Informații despre preschimbarea actelor de identitate
Informații despre preschimbarea actelor de identitate
02 Oct, 2019 16:55
ZIUA de Constanta
2276
Marime text
Primăria Constanța, prin Serviciul Evidență Persoane, recomandă cetățenilor din municipiu să se prezente la sediul serviciului din incinta City Park Mall, bulevardul Alexandru Lăpușneanu nr. 116C pentru preschimbarea actelor de identitate atunci când apar modificări referitoare la starea civilă, la domiciliu sau actul se apropie de termenul de expirare.
Informaţiile legate de documentaţia necesară eliberării cărţii de identitate, în orice împrejurare, se regăsesc afişate la sediul serviciului, dar şi pe site-ul oficial al Primăriei Municipiului Constanța.
Angajaţii serviciului îi asigură pe toţi cetăţenii de întreaga solicitudine şi îi invită să se adreseze cu încredere pentru a-i ajuta în rezolvarea problemelor legate de documentele necesare pentru întocmirea şi eliberarea actelor de identitate.
Programul Serviciului Evidență Persoane este:
luni 8.30 – 14.30
marţi 8.30 – 14.30
miercuri 8.30 – 14.30
joi 12.30– 18.30
vineri 8.30 – 14.30
Sursă foto: Primăria Municipiului Constanța
• persoanele care iși schimbă numele prin căsătorie sau divorţ, în termen de 15 zile de la producerea evenimentului sunt obligate să solicite cartea de identitate pe noul nume;
• persoanele care îşi shimbă domiciliul sunt obligate ca în termen de 15 zile de la mutare să solicite altă carte de identitate având înscrisă noua adresă;
• persoanele cărora le expiră cartea de identitate sunt obligate să se prezinte cu maxim 180 de zile înainte de expirare pentru a solicita eliberarea unei noi cărţi de identitate. Referitor la acest aspect trebuie precizat că data expirării actului de identitate coincide cu data naşterii posesorului, indiferent de data emiterii acestuia (pentru a evita situaţiile în care posesorii uită de preschimbarea documentului).
• persoanele care şi-au pierdut, li s-a furat ori li s-a deteriorat actul de identitate sunt obligate ca în cel mult 15 zile de la constatarea evenimentului să solicite eliberarea unei noi cărţi de identitate.
• persoanele care îşi shimbă domiciliul sunt obligate ca în termen de 15 zile de la mutare să solicite altă carte de identitate având înscrisă noua adresă;
• persoanele cărora le expiră cartea de identitate sunt obligate să se prezinte cu maxim 180 de zile înainte de expirare pentru a solicita eliberarea unei noi cărţi de identitate. Referitor la acest aspect trebuie precizat că data expirării actului de identitate coincide cu data naşterii posesorului, indiferent de data emiterii acestuia (pentru a evita situaţiile în care posesorii uită de preschimbarea documentului).
• persoanele care şi-au pierdut, li s-a furat ori li s-a deteriorat actul de identitate sunt obligate ca în cel mult 15 zile de la constatarea evenimentului să solicite eliberarea unei noi cărţi de identitate.
Informaţiile legate de documentaţia necesară eliberării cărţii de identitate, în orice împrejurare, se regăsesc afişate la sediul serviciului, dar şi pe site-ul oficial al Primăriei Municipiului Constanța.
Angajaţii serviciului îi asigură pe toţi cetăţenii de întreaga solicitudine şi îi invită să se adreseze cu încredere pentru a-i ajuta în rezolvarea problemelor legate de documentele necesare pentru întocmirea şi eliberarea actelor de identitate.
Programul Serviciului Evidență Persoane este:
luni 8.30 – 14.30
marţi 8.30 – 14.30
miercuri 8.30 – 14.30
joi 12.30– 18.30
vineri 8.30 – 14.30
Sursă foto: Primăria Municipiului Constanța
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii