Le-a ajuns cuţitul la os Constănţenii cer demiterea conducerii RADET
Le-a ajuns cuţitul la os: Constănţenii cer demiterea conducerii RADET
13 Nov, 2014 00:00
ZIUA de Constanta
2888
Marime text
Articolul „«Pregătită» pentru venirea lui Ponta. Constanţa secolului XXI, fără căldură şi apă caldă. RADET face dovada incompetenţei (galerie foto)“, publicat pe data de 12 noiembrie, în cotidianul ZIUA de Constanţa, nu a rămas fără ecouri.
Constănţenii afectaţi de avariile succesive produse în aceleaşi zone - Dacia, Trocadero, Stadion, Poarta 6, Faleză Nord, Balada, Eden, Tomis Nord, Kilometrul 5 - şi de timpul de remediere a acestora nu au ezitat să comenteze cele întâmplate. „Cu toată reducerea electorală a lui Mazăre, la Constanţa avem în continuare preţul cel mai mare din ţară la gigacalorie (aproape dublu). Asta nu o mai spune nimeni. Ruşine!“, ne-a scris un cititor al cotidianului ZIUA de Constanţa. Altul sugerează demiterea conducerii RADET Constanţa. „Trei-patru zile durează o reparaţie? La Trocadero nu avem căldură de opt zile! Abia în a şaptea zi au venit să repare defecţiunea. Ar trebuie demisă toată conducerea RADET. Să le fie ruşine.
Este o bătaie de joc la adresa puţinilor abonaţi care le-au mai rămas şi care le plătesc salariile aberant de mari pentru o ţară în care toţi se zbat să supravieţuiască cu salarii de mizerie“, susţine un alt cititor. „Se demonstrează, în ultimul timp, gradul de pregătire al managerilor şi al meseriaşilor de la RADET! În comunicat nu sunt trecuţi toţi consumatorii. A fost oprită căldura şi în zona 1 Decembrie 1918. Putem remarca, prin argumente, că, din nou, se lucrează. Pentru a treia oară de la revizia din septembrie 2014, se lucrează la reţea.
Buni meseriaşi, lucrări şi cheltuieli financiare crescute pe banii noştri, ai populaţiei constănţene! Aceşti bani puteau fi utilizaţi în optimizarea şi micşorarea preţului la gigacalorie. Oare e necesară o restructurare de sus până jos în organigrama RADET?“
Citește și:
Directorii şi membrii CA, cu averile la (ne)vedere
Cât de bogaţi sunt şefii RADET Constanţa, regia blamată de sute de abonaţi (documente)
Constănţenii afectaţi de avariile succesive produse în aceleaşi zone - Dacia, Trocadero, Stadion, Poarta 6, Faleză Nord, Balada, Eden, Tomis Nord, Kilometrul 5 - şi de timpul de remediere a acestora nu au ezitat să comenteze cele întâmplate. „Cu toată reducerea electorală a lui Mazăre, la Constanţa avem în continuare preţul cel mai mare din ţară la gigacalorie (aproape dublu). Asta nu o mai spune nimeni. Ruşine!“, ne-a scris un cititor al cotidianului ZIUA de Constanţa. Altul sugerează demiterea conducerii RADET Constanţa. „Trei-patru zile durează o reparaţie? La Trocadero nu avem căldură de opt zile! Abia în a şaptea zi au venit să repare defecţiunea. Ar trebuie demisă toată conducerea RADET. Să le fie ruşine.
Este o bătaie de joc la adresa puţinilor abonaţi care le-au mai rămas şi care le plătesc salariile aberant de mari pentru o ţară în care toţi se zbat să supravieţuiască cu salarii de mizerie“, susţine un alt cititor. „Se demonstrează, în ultimul timp, gradul de pregătire al managerilor şi al meseriaşilor de la RADET! În comunicat nu sunt trecuţi toţi consumatorii. A fost oprită căldura şi în zona 1 Decembrie 1918. Putem remarca, prin argumente, că, din nou, se lucrează. Pentru a treia oară de la revizia din septembrie 2014, se lucrează la reţea.
Buni meseriaşi, lucrări şi cheltuieli financiare crescute pe banii noştri, ai populaţiei constănţene! Aceşti bani puteau fi utilizaţi în optimizarea şi micşorarea preţului la gigacalorie. Oare e necesară o restructurare de sus până jos în organigrama RADET?“
Un nou anunţ de oprire a energiei termice
În cursul zilei de ieri, RADET Constanţa a anunţat, din nou, întreruperea furnizării încălzirii pentru consumatorii din zona Trocadero, strada Nicolae Iorga nr. 54, 56, 99, 111, zona Dacia (blocurile TS 15-1, TS 15-2 şi C), zona City Mall (blocurile M2, N2 şi P2), zona Catanga (DR35 şi DR36), zona Amzacea (blocurile IV30, IV31, IV32, IV33, IV 34 şi IV 35).Ce spun directorii regiei
Reamintim că, începând cu data de 4 noiembrie, mai multe avarii produse la reţeaua de distribuţie a agentului termic au dus la sistarea furnizării căldurii în casele constănţenilor. „Dacă avaria este mare, poate dura între trei şi patru zile. Pentru unele avarii, suntem nevoiţi să spargem carosabilul, să anunţăm poliţia, să oprim circulaţia. Nu putem estima exact cât durează remedierea unei avarii pe reţea. Reparăm într-o parte şi se sparge în alta“, a declarat directorul general al RADET Constanţa, Nela Ştefan. Ing. Liviu-Dorel Popa, director Producţie din cadrul RADET Constanţa, a precizat că „sunt multe probleme greu de gestionat“. „În municipiul Constanţa, avem 1.000 de kilometri de canale termice. De fiecare dată, când începe furnizarea agentului termic, în primele trei săptămâni, are loc dilataţia conductelor de metal, ceea ce duce la ruperea, pe zonele de racord, a unor conducte. După ce conductele intră în regim termic, dilataţia se stabilizează. La Trocadero, a fost o avarie mai mare, iar conducta s-a spart chiar în mijlocul intersecţiei. Pentru a o putea depista cu ajutorul aparatului de detectare a avariilor, era nevoie de linişte. Bulevardul Alexandru Lăpuşneanu este destul de circulat, de aceea s-a lucrat noaptea. Sunt multe probleme greu de gestionat, având în vedere şi lungimea canalului termic. Încercăm să rezolvăm cât mai repede problemele, mai ales că regia trăieşte din producţia pe care o vinde“, ne-a explicat ing. Liviu-Dorel Popa.Citește și:
Directorii şi membrii CA, cu averile la (ne)vedere
Cât de bogaţi sunt şefii RADET Constanţa, regia blamată de sute de abonaţi (documente)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii