Inspectoratul Poliţiei de Frontieră scoate din conturi peste 8 milioane de lei pentru mentenanţa unei nave maritime de supraveghere (document)
Inspectoratul Poliţiei de Frontieră scoate din conturi peste 8 milioane de lei pentru mentenanţa unei nave maritime
30 Jan, 2020 00:00
ZIUA de Constanta
2131
Marime text
Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Mentenanţă preventivă şi corectivă pentru nava maritimă de supraveghere Proiect OPV 6610“, în valoare estimată de 8.195.988 lei.
Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 4.03.2020, ora 15:00, acestea urmând să fie deschise în aceeaşi zi. Ofertele depuse trebuie să fie valabile până la data de 04.09.2020. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 10-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Obiectul acordului-cadru este reprezentat de achiziţionarea de servicii de mentenanţă preventivă (revizii tehnice periodice) şi corectiva (servicii de reparaţie a subsistemelor / componentelor / subansamblurilor) pentru sistemul de propulsie, energetic şi instalaţii electromecanice de bord din cadrul navei maritime de supraveghere proiect OPV 6610 din dotarea Poliţiei de Frontieră.
Subsistemele / componentele / subansamblurile din componenţa navei maritime de supraveghere proiect OPV 6610, pentru care se achiziţionează serviciile menţionate anterior, sunt: motoare principale 2 x MTU 16V4000 M73; sistem de monitorizare şi alarmă MTU; telecomandă sistem de propulsie; reductor inversor 2 x Reintjes LAF 873; grup electrogen principal 3 x Leroy Somer cu motor diesel MAN D 2866 LXE; grup electrogen de avarie Leroy Somer cu motor diesel MAN 0824 LE 201; propulsor transversal - 1 x Prova Jastram BU-40; instalaţia electrică 400V; instalaţia electrică 230V; instalaţia electrică 24 V automatizări; instalaţia alimentare apă sanitară; instalaţia de scurgeri sanitare; instalaţia de vacuum; instalaţie încălzire, ventilaţie şi aer condiţionat (HVAC); instalaţia frigorifică bucătărie; instalaţia de combustibil; instalaţia de ungere; instalaţia combustibil serviciu; instalaţia transfer combustibil; sistem de propulsie din completul ambarcaţiunii Zodiac Hurricane 630 - 1 x Volvo Penta D4260a-D; sistem de propulsie din completul ambarcaţiunii Zodiac şi operaţiunilor este prezentată în centralizatoarele anexate caietului de sarcini.
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante implicate în procedura de atribuire sunt: inspector general - Ioan Buda, adjunct al Inspectorului General / manager de proiect - Bogdan Mihail Ivanescu, director al Direcţiei Logistice - Ana-Maria Jianu, şef Serviciul Juridic - Carmen-Vasilica Vicoleanu, director al Direcţiei Financiare - Iuliana-Laura Mitrofan, director al Direcţiei Fonduri Europene Nerambursabile - Angelica Dorobanţu, şef Serviciul Fonduri Dedicate - Claudiu-Ștefan Pavel, şef Serviciul Achiziţii - Marius-Lucian Gogoi, şef al Biroului Gestionare şi Asistenţă Fonduri Externe - Gabriela Gheorghe, şef Serviciu Tehnic - Alexandru Nedelcu.
Acordul-cadrul se referă la achiziţionarea, pe o perioadă de doi ani (2.000 ore funcţionare / an) de servicii de mentenanţă preventivă (revizii tehnice periodice) şi mentenanţă corectivă (reparaţii), pentru sistemul de propulsie, energetic şi instalaţii electromecanice din completul navei maritime de supraveghere proiect OPV6610, în limita fondurilor financiare alocate. Operatorul economic trebuie să garanteze tehnic serviciile de întreţinere şi reparaţii prestate beneficiarului în baza contractului subsecvent acordului cadru. Garanţia tehnică trebuie acordată pentru subsistemul reparat.
Operatorul economic trebuie să ofere următoarea garanţie: pentru serviciile de mentenanţă preventivă – minimum 12 luni sau până la următoarea revizie de mentenanţă preventivă, pentru serviciile efectuate în conformitate cu manualele de întreţinere a echipamentelor / instalaţiilor / componentelor; pentru serviciile de mentenanţă corectivă – minimum 12 luni. Operatorul economic trebuie să garanteze calitatea în executarea reparaţiilor, printr-un certificat de garanţie transmis achizitorului după fiecare reparaţie efectuată.
Operatorul economic se obligă să repare sau să înlocuiască cu piese noi piesele defectate în termenul de garanţie şi care fac obiectul garanţiei. Această reparare sau înlocuire se face exclusiv pe cheltuiala operatorului economic, atunci când cauza defectelor este viciul de concepţie, de material sau manoperă rezultat din acţiunile de reparaţii sau întreţinere efectuate de operatorul economic. Orice serviciu de reparaţie prestat în perioada de garanţie tehnică, care face obiectul garanţiei tehnice, nu va genera costuri pentru beneficiar.
Prestatorul va menţine pe întreaga perioadă de derulare a contractului evidenţa perioadei de garanţie pentru serviciile prestate precum şi perioada de imobilizare a navei în situaţia remedierii unor defecţiuni care face obiectul garanţiei. Această evidenţă se va transmite către Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră, actualizată, în termen de 5 zile de la data: emiterii unui nou certificat de garanţie; prelungirii unei perioade de garanţie ca urmare a remedierii unei defecţiuni care face obiectul garanţiei (data procesului-verbal de recepţie a remedierii unei defecţiuni în garanţie).
În secţiunea Documente puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Citeşte şi:
Cât va plăti Inspectoratul Poliţiei de Frontieră pentru mentenanţa unei nave maritime de supraveghere
Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 4.03.2020, ora 15:00, acestea urmând să fie deschise în aceeaşi zi. Ofertele depuse trebuie să fie valabile până la data de 04.09.2020. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 10-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Obiectul acordului-cadru este reprezentat de achiziţionarea de servicii de mentenanţă preventivă (revizii tehnice periodice) şi corectiva (servicii de reparaţie a subsistemelor / componentelor / subansamblurilor) pentru sistemul de propulsie, energetic şi instalaţii electromecanice de bord din cadrul navei maritime de supraveghere proiect OPV 6610 din dotarea Poliţiei de Frontieră.
Subsistemele / componentele / subansamblurile din componenţa navei maritime de supraveghere proiect OPV 6610, pentru care se achiziţionează serviciile menţionate anterior, sunt: motoare principale 2 x MTU 16V4000 M73; sistem de monitorizare şi alarmă MTU; telecomandă sistem de propulsie; reductor inversor 2 x Reintjes LAF 873; grup electrogen principal 3 x Leroy Somer cu motor diesel MAN D 2866 LXE; grup electrogen de avarie Leroy Somer cu motor diesel MAN 0824 LE 201; propulsor transversal - 1 x Prova Jastram BU-40; instalaţia electrică 400V; instalaţia electrică 230V; instalaţia electrică 24 V automatizări; instalaţia alimentare apă sanitară; instalaţia de scurgeri sanitare; instalaţia de vacuum; instalaţie încălzire, ventilaţie şi aer condiţionat (HVAC); instalaţia frigorifică bucătărie; instalaţia de combustibil; instalaţia de ungere; instalaţia combustibil serviciu; instalaţia transfer combustibil; sistem de propulsie din completul ambarcaţiunii Zodiac Hurricane 630 - 1 x Volvo Penta D4260a-D; sistem de propulsie din completul ambarcaţiunii Zodiac şi operaţiunilor este prezentată în centralizatoarele anexate caietului de sarcini.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante implicate în procedura de atribuire sunt: inspector general - Ioan Buda, adjunct al Inspectorului General / manager de proiect - Bogdan Mihail Ivanescu, director al Direcţiei Logistice - Ana-Maria Jianu, şef Serviciul Juridic - Carmen-Vasilica Vicoleanu, director al Direcţiei Financiare - Iuliana-Laura Mitrofan, director al Direcţiei Fonduri Europene Nerambursabile - Angelica Dorobanţu, şef Serviciul Fonduri Dedicate - Claudiu-Ștefan Pavel, şef Serviciul Achiziţii - Marius-Lucian Gogoi, şef al Biroului Gestionare şi Asistenţă Fonduri Externe - Gabriela Gheorghe, şef Serviciu Tehnic - Alexandru Nedelcu.
Date din caietul de sarcini
Acordul-cadrul se referă la achiziţionarea, pe o perioadă de doi ani (2.000 ore funcţionare / an) de servicii de mentenanţă preventivă (revizii tehnice periodice) şi mentenanţă corectivă (reparaţii), pentru sistemul de propulsie, energetic şi instalaţii electromecanice din completul navei maritime de supraveghere proiect OPV6610, în limita fondurilor financiare alocate. Operatorul economic trebuie să garanteze tehnic serviciile de întreţinere şi reparaţii prestate beneficiarului în baza contractului subsecvent acordului cadru. Garanţia tehnică trebuie acordată pentru subsistemul reparat.
Operatorul economic trebuie să ofere următoarea garanţie: pentru serviciile de mentenanţă preventivă – minimum 12 luni sau până la următoarea revizie de mentenanţă preventivă, pentru serviciile efectuate în conformitate cu manualele de întreţinere a echipamentelor / instalaţiilor / componentelor; pentru serviciile de mentenanţă corectivă – minimum 12 luni. Operatorul economic trebuie să garanteze calitatea în executarea reparaţiilor, printr-un certificat de garanţie transmis achizitorului după fiecare reparaţie efectuată.
Operatorul economic se obligă să repare sau să înlocuiască cu piese noi piesele defectate în termenul de garanţie şi care fac obiectul garanţiei. Această reparare sau înlocuire se face exclusiv pe cheltuiala operatorului economic, atunci când cauza defectelor este viciul de concepţie, de material sau manoperă rezultat din acţiunile de reparaţii sau întreţinere efectuate de operatorul economic. Orice serviciu de reparaţie prestat în perioada de garanţie tehnică, care face obiectul garanţiei tehnice, nu va genera costuri pentru beneficiar.
Prestatorul va menţine pe întreaga perioadă de derulare a contractului evidenţa perioadei de garanţie pentru serviciile prestate precum şi perioada de imobilizare a navei în situaţia remedierii unor defecţiuni care face obiectul garanţiei. Această evidenţă se va transmite către Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră, actualizată, în termen de 5 zile de la data: emiterii unui nou certificat de garanţie; prelungirii unei perioade de garanţie ca urmare a remedierii unei defecţiuni care face obiectul garanţiei (data procesului-verbal de recepţie a remedierii unei defecţiuni în garanţie).
În secţiunea Documente puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Citeşte şi:
Cât va plăti Inspectoratul Poliţiei de Frontieră pentru mentenanţa unei nave maritime de supraveghere
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii