Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
20:33 12 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Facebook Analytics nu va mai fi disponibil. Ce măsuri trebuie să ia utilizatorii în perioada următoare

ro

05 Apr, 2021 16:32 1428 Marime text
  • În următoarele luni, se va retrage Facebook Analytics.

Au loc schimbări importante legate de unul dintre produsele pentru măsurare de la Facebook.

După 30 iunie 2021, Facebook Analytics nu va mai fi disponibil. Până atunci, veți putea în continuare să accesați rapoarte, să exportați diagrame și tabele și să explorați informații.

Cei care doresc să păstreze accesul la datele disponibile în prezent vor trebui să le exporte până la sfârșitul lunii iunie.

Compania Facebook recomandă utilizatorilor să se pregăteasccă în următoarele trei luni luând următoarele măsuri:
  • Accesează-ți contul (conturile) Facebook Analytics.
Explorează informațiile și statisticile furnizate înainte ca produsul să devină indisponibil.
  • Descarcă detaliile pentru consultare ulterioară.
Până la finalul lunii iunie, vei putea să îți accesezi rapoartele, să exporți graficele și tabelele și să examinezi statisticile.
  • Vizitează Centrul de ajutor pentru afaceri:
Află mai multe despre această schimbare și instrumentele de măsurare alternative.

Instrumentele alternative pe care agenții de publicitate le pot folosi pentru a-și urmări activitățile odată ce FB Analytics dispare includ Facebook Business Suite, Managerul de anunțuri și Managerul de evenimente.

Facebook Business Suite vă permite să vă gestionați conturile de afaceri Facebook și Instagram și vă poate arăta informații detaliate despre publicul dumneavoastră, conținut și tendințe. (Este posibil ca acest instrument să nu vă fie încă disponibil.)

Managerul de anunțuri vă permite să vizualizați, să faceți modificări și să vedeți rezultatele pentru toate campaniile dumneavoastră Facebook, seturile de anunțuri și anunțurile.


Managerul de evenimente vă poate ajuta să configurați și să gestionați Instrumente de afaceri Facebook, cum ar fi pixelul Facebook și API-ul Conversii, și să raporteze acțiunile întreprinse pe site-ul dumneavoastră web, în ​​aplicație și în magazinul fizic.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii