Forţele Navale repară două corvete. Contractul ajunge la peste 40 de milioane de lei (documente)
Forţele Navale repară două corvete. Contractul ajunge la peste 40 de milioane de lei (documente)
16 May, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
3605
Marime text
Ministerul Apărării Naţionale - U.M. 02022 Constanţa scoate la licitaţie contractul „Reparaţie capitală/revizie majoră cu modernizare pentru navă tip corvetă proiect 1048 M şi 1048“, în valoare estimată cuprinsă între 13.445.378,15 şi 40.336.134,45 de lei.
Potrivit anunţului de participare, publicat pe licitatiapublica.ro, se va încheia un acord-cadru cu maximum trei agenţi economici, pe o durată de 48 de luni. Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 20.06.2017, ora 10.00. Ofertele vor fi deschise pe data de 20.06.2017, ora 10.30, la sediul U.M. 02022 Constanţa, strada Fulgerului nr. 99 - Biroul Achiziţii publice. Cuantumul garanţiei de participare este de 201.700 de lei.
Cantitatea de servicii pentru derularea acordului-cadru este: minimum un serviciu de reparaţii capitale/revizie majoră cu modernizare (o navă), maximum trei servicii reparaţii capitale/revizie majoră cu modernizare (trei nave). Cantitatea de servicii privind derularea contractelor subsecvente: minimum un serviciu de reparaţii capitale/revizie majoră cu modernizare (o navă), maximum două servicii de reparaţii capitale/revizie majoră cu modernizare (două nave).
Transportul subansamblurilor pentru prelucrare (reparaţii) ce nu pot fi reparate la bordul navei, la şi de la sediul atelierelor de reparaţii, se va executa de către prestator. Cheltuielile de transport vor fi suportate de către prestator.
Materialele necesare executării serviciilor vor fi asigurate în totalitate prin grija prestatorului, acesta fiind obligat să înainteze beneficiarului documentele privind certificarea calităţii emise de fabricant. Predarea-recepţia serviciilor se va face la bordul navei, cu materialele şi piesele necesare asigurate de către prestator, conform planurilor şi rapoartelor de testare şi acceptanţă întocmite de către prestator, precum şi prin completarea fişelor de testare/măsurători, în prezenţa beneficiarului.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie, precum şi caietul de sarcini.
Potrivit anunţului de participare, publicat pe licitatiapublica.ro, se va încheia un acord-cadru cu maximum trei agenţi economici, pe o durată de 48 de luni. Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 20.06.2017, ora 10.00. Ofertele vor fi deschise pe data de 20.06.2017, ora 10.30, la sediul U.M. 02022 Constanţa, strada Fulgerului nr. 99 - Biroul Achiziţii publice. Cuantumul garanţiei de participare este de 201.700 de lei.
Cantitatea de servicii pentru derularea acordului-cadru este: minimum un serviciu de reparaţii capitale/revizie majoră cu modernizare (o navă), maximum trei servicii reparaţii capitale/revizie majoră cu modernizare (trei nave). Cantitatea de servicii privind derularea contractelor subsecvente: minimum un serviciu de reparaţii capitale/revizie majoră cu modernizare (o navă), maximum două servicii de reparaţii capitale/revizie majoră cu modernizare (două nave).
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul U.M. 02022 responsabile de organizarea, desfăşurarea şi atribuirea procedurii publice sunt: Hăulică Dan - comandant; Gidiuţă Victor - locţiitor comandant, Zaharia Milu Constantin - şef de stat major, Cozianu Ilie - şef centru de sprijin logistic pentru resurse materiale, Preda Dumitru Ovidiu - contabil-şef. Componenţa comisiei de evaluare/negociere este următoarea: Pătraşcu Octavian, Bucur Silviu, Cutoveanu Marian, Ardeleanu Dănuţ-George, Preda Mihaela Cristina, Căciularu Stelian (membru de rezervă), Dobrin Cristian (membru de rezervă), Anton Ioan (membru de rezervă), Gavrilă Mihaela (membru de rezervă).Condiţii pentru ofertanţi
Ofertanţii vor prezenta lista cu principalele servicii prestate în ultimii cinci ani, din care să rezulte efectuarea unor servicii similare cu cele care fac obiectul acordului-cadru - servicii de reparaţii nave, în valoare cumulată egală sau mai mare decât 26.890.756,30 de lei, la nivelul unui contract sau al mai multor contracte, precum şi o declaraţie privind lista principalelor servicii prestate în ultimii cinci ani, conţinând valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi.Date din caietul de sarcini
Execuţia serviciilor se va efectua la bordul navei şi la sediul prestatorului, iar prelucrările necesare componentelor se vor executa la sediul prestatorului. Recepţia serviciilor executate la sediul prestatorului se va face de către reprezentanţii beneficiarului. Locul de bazare permanentă al navelor este Portul Militar Mangalia. Transportul navei la şi de la sediul prestatorului, pentru predarea/primirea navei în/din reparaţie se va executa în mod normal de către beneficiar. La cererea beneficiarului, nava se poate deplasa remorcată, situaţie în care serviciile de remorcaj şi tranzit canal vor fi executate de către prestator. Orice alte cheltuieli de remorcaj, pilotaj etc. pentru intrarea navei în şantier/doc, mutarea navei în perimetrul sediului prestatorului, la cererea prestatorului sau ca urmare a necesitaţii finalizării reparaţiilor cuprinse în caietul de sarcini, vor fi suportate de către prestator.Transportul subansamblurilor pentru prelucrare (reparaţii) ce nu pot fi reparate la bordul navei, la şi de la sediul atelierelor de reparaţii, se va executa de către prestator. Cheltuielile de transport vor fi suportate de către prestator.
Materialele necesare executării serviciilor vor fi asigurate în totalitate prin grija prestatorului, acesta fiind obligat să înainteze beneficiarului documentele privind certificarea calităţii emise de fabricant. Predarea-recepţia serviciilor se va face la bordul navei, cu materialele şi piesele necesare asigurate de către prestator, conform planurilor şi rapoartelor de testare şi acceptanţă întocmite de către prestator, precum şi prin completarea fişelor de testare/măsurători, în prezenţa beneficiarului.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie, precum şi caietul de sarcini.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii