Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
10:22 19 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

În rolul iepuraşului de Paşte Primăria Constanţa cumpără ghiozdane şi rechizite de două milioane de lei (document)

ro

08 Mar, 2016 00:00 3937 Marime text

Primăria Municipiului Constanţa se pregăteşte de Paşti, mai exact, de darurile pe care le va oferi copiilor din unităţile şcolare şi preşcolare. Potrivit anunţului nr. 166422/05.03.2016, publicat pe licitatiapublica.ro, în acest sens va fi organizată o licitaţie pentru atribuirea contractului „Achiziţia de rechizite pentru copii, oferite cu prilejul sărbătorilor de Paşti (30.480 de pachete)“. Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 1.667.043 de lei (2.000.451,6 lei cu TVA).
 
Societăţile interesate vor depune ofertele de participare până pe data de 20 aprilie, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00. Ofertanţii vor depune o listă a principalelor livrări de produse efectuate în ultimii trei ani, conţinând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urma sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi.

Ghiozdane pline cu rechizite 

Pentru copiii cu vârste cuprinse între 3 şi 7 ani, sunt necesare 7.890 de pachete, care constau în: ghiozdan cu fermoar din material polyester 300 D, caiet desen 16 file, în format 17x24 cm, set cinci caiete tip I, 24 de file, set cinci caiete tip II, 24 de file, set 12 creioane colorate din lemn, în cutie carton lucioasă, dimensiuni creion minimum 17,5 cm, set 12 creioane tip carioca diverse culori, cu un capăt, cu specificaţia „lavabil“ - pe cutie sau blister, cu lungimea de minimum 14 cm, set zece batoane ţiplate plastilina non-toxică, în diverse culori.
 
Pentru copiii cu vârste cuprinse între 8 şi 11 ani, sunt necesare 13.000 de pachete care conţin: ghiozdane cu fermoar din material polyester 300 D, bloc desen 16 file tip A4, set cinci caiete A5 tip dictando cu 48 de file, set cinci caiete A5 tip matematică cu 48 de file, acuarele 18 culori în cutie de plastic cu capac, dimensiuni minime între 22x9x0,12 cm, penar diverse modele cu un fermoar, două extensii rabatabile, complet echipat, cu pereţi rigizi din material textil, cusături rigidizate, dimensiuni minime 19,5x13x3,5 cm.
 
Pentru copii cu vârste cuprinse între 12 şi 15 ani sunt necesare 9.590 de pachete care conţin: ghiozdane cu fermoar din material polyester 300 D, set cinci caiete A4 tip dictando, cu 60 de file fiecare, set cinci caiete A4 tip matematică, cu 60 de file fiecare, penar etui tubular sau triunghiular, din material polyester rezistent, cu fermoar, diverse imprimeuri, dimensiuni minime 21x6,5x9,5 cm, trusă geometrie care să conţină linie, două echere, raportor, ambalate în etui de plastic.
 
Produsele vor fi însoţite de certificate de calitate şi conformitate privind siguranţa şi securitatea rechizitelor, cât şi specificaţia că sunt non-toxice. Ofertanţii vor prezenta mostre ale produselor solicitate pe categorii de vârstă, conform specificaţiilor din caietul de sarcini.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele responsabile de organizarea, desfăşurarea şi atribuirea procedurii publice au fost: Decebal Făgădau - viceprimar cu atribuţii de primar, Gabriel Stan - viceprimar, Marcela Enache - secretar, Irina Roxana Pînzariu - director executiv, Fulvia Dinescu - director executiv adjunct, Tănase Mişoc - şef Serviciu, Mihaela Liuţă - şef Serviciu, Iuliana Voicu - şef Serviciu, Laura Bobe - şef Serviciu, Mihaela Talpalaru - director executiv, Viorica Ani Merlă - director executiv, Mihaela Stan - director executiv adjunct, Carmina Ionela Popescu - şef Serviciu, Octavia Bărdaşu - şef Serviciu, Georgiana Bratu - şef Serviciu, Mădălina Vascu-Laciu - director executiv, Cristina Laurenţia Itoafă - şef Serviciu, Nicolai Nuţu - şef Serviciu, Luiza Elena Tănase - arhitect-şef, Nicoleta Constantin - şef Serviciu, Georgiana Gospodaru - director executiv, Nicoleta Florescu - şef Serviciu, Mihai Balaban - şef Birou, Daniela Nanu - director executiv adjunct, Veaveghiul Borali - şef Serviciu, Ghiulnihal Mutalâp - şef Serviciu, Marcela Frigioiu - director executiv, Georgeta Gheorghe - director executiv adjunct, Oana Dobre - şef Serviciu, Lenuţa Petcu - şef Serviciu, Camelia Dudaş - director executiv, Monica Hagi - şef Serviciu, Sânziana Ene - şef Serviciu, Dorel Vârlan - şef Serviciu, Ionuţ Pripişi - director executiv adjunct, Daniel Bratu - director executiv adjunct, Dan Baltag - şef Serviciu, Ionuţ Dumitru - şef Serviciu, Mugurel Leonard Petcu - şef Serviciu, Adrian Constantin Untaru - şef Serviciu, Florin Tudose - şef Serviciu, Mihaela Rodica Nache - şef Birou, Aurora Traşcă - director executiv, Doina Gheondea - director executiv adjunct, Irina Gavriz - şef Serviciu, Gheorghe Coman - şef Serviciu, Dragoş Morcov Manolache - şef Serviciu, Jenica Eugenia Munteanu - şef Serviciu, Mihaela Pătruţoiu - şef Serviciu, Adriana Stamat - director executiv, Antuanela Dancu - şef Serviciu, Mihaela Mihai - şef Birou, Liviu Pătraşcu - director executiv, Liviu Tramudana - şef Serviciu, Emil Andrei Mereuţă - director executiv, Ecaterina Velica - director executiv adjunct, Iuliana Zahariciuc - şef Serviciu, Ana Rodica Crăciun - şef Serviciu, Dezideriu Dudaş - şef Serviciu, Ştefan Taran - şef Serviciu, Sorina Gherasim - şef Serviciu, Ionuţ Văduva - şef Serviciu, Georgeana Preoteasa - şef Serviciu, Noni Adrian Niculae Stângă - şef Birou, Elena Ghinea - şef Birou, Sanda Apostolide - şef Serviciu.
 
În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza anunţul de participare la licitaţie.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii