Implementat și la Constanța Enel Energie, proiect pilot de acces în magazinele sale pe bază de programare telefonică
Implementat și la Constanța: Enel Energie, proiect pilot de acces în magazinele sale pe bază de programare
- Proiectul pilot este implementat în Călărași, Constanța (magazinele aflate pe străzile Primăverii și Soveja), Slobozia, Tulcea și în celelalte magazine din țară operate de către Enel Energie și Enel Energie Muntenia și urmărește reducerea timpilor de așteptare, precum și îmbunătățirea eficienței operaționale.
Proiectul pilot este implementat în Călărași, Constanța (magazinele aflate pe străzile Primăverii și Soveja), Slobozia, Tulcea și în celelalte magazine din țară operate de către Enel Energie și Enel Energie Muntenia și urmărește reducerea timpilor de așteptare, precum și îmbunătățirea eficienței operaționale.
Clienții Enel Energie și Enel Energie Muntenia vor putea face programări în magazinele menționate apelând serviciul de Call Center, la numărul de telefon 021.9977 (apel cu tarif normal), și apăsând tasta 5. Programarea în magazine se face doar de către titularul de contract, de luni până vineri, între orele 10:00 – 16:00. Acesta va fi programat în minimum o zi lucrătoare sau maximum cinci zile lucrătoare de la inițierea apelului telefonic.“Venim în sprijinul clienților noștri și extindem serviciile și produsele care pot fi accesate atât în mediul online, cât și telefonic, pentru a le oferi siguranță și încredere. Acest proiect pilot face parte dintr-un amplu proces de transformare digitală a companiei si este unicul de acest fel în sistemul energetic românesc. Clienții care vor apela la noul serviciu se vor bucura de operațiuni mai rapide și, implicit, vor petrece mai puțin timp în magazine”, a declarat Michele Abbate, directorul general al Enel Energie și Enel Energie Muntenia.
Pașii ce trebuie parcurși pentru obținerea unei programări telefonice:
- Clientul furnizorilor Enel apelează numărul unic de telefon 021.9977 și apasă tasta 5 pentru a stabili o programare în magazinul unde solicită asistență din partea angajatului dedicat acestui serviciu
- În cadrul apelului telefonic, clientul va fi întrebat despre datele de identificare și situația pentru care solicită interacțiunea în magazin; va fi programat în minimum o zi lucrătoare sau maximum cinci zile lucrătoare de la efectuarea apelului
- Clientului i se va comunica numărul biletului de ordine, în funcție de disponibilitatea magazinului și de ora, ziua pentru care solicită programarea
- Clientul este rugat să se prezinte la magazin cu maximum 15 minute înainte de ora programată și nu mai târziu de 10 minute după ora alocată.
- În momentul în care ajunge la magazin, clientul comunică persoanei de la pază numărul biletului de ordine obținut în urma interacțiunii telefonice
- La ora programată, acesta va putea intra în magazin, respectând măsurile de siguranță prevăzute de legislația în vigoare, pentru a discuta cu un angajat Enel.
În perioada martie – octombrie 2020, datorită eforturilor companiei de accelerare și de popularizare a soluțiilor digitale, numărul conturilor MyEnel a crescut cu aproape 50% față de același interval al anului trecut. Mai mult, în cele opt luni s-a dublat numărul clienților care au descărcat aplicația MyEnel.
Sursa foto: Enel Energie
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp