Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
21:24 18 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Firme Constanța Ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare a Acționarilor SOCEP SA, completată și revizuită

ro

15 Apr, 2024 12:56 972 Marime text

 
  • Firma Socep SA a fost înființată în anul 1992, iar activitatea principală este „Manipulări“.
 
Directoratul societăţii SOCEP SA, cu sediul în municipiul Constanţa, Incinta Port Nou Dana 34, reprezentat prin Dorinel Cazacu (preşedinte al Directoratului), a completat ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare a Acționarilor. 
 
Completarea s-a făcut având în vedere adresa nr. 3558/08.04.2024 a societăţii Sammarina Imobiliare SA, care, în calitate de acţionar al SOCEP SA, a solicitat completarea ordinii de zi a AGOA convocată pentru data de 25/26.04.2024, și în conformitate cu art.117 şi art. 1171 (3) din Legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, cu art. 105 (6) din Legea nr. 24/2017 privind emitenţii de instrumente financiare şi operaţiuni de piaţă şi cu Regulamentul ASF nr. 5/2020.
 
Informarea a fost publicată în Monitorul Oficial, partea a IV-a, cu numărul 1812 din data de 11 aprilie 2024.
 
Ordinea de zi completată şi revizuită:
 
1. Prezentarea, dezbaterea şi aprobarea situaţiilor financiare anuale întocmite pentru exerciţiul financiar din anul 2023.
 
2. Aprobarea raportului anual al exerciţiului financiar din anul 2023.
 
3. Prezentarea raportului auditorului extern.

 
4. Prezentarea şi aprobarea investiţiilor realizate în cursul anului 2023 şi a modului de finanţare a acestora.
 
5. Prezentarea şi aprobarea raportului Directoratului şi aprobarea descărcării de gestiune a membrilor Directoratului pentru activitatea desfăşurată în exerciţiul financiar din anul 2023.
 
6. Prezentarea şi aprobarea raportului Consiliul de Supraveghere şi aprobarea descărcării de gestiune a membrilor Consiliului de Supraveghere pentru activitatea desfăşurată în exerciţiul financiar din anul 2023.
 
7. Aprobarea raportului de remunerare 2023.
 

8. Aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli şi a programului investiţional pentru anul 2024.
 
9. Aprobarea repartizării profitului net al exerciţiului financiar 2023 în valoare de 94.533.870,74 lei, conform propunerii Directoratului SOCEP - S.A., astfel:
- rezerva legală 1.804.720,61 lei,
- rezervă profit reinvestit: 314.952,00 lei,
- profit nerepartizat: 92.414.198,13 lei,
- dividend: 0 lei.
 
10. Aprobarea repartizării profitului net al exerciţiului financiar 2023 în valoare de 94.533.870, 74 lei, conform propunerii acţionarului Sammarina Imobiliare - S.A., astfel:
- rezerva legală - 1.804.720,61 lei
- rezervă profit reinvestit - 314.952,00 lei - profit nerepartizat - 42.414.198,13 lei - dividend - 50.000.000 lei.
 
11. Aprobarea datei plăţii dividendului: conform art. 87 (3) din Legea nr. 24/2017 în termen de 30 de zile de la data publicării hotărârii adunării generale a acţionarilor în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a.
 
12. Numirea auditorului financiar al societăţii pentru o perioadă/un mandat de 3 (trei) ani, respectiv de la 29.04.2024 până la 29.04.2027.
 
13. Aprobarea datei de 17.05.2024 ca dată de înregistrare conform art. 87 din Legea nr. 24/2017 privind emitenţii de instrumente financiare şi operaţiuni de piaţă.
 
14. Aprobarea datei de 16.05.2024 ca ex-date, conform art. 2 din Regulamentul ASF nr. 5/2018.
 
15. Împuternicirea dnei cons. jur. Ileana Graur să depună la Oficiul Registrului Comerţului Constanţa hotărârea adunării generale ordinare a acţionarilor şi să efectueze menţiunile ce se impun.
 
Punctul 10 din ordinea de zi a fost completată la solicitarea acţionarului Sammarina Imobiliare SA.
 
Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este convocată pentru data de 25 aprilie 2024 ora 11.00 la sediul societăţii din municipiul Constanţa, Incinta Port Nou, Dana 34, Sala de protocol, etaj 1.
 
La adunarea generală a acţionarilor sunt îndreptăţiţi să participe şi să voteze acţionarii înscrişi în registrul acţionarilor la sfârşitul zilei de 12 aprilie 2024, zi stabilită ca dată de referinţă.
 
În cazul în care, la data de 25.04.2024 nu sunt îndeplinite condiţiile de cvorum prevăzute de lege, a doua adunare va avea loc la 26.04.2024 la aceeaşi oră şi în acelaşi loc, ordinea de zi rămânând neschimbată.
 
Data-limită de depunere a ofertelor tehnice şi financiare pentru auditor financiar este 16.04.2024, ora 15.00.
 
Unul sau mai mulţi acţionari reprezentând, individual sau împreună, cel puţin 5% din capitalul social au dreptul de a introduce noi puncte pe ordinea de zi, cu condiţia ca fiecare punct să fie însoţit de o justificare sau de un proiect de hotărâre propus spre adoptare.
 
Propunerile privind introducerea de puncte noi pe ordinea de zi însoţite de copiile actelor de identitate ale acţionarilor, denumiţi Iniţiatori, au putut fi depuse la sediul SOCEP - S.A. până la data de 08.04.2024, ora 12.00, în plic închis, cu menţiunea scrisă clar: "Pentru AGOA din data de 25/26.04.2024", sau transmise prin e-mail cu semnătură electronică extinsă încorporată conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, până la data de 08.04.2024, ora 12.00, la adresa socep@socep.ro menţionând la subiect "Pentru AGOA din data de 25/26.04.2024".
 
Propunerile privind introducerea de puncte noi pe ordinea de zi a AGOA trebuiau să fie însoţite de copiile actelor de identitate ale Iniţiatorilor (buletin/carte de identitate în cazul persoanelor fizice, respectiv certificatul de înregistrare în cazul persoanelor juridice, extras de cont din care să rezulte calitatea de acţionar şi numărul de acţiuni deţinute) fiind necesar, de asemenea, ca pentru fiecare punct să existe o justificare sau un proiect de hotărâre propus spre adoptare de AGOA.
 
Unul sau mai mulţi acţionari reprezentând, individual sau împreună, cel puţin 5% din capitalul social au dreptul de a prezenta proiecte de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunării.
 
Proiectele de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGOA, însoţite de copiile actelor de identitate ale Iniţiatorilor (buletin/carte de identitate în cazul persoanelor fizice, respectiv certificatul de înregistrare în cazul persoanelor juridice, extras de cont din care să rezulte calitatea de acţionar şi numărul de acţiuni deţinute) au putut fi depuse la sediul SOCEP - S.A. până la data de 08.04.2024, ora 12.00, în plic închis, cu menţiunea scrisa clar: "Pentru AGOA din data de 25/26.04.2024" sau transmise prin e-mail cu semnătură electronică extinsă încorporată conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, până la data de 08.04.2024, ora 12.00, la adresa socep@socep.ro menţionând la subiect "Pentru AGOA din data de 25/26.04.2024".
 
Acţionarii societăţii, indiferent de nivelul participaţiei la capitalul social, pot depune întrebări în scris privind punctele de pe ordinea de zi, însoţite de copiile actelor de identitate (buletin/carte de identitate în cazul persoanelor fizice, respectiv certificatul de înregistrare în cazul persoanelor juridice, extras de cont din care să rezulte calitatea de acţionar), la sediul societăţii SOCEP - S.A. până la data de 22.04.2024, ora 12.00, în plic închis, cu menţiunea scrisă clar: "Pentru AGOA din data de 25/26.04.2024" sau transmise prin e-mail cu semnătură electronică extinsă încorporată conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, până la data de 22.04.2024, ora 12.00, la adresa socep@socep.ro menţionând la subiect "Pentru AGOA din data de 25/26.04.2024".
 
Accesul acţionarilor persoane fizice îndreptăţiţi să participe la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută cu actul de identitate.
 
Reprezentarea acţionarilor în AGOA se va putea face şi prin alte persoane decât acţionarii pe bază de împuternicire specială care se acordă pentru reprezentarea într-o singură adunare generală sau printr-o împuternicire generală acordată pentru reprezentarea în una sau mai multe adunări generale.
 
Acţionarii care nu au capacitate de exerciţiu, precum şi persoanele juridice pot fi reprezentaţi/reprezentate prin reprezentanţii lor legali, care, la rândul lor, pot da altor persoane împuternicire pentru respectiva Adunare Generală.
 
Împuternicirile pot fi transmise şi electronic prin e-mail cu semnătură electronică extinsă încorporată conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, până la data de 23.04.2024, ora 11.00, la adresa socep@socep.ro menţionând la subiect "Pentru AGOA din data de 25/26.04.2024" şi vor fi depuse în original cel mai târziu la data de 23.04.2024, ora 11.00, fie în limba română, fie în limba engleză, la sediul societăţii, sub sancţiunea pierderii exerciţiului de vot în adunare. Formularele de procură specială actualizate se pot ridica de la sediul societăţii sau se pot descărca de pe site-ul www.socep.ro începând cu data de 11.04.2024. Formularul de procură specială este pus la dispoziţia acţionarilor şi în limba engleză.
 
Acţionarii SOCEP SA înregistraţi la data de referinţă în registrul acţionarilor eliberat de Depozitarul Central - S.A. au posibilitatea de a vota prin corespondenţă înainte de AGOA prin utilizarea Formularului de vot prin corespondenţă. Formularul de vot actualizat poate fi obţinut începând cu data de 11.04.2024 de la sediul societăţii sau de pe site-ul www.socep.ro.
 
În cazul votului prin corespondenţă, Formularul de vot, fie în limba română, fie în limba engleză, completat şi semnat şi copia actului de identitate valabil al acţionarului (buletinul/cartea de identitate în cazul persoanelor fizice, respectiv certificatul de înregistrare în cazul persoanelor juridice) pot fi transmise la sediul societăţii SOCEP SA până cel mai târziu la data de 23.04.2024, ora 11.00, în plic închis, cu menţiunea scrisă clar: "Pentru AGOA din data de 25/26.04.2024".
 
Formularele de vot care nu sunt primite la registratura societăţii SOCEP - S.A. până la data şi ora mai sus menţionate nu pot fi luate în calcul pentru determinarea cvorumului şi majorităţii în AGOA. Formularul de vot prin corespondenţă este pus la dispoziţia acţionarilor şi în limba engleză.
 
Materialele privind ordinea de zi, precum şi proiectele de hotărâre sunt puse la dispoziţia acţionarilor la cererea acestora la sediul societăţii, Biroul Juridic Acţionariat şi s-au putut descărca de pe site-ul societăţii, www.socep.ro, începând cu data de 26.03.2024.
 
Despre Socep SA

Potrivit Recom, platformă consultată luni, 15 aprilie 2024, Socep SA a fost înființată în anul 1991, iar activitatea principală este „Manipulări“.

Conform sursei citate, în Socep SA pachetul de acțiuni este deținut de Grupul DD SA (cu 61,22%), Persoane juridice, având 11 acționari (cu 6,60%), Persoane fizice, având 6.446 acţionari (cu 19,74%) și Stere Samara (cu 12,44%).
 
Persoane împuternicite: Dorinel Cazacu (Calitate: președinte, Funcţie: director general), Gabriel Codeț (Calitate: membru în directorat, Funcţie: director operațional), Ramona Pavlicu (Calitate: membru în directorat), Lucian – Ștefan Teodorescu (Calitate: membru în directorat), Niculae Dușu (Calitate: membru în consiliul de supraveghere, Funcţie: președinte consiliu de supraveghere), Stere Samara (Calitate: membru în consiliul de supraveghere, Funcţie: vicepreședinte consiliu de supraveghere), Ion Dușu (Calitate: membru în consiliul de supraveghere, Funcţie: vicepreședinte consiliu de supraveghere) și Cristian - Mihai Ududec (Calitate: director, Funcţie: director economic).
 
În 2022, Socep SA a avut o cifră de afaceri de 139.646.043 lei, un profit de 40.245.993 lei, iar numărul mediu de angajați a fost 382.

Platforma termene.ro, consultată luni, 15 aprilie 2024, informează că Socep SA nu are contracte câștigate – achiziții directe și nici contracte câștigate – licitații publice din 2007 până în prezent, potrivit informațiilor publice din SICAP/SEAP (data ultimei actualizări – 14 aprilie 2024).
 
PRECIZĂRI
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Pentru documentarea acestui articol s-au folosit informații și de pe platforma termene.ro.
 
Sursa foto: ZIUA de Constanța
 
Citește și:
 
S-a aprobat majorarea capitalului social al Socep SA Constanța, într-o singură etapă
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii