Firme Constanța. Decizii noi în societatea Seashops SA
Firme Constanța. Decizii noi în societatea Seashops SA
24 Jul, 2023 15:36
ZIUA de Constanta
982
Marime text
La data de 29 mai 2023, ora 11.00, la sediul social al Societăţii din Constanţa, str. Ştefan cel Mare nr. 36-40, incintă centrul comercial Tomis Mall, sediul administrativ, cu respectarea formalităţilor de convocare, s-a întrunit Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor („Adunarea") a societăţii Seashops - S.A. („Societatea"), societate pe acţiuni.
La Adunare au fost prezenţi şi au participat următorii acţionari, înregistraţi în Registrul Acţionarilor până la sfârşitul zilei de 30 aprilie 2023 („Data de Referinţă"). Este vorba despre Ptelia Company Ltd Cyprus, deţinând 1.017.165 acţiuni, reprezentând 95,138% din capitalul social al Societăţii.
Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor, constatând că s-au îndeplinit condiţiile legale şi statutare pentru a se întruni, delibera şi a lua hotărâri asupra problemelor înscrise pe ordinea de zi, a adoptat următoarele hotărâri:
S-a aprobat Raportul Consiliului de Administraţie al Seashops - S.A. pentru exerciţiul economico-financiar 2022 cu următorii indicatori:
- Cifră de afaceri netă 27.517 lei
- Alte venituri 37.183 lei
- Costul materiilor prime
- şi al consumabilelor 870 lei
- Cheltuieli cu personalul 218.498 lei
- Ajustări de valoare 7.225.373 lei
- Alte cheltuieli 1.690.105 lei
- Total capitaluri 30.257.120 lei
- Total active 63.414.082 lei
- Pierdere fiscală - 1.835.424 lei
- Profit net contabil - 5.380.600 lei
S-a luat la cunoştinţă de Raportul de audit financiar pe anul 2022 și s-au aprobat Situaţiile financiare anuale aferente exerciţiului 2022, se aprobă Contul de profit şi pierderi pe anul 2022.
Deasemenea, s-a aprobat descărcarea de gestiune a administratorilor SEASHOPS - S.A. pentru activitatea anului 2022 și s-a aprobat Raportul Consiliului de Administraţie al SEASHOPS - S.A. privind realizarea investiţiilor pe anul 2022.
O altă decizie a vizat aprobarea Programul de investiţii pe anul 2023 și s-a aprobat strategia de dezvoltare a SEASHOPS - S.A. pe anul 2023, programul de activitate şi Bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2023, structura organizatorică a societăţii pe anul 2023.
Ca urmare a expirării la data de 31.08.2023 a duratei mandatului de administrator pentru toţi membrii Consiliului de Administraţie al Seashops - S.A. se aprobă descărcarea de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfăşurată până la data expirării duratei mandatului.
Deasemenea, se prelungeşte mandatul membrilor Consiliului de administraţie al SEASHOPS - S.A. având următoarea componenţă: Uzum Mihaela - preşedinte; Mitea Janina-luliana - membru;Zamfir Dumitru – membru.
O altă decizie face referire la aprobarea pentru membrii aleşi ai Consiliului de administraţie ca mandatul să fie pe o perioadă de 2 ani, mandatul urmând să expire la data de 31.08.2025, indemnizaţia va fi conform celor stabilite de AGA ordinară şi prevăzută în procesul-verbal de şedinţă.
S-a împuternicit preşedintele Consiliului de administraţie să semneze actele adiţionale la contractele de mandat cu ceilalţi membri ai Consiliului de administraţie.
În vederea semnării actului adiţional la contractul de mandat cu preşedintele Consiliului de administraţie, este împuternicit să semneze în numele societăţii oricare din ceilalţi doi membri.
S-a aprobat și împuternicirea lui Zamfir Dumitru - membru al Consiliului de administraţie, în vederea îndeplinirii tuturor formalităţilor legale privind publicarea şi înregistrarea la Oficiul Registrului Comerţului Constanţa a prezentei hotărâri.
Facem precizarea că documentul a fost publicat în Monitorul Oficial partea a IV-a cu numărul 3259 din data de 21 iulie 2023.
Despre Seashops SA
Platforma termene.ro, consultată la data de 24 august 2023, arată că Seashops a fost înființată în 2015 și are sediul social în Constanța, pe strada Ștefan cel Mare, nr. 36-40, având ca obiect de activitate închirierea și subînchirierea bunurilor imobiliare proprii sau în leasing.
Pe anul 2022, Seashops a raportat o cifră de afaceri de 27.517 lei un profit de 5.380.600 lei la un număr de 6 angajați.
Administratori sunt Mitea Janina- Iuliana (numele ei mai parae și în firma Portman House SRL), Uzum Mihaela și Zamfir Dumitru (numele lui mai apare și în firma Tomis SA).
Pentru documentarea acestui articol s-au folosit informații și de pe platforma termene.ro.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Schimbări importante în cadrul societății Golden Aura MRK Ovidiu. Cine sunt noii asociați
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii