Este necesară supervizarea lucrărilor! CNAIR SA mai pompează jumătate de milion de lei în podul vechi de la Agigea (documente)
Este necesară supervizarea lucrărilor!: CNAIR SA mai pompează jumătate de milion de lei în podul vechi de
03 Apr, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
4315
Marime text
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Servicii de consultanţă pentru supervizarea lucrărilor aferente contractului de lucrări Lot 3 «Reabilitarea podului de la Agigea, pe DN 39 km. 8+988»“, în valoare estimată de 525.300 de lei. Ofertele pot fi depuse până pe data de 13.04.2017, ora 15.00, acestea urmând să fie evaluate până pe data de 8.05.2017, ora 18.00. Garanţia este în cuantum de 4.900 de lei.
În data de 31 august 2016 a fost încheiat actul adiţional nr. 6 cu Louis Berger, prin care au fost realocate inputuri din cadrul contractului, astfel încât să fie finalizate cele două hobane rămase, şi a fost extinsă perioada de supervizare cu trei luni. Perioada celor trei luni a început de la data notificării trimise către consultant în vederea mobilizării personalului, fără a depăşi data de 16 ianuarie 2017.
Prin încheierea unui contract de supervizare, se asigură condiţiile necesare pentru o bună monitorizare şi verificare a execuţiei din punct de vedere tehnic şi financiar. Obiectivele specifice ale proiectului sunt furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, în vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile şi pentru a se asigura că antreprenorii execută lucrările în conformitate cu obligaţiile contractuale, în special în ceea ce priveşte durata, cantitatea, calitatea şi costul lucrărilor.
Consultantul va avea rolul de inginer, conform condiţiilor contractului de execuţie lucrări Lot 3 -reabilitarea podului de pe Agigea, pe DN 39, km 8+988, ceea ce înseamnă condiţii particulare şi condiţii generale de contract, stabilind clauzele administrative, financiare, juridice şi tehnice ce guvernează contractul de execuţie lucrări Lot 3 - reabilitarea podului de pe Agigea, pe DN 39, km 8+988.
Rezultatele aşteptate din partea consultantului sunt următoarele:
- servicii de management de proiect şi consultanţă pentru beneficiar referitoare la contractul de execuţie lucrări Lot 3 - reabilitarea podului de pe Agigea, pe DN 39, km 8+988;
- servicii de supervizare a execuţiei lucrărilor la standarde de înalta calitate, evaluarea şi aprobarea lucrărilor, a materialelor, a echipamentelor, în calitatea sa de „inginer“, conform condiţiilor de contract de execuţie lucrări Lot 3 - reabilitarea podului de pe Agigea, pe DN 39, km 8+988, pe durata construcţiei, astfel încât antreprenorul să finalizeze lucrările în perioada de execuţie specificată în contractul de execuţie lucrări Lot 3.
Lucrările vor fi finalizate la timp, în cadrul bugetului alocat de către Guvernul României.
Serviciile consultantului se vor finaliza după: efectuarea raportului iniţial; efectuarea rapoartelor lunare de progres; efectuarea rapoartelor financiare; emiterea raportului de finalizare a lucrărilor; emiterea certificatului la terminarea lucrărilor; emiterea şi aprobarea raportului final după recepţia la terminarea lucrărilor. Ulterior aprobării de către autoritatea contractantă a raportului final, după recepţia la terminarea lucrărilor, se poate face plata finală.
În secţiunea „Documente“ din ediţia online a cotidianului ZIUA de Constanţa puteţi consulta anunţul de participare la licitaţie şi caietul de sarcini.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: director general - Ştefan Ioniţă, director general adjunct Direcţia Generală Economică şi Financiară - Ionuţ Laurenţiu Masala, director Licitaţii, Contractare şi Servicii Suport - Horia Mihai Nicolae, şef Departament Licitaţii şi Contractare Obiective Investiţii, Fonduri Structurale şi Bugetul Statului - Marius Răzvan Curculescu, şef Serviciu Achiziţii Produse şi Servicii - Daniela Constanţa Preda, Ioana Filip, Mădălina Popescu, Mădălina Aurora Pana, Daniela Badineci - salariaţi în cadrul Serviciului Achiziţii Produse şi Servicii, şef Serviciu Contracte Fonduri Structurale şi Bugetul Statului - Nicoleta Claudia Mărgărit, Cecilia Gheorghe, Simona Pricopie, Simona Cojocariu, Andreea Wisosenschi, Florentina Mihai, Anca Dima, Anca Gaitan - salariaţi în cadrul Serviciului Contracte Fonduri Structurale şi Bugetul Statului, director general adjunct Direcţia Generală Implementare Proiecte de Infrastructură Rutieră - Valentin Trifan, director Direcţia Proiecte Drumuri Naţionale, Variante de Ocolire şi Poduri - Marius Dumitru Cociaş, şef Proiect UIP 8 - Valentin Mangu, Mircea Valentin Stanciu, Ionuţ Cristian Enache, Letiţia Paula Marzac, Ioan Diaconescu, Ionela Jana Constantin - salariaţi în cadrul UIP, director Direcţia Juridică - Andrei Filipescu, Serviciul Avize Consultanţă - Mihaela Hlibocianu, Laura Cambosie, Palii Raluca, Filip Geanina, Mircea Apostol, Mihai Iulian Stan, Andreea Roxana Stan, Roxana Mihaela Stanescu - salariaţi în cadrul Serviciului Avize Consultanţă.Condiţii pentru societăţile ofertante
Ofertantul va face dovada că a prestat şi a dus la bun sfârşit, în ultimii trei ani, unul sau mai multe contracte de supervizare/consultanţă pentru realizarea lucrărilor de construcţie nouă şi/sau reabilitare şi/sau modernizare şi/sau lărgire aferente drumurilor naţionale şi/sau drumurilor expres şi/sau drumurilor judeţene şi/sau autostrăzilor, care să fi inclus cel puţin un pod şi/sau pasaj şi/sau viaduct, iar valoarea cumulată a serviciilor recepţionate parţial sau la sfârşitul prestării aferente participării ofertantului la aceste contracte a fost de minimum 500.000 de lei fără TVA.Date din caietul de sarcini
Reamintim că proiectul de reabilitare a zece poduri strategice în zona Dobrogea, finanţat prin Acordul de împrumut nr. 33.391, a fost încheiat între Guvernul României şi BERD. CNAIR a încheiat în anul 2007 un contract pentru „Servicii de consultanţă pentru proiectare şi supervizarea lucrărilor la zece poduri în zona Dobrogea“ cu Louis Berger Group INC. Având în vedere că, pe 23 octombrie 2015, cantităţile aferente experţilor mobilizaţi în cadrul contractului de supervizare menţionat anterior s-au epuizat, este necesară achiziţionarea unor noi servicii de supervizare pentru contractul de execuţie lucrări Lot 3 - reabilitarea podului de pe Agigea, pe DN 39, km 8+988.În data de 31 august 2016 a fost încheiat actul adiţional nr. 6 cu Louis Berger, prin care au fost realocate inputuri din cadrul contractului, astfel încât să fie finalizate cele două hobane rămase, şi a fost extinsă perioada de supervizare cu trei luni. Perioada celor trei luni a început de la data notificării trimise către consultant în vederea mobilizării personalului, fără a depăşi data de 16 ianuarie 2017.
Prin încheierea unui contract de supervizare, se asigură condiţiile necesare pentru o bună monitorizare şi verificare a execuţiei din punct de vedere tehnic şi financiar. Obiectivele specifice ale proiectului sunt furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, în vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile şi pentru a se asigura că antreprenorii execută lucrările în conformitate cu obligaţiile contractuale, în special în ceea ce priveşte durata, cantitatea, calitatea şi costul lucrărilor.
Consultantul va avea rolul de inginer, conform condiţiilor contractului de execuţie lucrări Lot 3 -reabilitarea podului de pe Agigea, pe DN 39, km 8+988, ceea ce înseamnă condiţii particulare şi condiţii generale de contract, stabilind clauzele administrative, financiare, juridice şi tehnice ce guvernează contractul de execuţie lucrări Lot 3 - reabilitarea podului de pe Agigea, pe DN 39, km 8+988.
Rezultatele aşteptate din partea consultantului sunt următoarele:
- servicii de management de proiect şi consultanţă pentru beneficiar referitoare la contractul de execuţie lucrări Lot 3 - reabilitarea podului de pe Agigea, pe DN 39, km 8+988;
- servicii de supervizare a execuţiei lucrărilor la standarde de înalta calitate, evaluarea şi aprobarea lucrărilor, a materialelor, a echipamentelor, în calitatea sa de „inginer“, conform condiţiilor de contract de execuţie lucrări Lot 3 - reabilitarea podului de pe Agigea, pe DN 39, km 8+988, pe durata construcţiei, astfel încât antreprenorul să finalizeze lucrările în perioada de execuţie specificată în contractul de execuţie lucrări Lot 3.
Lucrările vor fi finalizate la timp, în cadrul bugetului alocat de către Guvernul României.
Descrierea proiectului
Proiectul vizează punerea în siguranţă a podului de la Agigea, pe DN 39, km 8+988, şi anume înlocuirea căii de rulare: turnare beton de egalizare, înlocuire hidroizolaţie, aşternere asfalt; lucrări de reparaţii ale pilelor şi culeelor, înlocuire parapet direcţional şi pietonal, lucrări de vopsitorie la tablier. Activităţile de supervizare a construcţiei vor fi realizate pentru contractul de execuţie lucrări Lot 3 - reabilitarea podului de pe Agigea, pe DN 39, km 8+988.Serviciile consultantului se vor finaliza după: efectuarea raportului iniţial; efectuarea rapoartelor lunare de progres; efectuarea rapoartelor financiare; emiterea raportului de finalizare a lucrărilor; emiterea certificatului la terminarea lucrărilor; emiterea şi aprobarea raportului final după recepţia la terminarea lucrărilor. Ulterior aprobării de către autoritatea contractantă a raportului final, după recepţia la terminarea lucrărilor, se poate face plata finală.
În secţiunea „Documente“ din ediţia online a cotidianului ZIUA de Constanţa puteţi consulta anunţul de participare la licitaţie şi caietul de sarcini.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii