Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
22:28 04 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Elevii şcolii din Nisipari, implicaţi în proiectul Comenius „Mosaic of variegated fantasies"

ro

22 Sep, 2011 22:11 3414 Marime text
scoala_nisipari_scoala_elevi1.jpgEchipa de proiect a Şcolii cu clasele I-VIII Nisipari a reuşit să câştige proiectul depus în cadrul Comenius - Proiecte multilaterale, programul „Învăţare pe tot parcursul vieţii". Proiectul are titlul „Mosaic of variegated fantasies", iar şcolile partenere în acest proiect sunt Sredno Obshtoobrazovatelno Uchilishte Dimitar Tarlev din Bulgaria, Warminster Preparatory School din Marea Britanie, Circolo Didattico Cava De'Tirreni din Italia, Szkoła Podstawowa im. płk. M. Sołtysiaka Barabasza Daleszycach din Polonia, Kazan İlköğretim Okulu din Turcia şi CEIP Monte Corona din Spania.

Derularea proiectului a început în luna septembrie a anului trecut şi îşi propune să provoace gândirea creativă a elevilor, oferindu-le idei şi inspiraţie, să le descătuşeze imaginaţia şi fantezia, care, la rândul lor, vor stimula apariţia celor mai interesante şi originale forme artistice. Spontaneitatea emoţională a jocurilor literare în corelaţie cu forţa influenţei artei şi cu posibilităţile tehnologiei moderne încurajează creativitatea, oferind oportunităţi, permiţând crearea unor produse inovative. „Prezentul proiect va da ocazia experimentării unor jocuri didactice literare, a unor abordări metodologice care să provoace în mod creativ elevul. Participând la acest proiect Comenius, vom avea prilejul să aflăm mai multe despre alte ţări din Europa, să înţelegem diferenţele culturale, să le simţim ca parteneri egali, ceea ce va duce în viitor la comunicarea tolerantă între viitorii cetăţeni ai Europei", a explicat directorul Şcolii din Nisipari, Lucica-Claudia Ghina. Potrivit acesteia, obiectivele parteneriatului cu şcolile implicate în proiect sunt: stimularea creativităţii elevilor, trezirea interesului lor pentru lectură şi literatură, dezvoltarea competenţelor creative ale elevilor prin crearea unei atmosfere ludice, îmbunătăţirea calităţii actului de predare, dezvoltarea capacităţii de a lucra în echipă a participanţilor. De asemenea, proiectul urmăreşte stimularea studiului timpuriu şi continuu al unei limbi străine, îmbunătăţirea competenţelor digitale ale participanţilor, precum şi utilizarea tehnologiei multimedia. Până în luna decembrie vor fi derulate un şir de activităţi, printre care amintim: schimbul de adrese de mail, în care participanţii din ţǎrile partenere îşi precizeazǎ personajele favorite; colectarea de material şi realizarea unei prezentǎri multimedia în care sǎ se înfăţişeze ţara, localitatea şi şcoala; realizarea unei prezentǎri multimedia în care participanţii la proiect sǎ-şi expună personajele favorite utilizând picturi, pǎpuşi, aplicaţii; realizarea unui poster pentru ţara gazdǎ, prima întâlnire în Marea Britanie, organizarea unei competiţii pentru cea mai buna povestire/poveste având ca temǎ Crǎciunul.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii