Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
22:34 27 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Kruk International a prezentat alternativa pentru returnarea creditelor

ro

11 Oct, 2011 00:34 4183 Marime text
Kruk_2_.jpgConducerea din România a Kruk International SA, unul dintre jucătorii de top de pe piaţa de management a creanţelor comerciale din Polonia şi unul dintre principalii jucători pe piaţa serviciilor de colectare a creanţelor din România, a fost ieri prezentă la Constanţa pentru a le vorbi constănţenilor aflaţi în dificultatea de a-şi achita un credit contractat despre cea mai bună alternativă de a returna aceşti bani

Aflată din 2007 pe piaţa autohtonă, cea mai mare datorie administrată în prezent de Kruk International în regiunea Dobrogea este de puţin peste 275.000 de lei. În această zonă, până la data începerii campaniei „Datoria mea", au fost semnate 1.269 de angajamente de plată.

Isabela Iacob, directorul Kruk România, prezentă ieri la Constanţa împreună cu echipa sa de lucru, a vorbit, în cadrul unei întâlniri cu mass-media locală, despre cum pot clienţii, de regulă cei buni platnici, să returneze un credit contractat şi pe care nu mai sunt în măsură să-l plătească prin intervenţia acestei companii specializate în gestionarea complexă a creanţelor din diferite tipuri de credite. Întâlnirea de ieri a fost cea de-a doua din cadrul campaniei educaţionale „Datoria mea", pe care compania a început-o în urmă cu două săptămâni şi care va fi promovată în toate regiunile ţării până la finele lunii noiembrie. „Noi ştim care sunt problemele clienţilor noştri. Peste 90% dintre clienţii care au datorii sunt persoane binevoitoare, care doresc să găsească o soluţie pentru plata datoriei lor. La nivelul companiei noastre am ajuns la concluzia că plata în rate a datoriei este soluţia cea mai convenabilă. Noi nu percepem comision, oferim discount la dobândă, astfel clientul plăteşte o sumă mai mică faţă de rata pe care trebuia să o plătească lunar. Ceea ce este cel mai important este că fiecare client poate stabili cu reprezentantul companiei noastre rata pe care o poate achita, în funcţie de finanţele pe care le obţine", a spus directorul companiei.

Kruk.jpgClienţii companiei sunt instituţii financiar bancare din top 10, companii de leasing, operatori de telefonie şi operatori de servicii, iar liniile principale de business sunt pe de o parte externalizarea creanţelor spre colectare şi achiziţia de portofolii de creanţe. Numai în perioada iulie 2010 - iunie 2011 valoarea cazurilor transferate de Kruk International a fost în cuantum de 2.427 de milioane de lei, valoarea pe regiunea Dobrogea fiind de 134 de milioane de lei. În regiunea noastră, Kruk a avut de rezolvat în aceeaşi perioadă 26.220 de cazuri, valoarea medie a creanţelor transferate fiind de 6.188 de lei în această zonă, însă cea mai mare sumă transmisă spre colectare către Kruk International, creanţă a unui debitor din Dobrogea, a fost de 275.437 de lei.

Clienţii cu datorii care solicită ajutorul celor de la Kruk trebuie să ştie că scadenţarea de plată nu le va face decât mai uşoară returnarea banilor împrumutaţi şi compania nu le va percepe niciun ban în plus. „Situaţia de succes este ca debitorul şi compania de recuperare să conlucreze", susţine Mircea Kivu, sociolog specializat în metodologia şi analiza cercetării cantitative implicat în această campanie derulată de Kruk până la finele lunii noiembrie. Ataşat, în ediţia online puteţi vizualiza studiul elaborat la începutul anului pe portofoliul de clienţi existent.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii