Întreţinerea drumurilor din administrarea DRDP Constanţa pe timp de iarnă, peste 10 milioane de lei (document)
Întreţinerea drumurilor din administrarea DRDP Constanţa pe timp de iarnă, peste 10 milioane de lei (document)
21 Aug, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
3139
Marime text
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) SA anunţă organizarea şi desfăşurarea unei licitaţii pentru atribuirea contractului „Întreţinere curentă pe timp de iarnă 2015-2016 - DRDP Constanţa - SDN Tulcea“, în valoare estimată de 10.065.066,69 de lei.
Aşa cum reiese din anunţul nr. 162222/20.08.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de şase luni. Agenţii economici interesaţi de contract pot depune ofertele de participare până pe data de 1 octombrie, ora 8.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 11.00, la sediul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Constanţa. Garanţia de participare se constituie în cuantum de 100.650 de lei. De asemenea, ofertanţii vor prezenta bilanţurile contabile pe ultimii trei ani (2012, 2013, 2014), înregistrate la organele competente, conform prevederilor legale în vigoare.
Ofertantul trebuie să facă dovada faptului că a prestat, în ultimii trei ani, servicii similare celor care fac obiectul achiziţiei, respectiv servicii de deszăpezire pe infrastructura de transport rutier, în valoare cumulată de minimum 2.564.000 de lei, la nivelul a maximum trei contracte. Nu în ultimul rând, agenţii economici vor face dovada că dispun cel puţin de următoarele autoutilaje şi echipamente pentru îndeplinirea contractului: trei bucăţi utilaj multifuncţional cu echipamente, şase tractoare de mare capacitate cu echipament, 17 ATB (4X4; 6X4; 8X4;) dotate cu lamă şi RSP, trei ATB (cisternă) (4X4, 6X4, 8X4,) dotate cu lamă, trei buldoexcavatoare, şase încărcătoare frontale, un autoremorcher, o staţie preparare CaCl2, un autogreder şi o automacara. Mai mult, ofertantul trebuie să facă dovada că dispune de următorii experţi cheie responsabili cu îndeplinirea contractului: manager de contract, inginer mecanic - responsabil cu autoutilajele şi un specialist responsabil de securitate şi sănătate în muncă.
În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza anunţul de participare la licitaţie.
Aşa cum reiese din anunţul nr. 162222/20.08.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de şase luni. Agenţii economici interesaţi de contract pot depune ofertele de participare până pe data de 1 octombrie, ora 8.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 11.00, la sediul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Constanţa. Garanţia de participare se constituie în cuantum de 100.650 de lei. De asemenea, ofertanţii vor prezenta bilanţurile contabile pe ultimii trei ani (2012, 2013, 2014), înregistrate la organele competente, conform prevederilor legale în vigoare.
Ofertantul trebuie să facă dovada faptului că a prestat, în ultimii trei ani, servicii similare celor care fac obiectul achiziţiei, respectiv servicii de deszăpezire pe infrastructura de transport rutier, în valoare cumulată de minimum 2.564.000 de lei, la nivelul a maximum trei contracte. Nu în ultimul rând, agenţii economici vor face dovada că dispun cel puţin de următoarele autoutilaje şi echipamente pentru îndeplinirea contractului: trei bucăţi utilaj multifuncţional cu echipamente, şase tractoare de mare capacitate cu echipament, 17 ATB (4X4; 6X4; 8X4;) dotate cu lamă şi RSP, trei ATB (cisternă) (4X4, 6X4, 8X4,) dotate cu lamă, trei buldoexcavatoare, şase încărcătoare frontale, un autoremorcher, o staţie preparare CaCl2, un autogreder şi o automacara. Mai mult, ofertantul trebuie să facă dovada că dispune de următorii experţi cheie responsabili cu îndeplinirea contractului: manager de contract, inginer mecanic - responsabil cu autoutilajele şi un specialist responsabil de securitate şi sănătate în muncă.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: director regional - ing. Marin Dima, director economic - ec. Roxana Alexe, director adjunct Investiţii - ing. Neculai Hodorcă, director adjunct Întreţinere - ing. Gabriela Tudor, şef Departament Întreţinere - Ing. Iulian Rădulescu, şef Departament Juridic - jr. Adrian Tişa, şef Serviciu Întreţinere Drumuri - ing. Paul Mocanu, şef Serviciu Organizare şi Derulare Achiziţii - Teodora Chirică, şef Serviciu Exploatare auto - ing. Victoraş Andrei, Serviciu Întreţinere Drumuri - ing. Argentina Luţă.În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza anunţul de participare la licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii