Hypermarketul real,- intra si in vietile constantenilor
Hypermarketul real,- intra si in vietile constantenilor
13 Jul, 2006 00:00
ZIUA de Constanta
1108
Marime text
Compania real,- Hypermarket inaugureaza astazi la Constanta, cel de-al doilea magazin din Romania. Alte cinci magazine vor mai fi deschise pana la sfarsitul acestui an in orase precum Sibiu, Oradea si Bucuresti. Compania a deschis in luna martie primul magazin din Romania, la Timisoara, in urma unei investitii de circa 15 milioane de euro. "Anul curent este primul din cei trei ani pe parcursul carora se va desfasura un program foarte ambitios de expansiune si presupune deschiderea a inca cinci noi locatii in centre la fel de importante ale Romaniei, cum ar fi spre exemplu Sibiu, Oradea sau Bucuresti, mai tarziu in cursul acestui an", a declarat directorul general al companiei, John Rix. Valoarea totala a investitiei de la Constanta depaseste 12 milioane de euro, suma care acopera si echipamentele si aparatura necesara magazinului. Acesta are o arhitectura moderna, specifica unitatilor comerciale de acest tip, caracterizata prin spatii generoase de expunere a marfurilor alimentare si nealimentare. Noul hypermarket are o suprafata totala de 11.600 de metri patrati, din care spatiile de vanzare ocupa 6.000 de metri patrati. Clientii beneficiaza de o oferta de peste 30.000 de produse alimentare si nealimentare, precum si de o parcare de 500 de locuri. Galeria comerciala aflata in fata hypermarketului are doua etaje si o suprafata de 7.000 de metri patrati, incluzand 19 magazine la parter si alte unitati cu profil electrocasnic la etaj. De asemenea, complexul contine o zona de restaurante si fast-food. Real,- Hypermarket Romania este divizia de vanzari a grupului Metro. Pe plan international, reteaua detine 328 de magazine, dintre care 288 se afla in Germania, 30 in Polonia, sapte in Turcia si trei in Rusia. "Deschidem cel de-al doilea magazin real,- intr-un oras deosebit de dinamic, cum este Constanta, pentru a oferi sub deviza "Calitate si prospetime", o gama variata de produse, care sa raspunda cerintelor consumatorilor din acest oras. In conditiile in care piata de retail din Romania se afla in plina ascensiune, dorim sa devenim pentru comunitatea locala si de afaceri un partener de marca, prin utilizarea ofertei locale si regionale de produse, dar si prin oferirea unor oportunitati de cariera la scara internationala pentru personalul pe care il angajam. Obiectivul pe care ni l-am propus este sa demonstram ca marca real,- reprezinta o alegere ideala la cumparaturi pentru intreaga familie", a mai spus John Rix. Reprezentantii real,- au mai tinut sa specifice faptul ca, pentru a asigura accesul clientilor la magazin, se pune la dispozitie un mijloc de transport gratuit, din patru puncte diferite ale orasului.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii