Le-a ajuns cuţitul la os Constănţenii cer demiterea conducerii RADET
Le-a ajuns cuţitul la os: Constănţenii cer demiterea conducerii RADET
13 Nov, 2014 00:00
ZIUA de Constanta
2919
Marime text



Constănţenii afectaţi de avariile succesive produse în aceleaşi zone - Dacia, Trocadero, Stadion, Poarta 6, Faleză Nord, Balada, Eden, Tomis Nord, Kilometrul 5 - şi de timpul de remediere a acestora nu au ezitat să comenteze cele întâmplate. „Cu toată reducerea electorală a lui Mazăre, la Constanţa avem în continuare preţul cel mai mare din ţară la gigacalorie (aproape dublu). Asta nu o mai spune nimeni. Ruşine!“, ne-a scris un cititor al cotidianului ZIUA de Constanţa. Altul sugerează demiterea conducerii RADET Constanţa. „Trei-patru zile durează o reparaţie? La Trocadero nu avem căldură de opt zile! Abia în a şaptea zi au venit să repare defecţiunea. Ar trebuie demisă toată conducerea RADET. Să le fie ruşine.


Un nou anunţ de oprire a energiei termice

Ce spun directorii regiei
Reamintim că, începând cu data de 4 noiembrie, mai multe avarii produse la reţeaua de distribuţie a agentului termic au dus la sistarea furnizării căldurii în casele constănţenilor. „Dacă avaria este mare, poate dura între trei şi patru zile. Pentru unele avarii, suntem nevoiţi să spargem carosabilul, să anunţăm poliţia, să oprim circulaţia. Nu putem estima exact cât durează remedierea unei avarii pe reţea. Reparăm într-o parte şi se sparge în alta“, a declarat directorul general al RADET Constanţa, Nela Ştefan. Ing. Liviu-Dorel Popa, director Producţie din cadrul RADET Constanţa, a precizat că „sunt multe probleme greu de gestionat“. „În municipiul Constanţa, avem 1.000 de kilometri de canale termice. De fiecare dată, când începe furnizarea agentului termic, în primele trei săptămâni, are loc dilataţia conductelor de metal, ceea ce duce la ruperea, pe zonele de racord, a unor conducte. După ce conductele intră în regim termic, dilataţia se stabilizează. La Trocadero, a fost o avarie mai mare, iar conducta s-a spart chiar în mijlocul intersecţiei. Pentru a o putea depista cu ajutorul aparatului de detectare a avariilor, era nevoie de linişte. Bulevardul Alexandru Lăpuşneanu este destul de circulat, de aceea s-a lucrat noaptea. Sunt multe probleme greu de gestionat, având în vedere şi lungimea canalului termic. Încercăm să rezolvăm cât mai repede problemele, mai ales că regia trăieşte din producţia pe care o vinde“, ne-a explicat ing. Liviu-Dorel Popa.Citește și:
Directorii şi membrii CA, cu averile la (ne)vedere
Cât de bogaţi sunt şefii RADET Constanţa, regia blamată de sute de abonaţi (documente)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii