În perioada următoare va fi votată în Parlament legea care ar putea permite realizarea șoselei de coastă
În perioada următoare va fi votată în Parlament legea care ar putea permite realizarea șoselei de coastă
15 Jan, 2017 14:44
ZIUA de Constanta
3310
Marime text
Avocatul Stelian Cristian Ion, deputat USR Constanţa, readuce în atenţie proiectul șoselei de coastă!
Pe contul său de socializare, Stelian Cristian Ion a postat următorul mesaj: „Ce părere aveți despre proiectul șoselei de coastă promovat în trecut cu atâta ardoare de administrația Mazăre? Credeți ca ar putea afecta plajele nou amenajate sau calitatea vieții locuitorilor din zona vizată sau dimpotrivă, va fi un plus pentru Constanţa prin descongestionarea traficului, prin crearea unor oportunități de realizare a unor noi proiecte imobiliare? În perioada imediat următoare va fi votată în Parlament legea care ar putea permite realizarea acestui proiect în Constanţa. Legea a fost pe ordinea de zi la sfârșitul lunii Decembrie, între Craciun şi Revelion, dar nu a mai fost supusă dezbaterii şi votului din lipsă de timp. Evident că am o părere personală referitoare la acest proiect, dar ma interesează şi părerile şi argumentele voastre pro sau contra, care îmi vor putea fi de folos în adoptarea unei poziționări corecte în Parlament. Daca simțiți nevoia să detaliați, îmi puteţi trimite punctele de vedere şi prin email la adresa avocatcristianion@gmail.com. Mulțumesc!“.
Propunerea legislativă privind completarea şi modificarea OUG 202/2002 privind gospodărirea integrată a zonei costiere cu modificările şi completările aduse de Legea 280/2003 datează din 2008, iar printre inițiatori sunt parlamentarii constănțeni Eduard Martin, Alexandru Mazăre sau răposatul Corneliu Dida (toți PSD) sau Puiu Hașotti, Gheorghe Dragomir (PNL) și Gelil Eserghep (atunci PRM).
Proiectul propune modificarea art. 35 (1), care, în noua formulă, ar fi următorul așa:
„Autorizarea de construire de noi șosele în banda litorală de 50-150 m paralelă cu linia țărmului sau în zonele protejate este interzisă, cu excepția unui drum de-a lungul falezei de nord a municipiului Constanța, între stațiunea Mamaia și Centrul Istoric al municipiului Constanța, cu avizul Comitetului Național al Zonei Costiere”.
Potrivit inițiatorilor, proiectul vine „în întâmpinarea intereselor legitime de dezvoltare ale municipiului Constanța și are în vedere voința manifestată a cetățenilor și a întregii comunități locale”. Totodată, actuala formă a legii „s-a dovedit o piedică apriorică în calea realizării unor proiecte de infrastructură de importanță regională”.
Potrivit inițiatorilor, proiectul ar fi benefic și din alte considerente, precum „în ceea ce privește protecția mediului prin consolidarea falezei și stoparea procesului de eroziune”.
Pe contul său de socializare, Stelian Cristian Ion a postat următorul mesaj: „Ce părere aveți despre proiectul șoselei de coastă promovat în trecut cu atâta ardoare de administrația Mazăre? Credeți ca ar putea afecta plajele nou amenajate sau calitatea vieții locuitorilor din zona vizată sau dimpotrivă, va fi un plus pentru Constanţa prin descongestionarea traficului, prin crearea unor oportunități de realizare a unor noi proiecte imobiliare? În perioada imediat următoare va fi votată în Parlament legea care ar putea permite realizarea acestui proiect în Constanţa. Legea a fost pe ordinea de zi la sfârșitul lunii Decembrie, între Craciun şi Revelion, dar nu a mai fost supusă dezbaterii şi votului din lipsă de timp. Evident că am o părere personală referitoare la acest proiect, dar ma interesează şi părerile şi argumentele voastre pro sau contra, care îmi vor putea fi de folos în adoptarea unei poziționări corecte în Parlament. Daca simțiți nevoia să detaliați, îmi puteţi trimite punctele de vedere şi prin email la adresa avocatcristianion@gmail.com. Mulțumesc!“.
Propunerea legislativă privind completarea şi modificarea OUG 202/2002 privind gospodărirea integrată a zonei costiere cu modificările şi completările aduse de Legea 280/2003 datează din 2008, iar printre inițiatori sunt parlamentarii constănțeni Eduard Martin, Alexandru Mazăre sau răposatul Corneliu Dida (toți PSD) sau Puiu Hașotti, Gheorghe Dragomir (PNL) și Gelil Eserghep (atunci PRM).
Proiectul propune modificarea art. 35 (1), care, în noua formulă, ar fi următorul așa:
„Autorizarea de construire de noi șosele în banda litorală de 50-150 m paralelă cu linia țărmului sau în zonele protejate este interzisă, cu excepția unui drum de-a lungul falezei de nord a municipiului Constanța, între stațiunea Mamaia și Centrul Istoric al municipiului Constanța, cu avizul Comitetului Național al Zonei Costiere”.
Potrivit inițiatorilor, proiectul vine „în întâmpinarea intereselor legitime de dezvoltare ale municipiului Constanța și are în vedere voința manifestată a cetățenilor și a întregii comunități locale”. Totodată, actuala formă a legii „s-a dovedit o piedică apriorică în calea realizării unor proiecte de infrastructură de importanță regională”.
Potrivit inițiatorilor, proiectul ar fi benefic și din alte considerente, precum „în ceea ce privește protecția mediului prin consolidarea falezei și stoparea procesului de eroziune”.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii