Inspectoratul de Jandarmi Județean Constanța cumpără mijloace de transport. Ce sumă are disponibilă (document)
Inspectoratul de Jandarmi Județean Constanța cumpără mijloace de transport. Ce sumă are disponibilă (document)
15 Sep, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
1574
Marime text
Unitatea Militară 0406 Constanța, Inspectoratul de Jandarmi Județean Constanța, a anunțat organizarea și desfășurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Furnizare mijloace de transport (autovehicule cu tracțiune integrală, 4+1 locuri; autovehicule cu capacitate 8+1 locuri)”, în valoare estimată de 646.800 lei.
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 2.10.2018, ora 15:00. Ofertele vor fi deschise în aceeași zi. Ofertanții vor demonstra experiența similară din care să rezulte că au furnizat, în ultimii 3 ani, produse similare cu cele care fac obiectul acordului-cadru, în valoare cumulată egală sau mai mare decât 142.800 lei, pentru operatorii economici care depun oferta pentru lotul nr.1; 504.000 lei, pentru operatorii economici care depun oferta pentru lotul nr.2; la nivelul uni contract sau al mai multor contracte.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante ce au legătură cu procedura de atribuire sunt: Dima Constantin -inspector șef, conducătorul autorității contractante; Chelu Adrian – prim-adjunct inspector-șef; Negrilă Claudiu Silviu - adjunct inspector-șef; Brânzea Gabriel - șef Serviciu Logistic, Blet Iulian - consilier juridic; Solomon Anca – contabil-șef. Comisia de evaluare este compusă din: Brinzea Gabriel, Blet Iulian, Burlacu Diana, Luca Stefan, Dache Viorela, Stan Violeta (membru de rezervă), Berhec Gabriela (membru de rezervă).
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de participare la această licitație.
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 2.10.2018, ora 15:00. Ofertele vor fi deschise în aceeași zi. Ofertanții vor demonstra experiența similară din care să rezulte că au furnizat, în ultimii 3 ani, produse similare cu cele care fac obiectul acordului-cadru, în valoare cumulată egală sau mai mare decât 142.800 lei, pentru operatorii economici care depun oferta pentru lotul nr.1; 504.000 lei, pentru operatorii economici care depun oferta pentru lotul nr.2; la nivelul uni contract sau al mai multor contracte.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante ce au legătură cu procedura de atribuire sunt: Dima Constantin -inspector șef, conducătorul autorității contractante; Chelu Adrian – prim-adjunct inspector-șef; Negrilă Claudiu Silviu - adjunct inspector-șef; Brânzea Gabriel - șef Serviciu Logistic, Blet Iulian - consilier juridic; Solomon Anca – contabil-șef. Comisia de evaluare este compusă din: Brinzea Gabriel, Blet Iulian, Burlacu Diana, Luca Stefan, Dache Viorela, Stan Violeta (membru de rezervă), Berhec Gabriela (membru de rezervă).
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de participare la această licitație.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii