Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
11:57 04 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Imobilele din domeniul public şi privat al municipiului Constanţa, expertizate tehnic de RAEDPP Constanţa (documente)

ro

28 May, 2018 00:00 2317 Marime text
Regia Autonomă Exploatarea Domeniului Public şi Privat Constanţa anunţă organizarea unei licitaţii privind atribuirea contractului „Servicii de expertizare tehnică a imobilelor aflate în domeniului public şi privat al Primăriei Municipiului Constanţa şi în administrarea RAEDPP Constanţa“, în valoare estimată de 217.155,99 de lei.
 
Expertizele vor sta la baza elaborării documentaţiei tehnice pentru executarea lucrărilor de reabilitare (acolo unde se recomandă) şi vor conţine expertiza fizică, expertiza tehnică, studiul geotehnic, studiul istoric, alte studii şi cercetări necesare. Societăţile interesate vor depune ofertele de participare până pe data de 7.06.2018, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 7.06.2018, ora 15.00. Ofertantul va face dovada că, în ultimii trei ani, calculaţi până la data-limită de depunere a ofertelor, a prestat servicii similare (expertizare tehnică a imobilelor) în valoare cumulată de cel puţin 217.155 de lei.
 

Ce presupune contractul

 
Contractul presupune realizarea serviciilor de expertizare a 16 imobile. Acestea sunt situate la următoarele adrese: strada Arhiepiscopiei nr. 14, strada Callatis nr. 12, strada Callatis nr. 14, strada Callatis nr. 31, strada C.A. Rosetti nr. 8, strada Ilarie Voronca nr. 6, strada Mercur nr. 10, strada Mircea cel Bătrân nr. 19, strada Ovidiu nr. 5, strada Răscoalei din 1907 nr. 37, bulevardul Tomis nr. 56, bulevardul Tomis nr. 62, bulevardul Tomis nr. 54, strada Vântului nr. 2, strada Vântului nr. 3. În total, 7.767 de metri pătraţi.
 
Imobilele sunt amplasate în municipiul Constanţa, în zona peninsulară şi în centrul municipiului Constanţa, zone construite protejate, situri urbane. Aceste imobile au fost construite preponderent în perioada interbelică şi au destinaţie de locuinţă. Scopul achiziţionării serviciului este: evaluarea clădirilor, evidenţierea naturii şi proporţiile intervenţiilor structurale şi nestructurale necesare pentru aducerea clădirilor la parametrii tehnici privind siguranţa în exploatare; încadrarea în clasa de risc seismic, studierea posibilităţii consolidării sau desfiinţării.
 

Responsabili de atribuirea contractului

 
Persoanele cu funcţie de decizie în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ovidiu-Cristian Tănase - preşedinte Consiliu de Administraţie, Sorin-Lucian Ionescu - membru CA, Georgiana Puşcaşu - membru CA, Iulia-Mădălina Moţăţăianu - director general, Lăcrămioara-Carmen Bobe - director Direcţia Economică, Caterina Diamandescu - director Direcţia Juridică, Nicolae Gheorghe Tudorache - director Direcţia Tehnică, Liliana Cristescu - şef Serviciul Tehnic - Aprovizionare, Liliana Pufleanu - şef Biroul Achiziţii Publice, Iuliana Dobrin - şef Serviciul Financiar - Contabil, Cristina Casian - şef Biroul Contabilitate.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la licitaţie.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii