În Portul Constanța au început lucrările la sistemul de drenare a apelor de pe platforma CF a grupei B1 – Port Constanța
În Portul Constanța au început lucrările la sistemul de drenare a apelor de pe platforma CF a grupei B1 –
16 Jan, 2024 13:20
ZIUA de Constanta
846
Marime text
Din cauza colmatării/deteriorării sistemului de drenare a apelor de suprafață de pe platforma CF a grupei B1 – Port Constanța, excesul de apă şi umiditate determină apariția unor probleme de instabilitate la terasamentele de cale ferată ale acestor linii. Influența asupra liniei de cale ferată este evidențiată prin deformații ale căii în plan transversal şi longitudinal, pentru aducerea liniei în parametri de siguranță fiind necesare lucrări repetate de rectificare la nivelul şi direcția căii.
Pentru remedierea situației, refacerea sistemului de drenare a platformei CF a fost inclus în Prioritatea 3.
Executantul, SC BAWI CONSTRUCTION SRL a început lucrările la sistemul de drenare ce se întinde pe aproximativ 4 kilometri. Este vorba de 7 canale de drenaj, cu cămine de colectare a apei, cu conducte așezate pe pat de nisip și învelite în membrană geotextilă, în șanțuri special săpate în acest scop. De asemenea, se va folosi, acolo unde există vechiul sistem de colectare a apelor din prefabricate de beton, care au fost curățat, urmând să fie suport pentru noile conducte.
Lucrările aferente PRIORITATII 3 constau în înlocuirea suprastructurii c.f. pe un număr de 7 linii, totalizând 1,450 km. De asemenea, vor fi înlocuite 14 aparate de cale și seturile de traverse speciale din lemn la patru de 4 aparate de cale.
Citește și
Anunț important al CFR Călători! A fost întreruptă temporar cumpărarea biletelor de la automatele kiosk din gări
Pentru remedierea situației, refacerea sistemului de drenare a platformei CF a fost inclus în Prioritatea 3.
Executantul, SC BAWI CONSTRUCTION SRL a început lucrările la sistemul de drenare ce se întinde pe aproximativ 4 kilometri. Este vorba de 7 canale de drenaj, cu cămine de colectare a apei, cu conducte așezate pe pat de nisip și învelite în membrană geotextilă, în șanțuri special săpate în acest scop. De asemenea, se va folosi, acolo unde există vechiul sistem de colectare a apelor din prefabricate de beton, care au fost curățat, urmând să fie suport pentru noile conducte.
Lucrările aferente PRIORITATII 3 constau în înlocuirea suprastructurii c.f. pe un număr de 7 linii, totalizând 1,450 km. De asemenea, vor fi înlocuite 14 aparate de cale și seturile de traverse speciale din lemn la patru de 4 aparate de cale.
Citește și
Anunț important al CFR Călători! A fost întreruptă temporar cumpărarea biletelor de la automatele kiosk din gări
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii