IPJ Constanța cumpără lucrări de reparații generale și renovare pentru viitorul sediu al Serviciului Imigrări (DOCUMENTE)
IPJ Constanța cumpără lucrări de reparații generale și renovare pentru viitorul sediu al Serviciului Imigrări
24 Jan, 2023 13:58
ZIUA de Constanta
1748
Marime text
Inspectoratul de Poliție al Județului Constanța cumpără prin achiziție directă, lucrări de reparații generale și de renovare.
Este vorba despre lucrări pentru reabilitarea unei clădiri situate în spatele sediului Serviciului Rutier Constanța, unde se intenționează relocarea activității Serviciul de Imigrare din cadrul Inspectoratului, potrivit comandantului IPJ Constanța, chestor Adrian Glugă.
Valoarea estimată este de 457.599.78 lei.
Data limită depunere ofertă este mâine, 25.01.2023 , ora 08:00.
Oferta, semnată și ștampilată, va fi transmisă autoritătii contractante pe adresa de email: achizitii@ct.politiaromana.ro, având caracter ferm și obligatoriu din punct de vedere al conținutului pe toata perioadă de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile.
Criterul de atribuire potrivit anunțului și caietului de sarcini, vezi secțiunea „documente” este prețul cel mai scăzut.
Societățile comerciale participante au următoarele obligații, sub sancțiunea descalificării ofertelor înaintate: să nu fie implicate în scandaluri publice, personalul din conducere, administrație și lucrătorii să dea dovadă de probitate morală, să nu fie cercetați în dosare penale.
Prezentei achiziții nu i se aplică prevederile referitoare la soluționarea contestațiilor de către CNSC, achiziția directă nefiind o procedură de atribuire, a unui contract de achiziții publice.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Este vorba despre lucrări pentru reabilitarea unei clădiri situate în spatele sediului Serviciului Rutier Constanța, unde se intenționează relocarea activității Serviciul de Imigrare din cadrul Inspectoratului, potrivit comandantului IPJ Constanța, chestor Adrian Glugă.
Valoarea estimată este de 457.599.78 lei.
Data limită depunere ofertă este mâine, 25.01.2023 , ora 08:00.
Oferta, semnată și ștampilată, va fi transmisă autoritătii contractante pe adresa de email: achizitii@ct.politiaromana.ro, având caracter ferm și obligatoriu din punct de vedere al conținutului pe toata perioadă de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile.
Criterul de atribuire potrivit anunțului și caietului de sarcini, vezi secțiunea „documente” este prețul cel mai scăzut.
Societățile comerciale participante au următoarele obligații, sub sancțiunea descalificării ofertelor înaintate: să nu fie implicate în scandaluri publice, personalul din conducere, administrație și lucrătorii să dea dovadă de probitate morală, să nu fie cercetați în dosare penale.
Prezentei achiziții nu i se aplică prevederile referitoare la soluționarea contestațiilor de către CNSC, achiziția directă nefiind o procedură de atribuire, a unui contract de achiziții publice.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii