GSMnet a organizat GSMnetworking by the SEA la Constanța. „Noi, cei de la GSMnet investim în calitatea afacerilor locale” (GALERIE FOTO)
GSMnet a organizat GSMnetworking by the SEA la Constanța. „Noi, cei de la GSMnet investim în calitatea afacerilor
29 Sep, 2024 15:51
ZIUA de Constanta
1451
Marime text
GSMnet, „Magazinul telefonului tău”, a organizat în data de 28 septembrie 2024, la Hotel Malibu din stațiunea Mamaia, județul Constanța, evenimentul GSMnetworking by the SEA.
Aflat la ediția cu numărul 2, evenimentul a adunat laolaltă companiile partenere ale brand-ului care activează de aproape două decenii pe piața accesoriilor și componentelor GSM din România.
Astfel, s-a creat un cadru care a permis ca participanții să facă cunoștință cu echipa GSMnet, să cunoască locația și flow-ul de business in-house ale companiei.
GSMnetworking by the SEA a fost presărat cu surprize hot, sesiuni de Q&A, networking şi product testing, toate intr-un cadru informal, la malul mării.
Evenimentul a început la ora 10:30, primul vorbitor fiind Cristina Bohotineanu, cea care conduce departamentul comercial din cadrul GSMnet și cu 16 ani la activ în sânul firmei.
„Vă prezint în linii mari evoluția companiei de la înființare pana în prezent. Mobiparts a luat ființă în 2005. În anul 2008 am devenit GSMnet. În anul 2011 ne-am schimbat sediul și ne-am mutat pe strada Democrației nr. 6-8. În 2015 GSMnet a devenit magazinul telefonului tău. Atunci a fost anul marilor schimbări. În 2016 au înființat compania mobiparts în Germania. În 2018 am lansat aplicațiile pentru IOS și Android, iar în 2019 am ajuns la comanda cu numărul un milion. În 2020 am lansat propriul brand: Blue Power. Tot atunci am desfășurat campanii de tip influencer marketing. În 2024 am semnat parteneriat cu Motorola. Samsung, Apple, Xiaomi sunt câteva dintre brandurile aflate în portofoliul companiei“, a precizat în discurs Cristina Bohotineanu.
O ediție și mai impresionantă
Bogdan Cioroianu, CEO-ul firmei, a luat apoi cuvântul:
„Anul acesta sunt și mai impresionat de această ediție. Pot spune că 2023 și 2024 au fost un thriller. S-au întâmplat multe lucruri de la prima ediție. Ne-au venit foarte multe idei și am dezvoltat parteneriate noi. Un proiect reușit a fost implementarea WMS-ului de la Mantis. Am continuat să aducem game noi de produse. Am promis și ne-am ținut de cuvânt că vom aduce parteneri noi. În acest moment, avem discuții cu cel puțin alți 3 producători“.
Iulia Nicu, Key Acount Manager, a luat cuvântul. Ea a prezentat produsele și serviciile GSM și a punctat că firma are un depozit controlat termic, 13.000 de produse unice, oferă termeni de plată și are o gamă variată de produse Blue Power. De asemenea, are brand-ul propriu Blue Shield de folii de protecție pentru telefoane.
„Peste 90% din comenzi sunt livrate a doua zi. Punem la dispoziția clienților serviciul de ridicare gratuită de la sediul nostru“, a precizat Iulia Nicu.
Temu, un pericol pentru afaceri
Ultimul vorbitor a fost Ana-Maria Ioniță, al cărei discurs s-a concentrat asupra pericolului emanat de platforma de comerț online Temu.
„În primul rând Temu folosește concurența neloială. Produsele vândute de această platformă provin de cele mai multe ori din fabrici care nu respectă standardele europene privind calitatea. Temu ridică semne de îngrijorare cu privire la politica de confidențialitate. De multe ori recurg la publicitatea înșelătoare“, a precizat Ana Maria Ioniță.
În încheiere a adăugat:
„Noi, cei de la GSMnet investim în calitatea afacerilor locale”.
După pauza de cafea, GSMnetworking by the SEA a continuat la Hotel Malibu cu prezentarea și testarea produselor.
În următoarea parte a evenimentului, începând cu ora 15:00, participanții au fost împărțiți în mai multe grupuri și au avut parte de tururi ghidate în depozitul GSMnet, acolo unde au avut șansa de a vedea care este procesul din spatele magazinului online.
Și pentru ca ediția a doua să se termine cu bine, seara, la Hotel Malibu, a fost organizată o petrecere la piscină.
Citește și:
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii