Inspectoratul de Poliție al Județului Constanța își reface stocurile de muniție (document)
Inspectoratul de Poliție al Județului Constanța își reface stocurile de muniție (document)
15 Jul, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
2084
Marime text
Inspectoratul de Poliție al Județului Constanța deține stocuri de muniții pentru pistol destinate executării tragerilor de instruire, iar la muniția necesară pentru pregătirea unităților se impune majorarea gradului de dotare. În acest sens, Inspectoratul de Poliție al Județului Constanța anunță că intenționează să achiziționeze cartușe calibru 7,65x17 mm (9.603 bucăți) și cartușe calibru 9x19 mm (60.023 bucăți), în valoare de 60.504 de lei. Livrarea va fi gratuită la sediul IPJ Constanța și se va realiza conform cerințelor din caietul de sarcini.
Oferta financiară și cea tehnică, semnate și ștampilate, vor fi transmise autorității contractante, având caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al conținutului pe toată perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile. Prețul va fi exprimat în lei fără TVA. Se va menționa dacă societatea este neplătitoare/plătitoare de TVA.
Atribuirea contractului se va face pe baza criteriului prețul cel mai scăzut pe pachet. Achiziția se va finaliza prin intermediul SICAP. Ofertanții au obligația publicării produselor în catalogul electronic. Furnizorul va asigura garanția produselor contra oricărui defect de material sau de fabricație, conform solicitărilor din specificațiile tehnice ale produselor de Ia data semnării fără obiecțiuni a procesului-verbal de recepție finală a acestora. Orice defect reclamat în perioada de garanție va fi înlăturat de către furnizor în termen de cel mult 30 de zile de la data când acesta sau reprezentantul său a fost înștiințat în scris de către autoritatea contractantă. Toate costurile aferente sunt în sarcina furnizorului. Garanția produselor înlocuite de către furnizor se extinde cu perioada trecută de la data înștiințării acestuia sau reprezentantului său în România asupra defecțiunii și până la data când produsele au revenit în stare de bună funcționare în posesia autorității contractante.
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de participare la această licitație.
Oferta financiară și cea tehnică, semnate și ștampilate, vor fi transmise autorității contractante, având caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al conținutului pe toată perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile. Prețul va fi exprimat în lei fără TVA. Se va menționa dacă societatea este neplătitoare/plătitoare de TVA.
Atribuirea contractului se va face pe baza criteriului prețul cel mai scăzut pe pachet. Achiziția se va finaliza prin intermediul SICAP. Ofertanții au obligația publicării produselor în catalogul electronic. Furnizorul va asigura garanția produselor contra oricărui defect de material sau de fabricație, conform solicitărilor din specificațiile tehnice ale produselor de Ia data semnării fără obiecțiuni a procesului-verbal de recepție finală a acestora. Orice defect reclamat în perioada de garanție va fi înlăturat de către furnizor în termen de cel mult 30 de zile de la data când acesta sau reprezentantul său a fost înștiințat în scris de către autoritatea contractantă. Toate costurile aferente sunt în sarcina furnizorului. Garanția produselor înlocuite de către furnizor se extinde cu perioada trecută de la data înștiințării acestuia sau reprezentantului său în România asupra defecțiunii și până la data când produsele au revenit în stare de bună funcționare în posesia autorității contractante.
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de participare la această licitație.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii