Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
08:35 19 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Firme Constanța Se suplimentează ordinea de zi a AGOA THR Marea Neagră SA. Ce puncte au fost adăugate

ro

20 Apr, 2024 16:21 830 Marime text

  • La Adunarea Generală a Acţionarilor vor putea participa şi vor putea vota numai acţionarii înregistraţi în Registrul Acţionarilor societăţii la data de 19.04.2024, stabilită ca dată de referinţă

  • Conducerea societății THR Marea Neagră SA este reprezentată de Mihaela Ichim - director general și președinte al Consiliului de administrație, alături de Alexe Gabriela și Marin Șerban Valentin


Consiliul de Administrație al THR Marea Neagră SA (Turism, Hoteluri, Restaurante Marea Neagră SA), întrunit la data de 15 aprilie 2024, având în vedere cererea nr. 2243/12.04.2024 a acționarului Transilvania Investments Alliance SA (deținătoare a 78,80% din capitalul social), privind completarea ordinii de zi a ședinței AGOA din 29/30.04.2024, în temeiul art. 117^1 din Legea nr. 31/1990, completează ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor.


Astfel, noua ordine de zi a AGOA este:
1.alegerea secretariatului de şedinţă format dintr-o persoană - Costina Zaberca, cu datele de identificare disponibile la sediul societăţii, însărcinată cu verificarea prezenţei acţionarilor, îndeplinirea formalităţilor cerute de lege şi actul constitutiv pentru ţinerea adunării generale, numărarea voturilor exprimate în cadrul şedinţei adunării generale şi întocmirea procesului-verbal de şedinţă;
2.prezentarea, dezbaterea şi aprobarea situaţiilor financiare individuale aferente exerciţiului financiar 2023 pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administraţie şi auditorul financiar;
3.aprobarea repartizării pe destinaţii a profitului net realizat în exerciţiul financiar 2023, în valoare de 34.549.664,01 lei, după cum urmează: la rezerva legală - 1.065.707,24 lei; la alte rezerve - 33.483.956,77 lei;
4.aprobarea descărcării de gestiune a membrilor Consiliului de Administraţie pentru activitatea desfăşurată în anul 2023;
5.aprobarea Raportului de remunerare pentru anul 2023;
6.aprobarea Bugetului de venituri şi cheltuieli şi a Programului de investiţii pentru anul 2024;
7.aprobarea nivelului remuneraţiilor fixe cuvenite administratorilor pentru anul 2024;
8.aprobarea indicatorilor de performanţă şi a obiectivelor pentru exerciţiul financiar 2024;
9.aprobarea acoperirii pierderilor provenite din corectarea erorilor contabile, a pierderii contabile reportate generate de aplicarea pentru prima data a IAS 29 şi a pierderilor legate de anularea propriilor acţiuni;
10.aprobarea Politicii de remunerare;


11.desemnarea persoanei împuternicite să efectueze formele de publicitate legală pentru ducerea la îndeplinire a hotărârilor adoptate.


Reamintim că pe 27 martie 2024, în urma întrunirii Consiliului de Administrație, a fost convocată Adunarea Generală a Acționarilor THR Marea Neagră SA pentru data de 29 aprilie 2024, ora 11:00.


Ordinea de zi cuprindea primelor nouă puncte expuse mai sus.




La Adunarea Generală a Acţionarilor vor putea participa şi vor putea vota numai acţionarii înregistraţi în Registrul Acţionarilor societăţii la data de 19.04.2024, stabilită ca dată de referinţă.



La data pentru care se face convocarea, capitalul social al THR MAREA NEAGRĂ - S.A. este de 57.600.848,70 lei (valabil până la data operării reducerii capitalului social la Depozitarul Central conform Hotărârii AGEA nr. 4/12.12.2023, iar ulterior operării, capitalul social va fi de 32.555.999,70 lei) şi este divizat în 576.008.487 acţiuni nominative şi dematerializate cu valoarea nominală de 0,10 lei, fiecare acţiune dând dreptul la un vot în cadrul adunării generale a acţionarilor.
Fiecare acţionar are dreptul să adreseze întrebări privind punctele de pe ordinea de zi a adunării generale. Societatea poate răspunde inclusiv prin postarea răspunsului pe website-ul societăţii, la secţiunea „Întrebări frecvente".



Acţionarii menţionaţi în alineatele precedente au obligaţia să trimită materialele/întrebările în scris, în plicuri închise, însoţite de următoarele documente: în cazul acţionarilor persoane fizice - extras de cont emis de Depozitarul Central - S.A. din care să rezulte calitatea de acţionar şi numărul de acţiuni deţinute; în cazul acţionarilor persoane juridice - certificatul de înregistrare şi extras de cont din care rezultă calitatea de acţionar şi numărul de acţiuni deţinute emis de Depozitarul Central - S.A. sau, după caz, de participanţii care furnizează servicii de custodie, conform legii. Actele menţionate vor fi trimise la sediul societăţii, cu menţiunea scrisă clar, cu majuscule: „Pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor din data de 29/30.04.2024".



Documentele, materialele informative şi proiectele de hotărâri ale adunării generale referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe site-ul societăţii - www.thrmareaneagra.ro şi/sau de la sediul societăţii începând cu data de 29.03.2024, în zilele lucrătoare, între orele 9.00-13.00.



Acţionarii înregistraţi în Registrul acţionarilor la data de referinţă pot participa la Adunarea Generală a Acţionarilor direct, pot fi reprezentaţi de către alte persoane sau pot vota prin corespondenţă sau prin mijloace electronice.



Acţionarii înregistraţi la data de referinţă pot participa şi vota la Adunarea Generală a Acţionarilor direct sau pot fi reprezentaţi şi prin alte persoane decât acţionarii, pe bază de împuternicire specială sau generală, întocmită în conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017 şi Regulamentului ASF nr. 5/2018. Acţionarii persoane juridice sau entităţi fără personalitate juridică care participă la Adunarea Generală a Acţionarilor prin altă persoană decât reprezentantul legal vor utiliza în mod obligatoriu o împuternicire specială sau generală, după caz, în condiţiile menţionate mai sus. Acţionarii vor completa şi semna împuternicirile speciale în trei exemplare originale: unul pentru acţionar, unul pentru reprezentant şi unul pentru societate.



Împuternicirea generală se poate acorda pentru o perioadă care nu va depăşi trei ani, permiţând reprezentantului desemnat să voteze în toate aspectele aflate în dezbaterea Adunării Generale a Acţionarilor, cu condiţia ca împuternicirea generală să fie acordată de către acţionar, în calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor art. 2 alin (1) pct. 20 din Legea nr. 24/2017 sau unui avocat. Acţionarii nu pot fi reprezentaţi în Adunarea Generală a Acţionarilor pe baza unei împuterniciri generale de către o persoană care se află într-o situaţie de conflict de interese, în conformitate cu dispoziţiile Legii nr. 24/2017.



Accesul acţionarilor persoane fizice îndreptăţiţi să participe la adunarea generală este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută cu actul de identitate, iar în cazul acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicirea dată persoanei fizice care îi reprezintă.



Accesul acţionarilor persoane juridice îndreptăţiţi să participe la adunarea generală este permis pe baza dovezii calităţii de reprezentant legal atunci când este prezent reprezentantul legal al acţionarului. În cazul în care nu este prezent reprezentantul legal, alături de dovada calităţii de reprezentant legal se va prezenta împuternicirea dată persoanei fizice care reprezintă acţionarul respectiv.



Calitatea de reprezentant legal se dovedeşte cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comerţului, prezentat în original sau copie conformă cu originalul, sau orice alt document, în original sau în copie conformă cu originalul, emis de către o autoritate competentă din statul în care acţionarul este înmatriculat legal, care atestă calitatea de reprezentant legal. Documentele care atestă calitatea de reprezentant legal al acţionarului persoană juridică vor fi emise ulterior datei de 01.04.2024. Documentele care atestă calitatea de reprezentant legal întocmite într-o limbă străină alta decât limba engleză vor fi însoţite de o traducere realizată de un traducător autorizat în limba română sau în limba engleză.



Cerinţele menţionate la alineatele precedente se aplică în mod corespunzător şi pentru dovedirea calităţii de reprezentant legal al acţionarului care propune introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi a adunării generale a acţionarilor sau care adresează întrebări emitentului privind puncte de pe ordinea de zi a adunării generale a acţionarilor.



Formularele de împuterniciri speciale se pot obţine la sediul societăţii începând cu data de 29.03.2024, între orele 09.00-13.00 sau se pot descărca de pe web-site-ul societăţii. Un exemplar al împuternicirii speciale se va depune la sediul societăţii, în limba română sau în limba engleză, până inclusiv la data de 27.04.2024, ora 11.00, un exemplar urmând a fi pus la dispoziţia reprezentantului, pentru ca acesta să îşi poată dovedi această calitate. Împuternicirile se pot transmite şi electronic cu semnătură electronică extinsă potrivit legii la adresa de e-mail office@thrmareaneagra.ro.



Acţionarii înregistraţi la data de referinţă au posibilitatea de a vota şi prin corespondenţă, înainte de adunarea generală, prin utilizarea formularului de buletin de vot prin corespondenţă. Formularul de buletin de vot poate fi obţinut începând cu data de 29.03.2024, între orele 09.00-13.00, de la sediul social al societăţii sau de pe site-ul www.thrmareaneagra.ro.



În cazul votului prin corespondenţă, buletinul de vot, completat şi semnat, respectiv certificatul de înregistrare în cazul persoanelor juridice, sub semnătura reprezentantului legal, cu aplicarea parafei, pot fi transmise la sediul societăţii în limba română sau în limba engleză până la data de 27.04.2024, ora 11.00, în plic închis, cu menţiunea scrisă clar: "Pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor din data de 29/30.04.2024".
Buletinul de vot prin corespondenţă se poate transmite şi ca document electronic cu semnătură electronică extinsă încorporată conform Legii nr. 455/2001 la adresa aga@thrmareaneagra.ro, cu 48 de ore înainte de şedinţa AGOA, menţionând la subiect: "Pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor din data de 29/30.04.2024".


Buletinele de vot care nu sunt primite până la data de 27.04.2024, ora 11.00 nu pot fi luate în calcul pentru determinarea cvorumului şi majorităţii în cadrul adunării generale.


Formularele de buletin de vot prin corespondenţă şi împuternicirile speciale vor fi disponibile şi în limba engleză pe site-ul societăţii începând cu data de 29.03.2024.


Informaţii suplimentare se pot obţine de la sediul societăţii sau la numărul de telefon 0241.751.656, între orele 09.30-13.00.


În situaţia neîndeplinirii condiţiilor de validitate a desfăşurării şedinţei la prima convocare, adunarea generală a acţionarilor este convocată pentru data de 30.04.2024, cu menţinerea ordinii de zi, a orei şi a locului de desfăşurare a lucrărilor acesteia.
 

Despre THR Marea Neagră SA


Potrivit termene.ro, platformă consultată vineri, 19 aprilie 2024, THR Marea Neagră SA a fost înființată la data de 2 februarie 1993, are sediul în Eforie Nord, județul Constanța, pe strada Traian nr. 1B și obiectul de activitate este „hoteluri și alte facilități de cazare similare”.
 

THR Marea Neagră SA - Rezultate financiare 2022 - pierdere de aproape 1,3 milioane euro și active de 81,4 milioane euro


Exercițiul financiar pe anul 2022 consemnează pierdere de 1,29 milioane euro, cifră de afaceri de 9,07 milioane euro, 195 de angajați și Active imobilizante în valoare de 81.4 milioane euro.


Societatea THR (Turism, Hoteluri, Restaurante) Marea Neagră SA (1992) a înregistrat profit în anul 2020 în valoare de 915.904 euro și 10.225.769 euro în anul 2021.


Conducerea societății THR Marea Neagră SA este reprezentată de Mihaela Ichim director general și președinte al Consiliului de administrație alături de Alexe Gabriela și Marin Șerban Valentin.


Societatea THR Marea Neagră SA are un portofoliu important de hoteluri, restaurante și alte active, precum – în Saturn – Camping Popas Saturn, Laboratoare Carmangerie, cofetărie și patiserie, depozite coloniale, Aqua Park Balada, Aqua Park Cleopatra, Restaurant Minerva, Restaurant Tosca, Restaurant Prahova, Restaurant Cleopatra, Bufet Bar Narcis, Hoteluri Sirena, Narcis, Hora, Cleopatra, Cerna, Aida, Tosca, Balada, Hotel restaurant Capitol, Siret, Hotel Miorița în Neptun, în Venus Discoteca Raluca. În Eforie Nord societatea deține Complex Turistic Șincai – Vile, camping, Bufet, Complex Brad-Bran-Bega, Hoteluri și Restaurante Union, Venus, Vraja Mării, Minerva, Jupiter, Carmen, Eforie, Vilele Oita și Rita. Alte active în Eforie Nord  sunt sere flori, laborator carmangerie, depozite materiale, de legume – fructe, alimente, vestiar Belona, în Eforie Sud – Bufet Băi Reci, depozit alimente, seră flori, Hotel și Restaurant Capitol. În stațiunea Jupiter deține activele care au aparținut Grupului Gospodăresc Jupiter – Centrala de frig, atelier metrologic, imobil depozit ambalaje, laborator carmangerie, etc.



Activele sunt în proprietatea societății THR Marea Neagră SA, terenurile prin Ordin de Guvern 154/26.04.1991, Titlu de proprietate 8606/4.08.2003 și alte documente  1072 / 21.02.1992 , 3115 / 19.04.1991, 3322/ 26.04.1991, 4176/22.05.1991 și 4185/22.05.1991, așa cum reiese din actul constitutive al societății publicat în Monitorul Oficial.


PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


Citește și:

Constanța THR Marea Neagră SA și-a schimba sediul social și vinde mai multe imobile!
 

Turism Litoral Constanța Rezultate financiare 2022 ale THR Marea Neagră SA și Neptun–Olimp SA
 

THR Marea Neagră aprobă proiectul de divizare. Se înființează Hoteluri Restaurante Sud S.A.
 

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii