IGI Modificări ale procedurii pentru prelungirea dreptului de ședere
IGI: Modificări ale procedurii pentru prelungirea dreptului de ședere
19 Sep, 2024 09:42
ZIUA de Constanta
351
Marime text
Începând cu data de 23 septembrie 2024, ca urmare a conceptului de digitalizare pe care Inspectoratul General pentru Imigrări (IGI) îl susține și implementează continuu, procedurile pentru prelungirea dreptului de ședere și emiterea avizelor de angajare vor fi simplificate.
Ce documente nu mai trebuie să prezentanți la depunerea cererilor?
Ce documente nu mai trebuie să prezentanți la depunerea cererilor?
- certificatul constatator;
- contractul individual de muncă;
- extrasul din Reges (registrul general de evidență a salariaților).
Inspectoratul General pentru Imigrări rămâne dedicat îmbunătățirii continue a serviciilor oferite și se angajează să adopte cele mai noi soluții tehnologice pentru a simplifica și eficientiza procesele administrative, asigurând astfel o interacțiune rapidă și ușoară pentru toți cetățenii, transmit reprezentanții insituției IGI.
Citește și:
Iată care sunt noile modificări aduse aplicației portal al Inspectoratului General pentru Imigrări
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii