în municipiul Constanța estimată la aproape un milion de lei
Elaborarea documentației pentru reabilitarea și extinderea sistemului de irigații în municipiul Constanța
16 May, 2022 00:00
ZIUA de Constanta
1542
Marime text
- Licitație publică pentru serviciul de elaborare a documentaţiei tehnico-economice aferente obiectivului de investiţii: „Reabilitare și extindere sistem de irigații în Municipiul Constanța”
- Valoarea totală estimată a achiziției este de 990.000 lei
- Ofertele pot fi transmite până la data de 26.05.2022 15:00 în SEAP
Primăria Constanța organizează licitație publică pentru serviciul de elaborare a documentaţiei tehnico-economice aferente obiectivului de investiţii: „Reabilitare și extindere sistem de irigații în Municipiul Constanța” – etapa DALI.
Elaborarea documentației tehnico-economice se va realiza în 2 (doua) etape, după cum urmează: 1. Etapa I – Întocmire și predare documentaţii pentru obţinerea avizelor/acordurilor solicitate în certificatul de urbanism, expertiză tehnică, precum și studii de teren (studii geo, topo, etc.): 60 zile calendaristice de la emiterea primului ordin de începere; 2. Etapa II – Elaborarea DALI: 60 zile calendaristice de la emiterea celui de-al doilea ordin de începere.
Valoarea totală estimată a achiziției este de 990.000 lei.
Persoanele care deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante, implicate în procedura de atribuire sunt: Vergil Chițac, primar al municipiului Constanța; Rusu Ionuț, viceprimar al municipiului Constanța; Cocargeanu Florin – Daniel, viceprimar al municipiului Constanța; Ovanesian Felicia Nadina, administrator public; Viorela Mirabela Călin, secretar general al Consiliului local Constanța; Georgeta Gheorghe, director executiv adjunct Direcția generală economico financiară; Oana Dobre, șef serviciu financiar buget; Lenuța Petcu, șef serviciu contabilitate; Ilie Daniela, inspector serviciul contabilitate; George Nicolae, director executiv Direcția logistică; Andreea Drăgan, director executiv adjunct Direcția logistică; Nilghiun Manea, șef serviciu achiziții publice Raluca Florenta Georgescu, director general Direcția generala Gestionare servicii publice și Paiu Elena Gabriela, șef birou tehnico-economic.
Ofertele pot fi transmite până la data de 26.05.2022 15:00 în SEAP.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
River Transnav, un nou contract pentru întreținerea sistemului de irigații din municipiul Constanța (document)
Jumătate de milion de lei pentru întreţinerea sistemului de irigat existent în municipiul Constanţa
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii