Licitaţia pentru andocarea şi reparaţia navei proiect 1395, anulată. Iată motivul anunţat de autoritatea contractantă!
Licitaţia pentru andocarea şi reparaţia navei proiect 1395, anulată. Iată motivul anunţat de autoritatea
13 Jul, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
2069
Marime text
Unitatea Militară 02133 a anunţat că procedura publică organizată în vederea atribuirii contractului „Acord-cadru de lucrări de andocare şi reparaţii la nava proiect 1395“ a fost anulată. „Această procedură a fost anulată automat, deoarece la data-limită de depunere a ofertelor nu au existat ofertanţi înscrişi“, au precizat reprezentanţii Unităţii Militare 02133.
Reamintim că UM 02133 anunţase că va organiza o procedură publică pentru atribuirea contractului „Acord-cadru de lucrări de andocare şi reparaţii la nava proiect 1395“, în valoare estimată de 1400.801,94 de lei. Ofertele puteau fi depuse până pe data de 02.07.2018, ora 15.00. Ofertanţii trebuiau să prezinte lista principalelor servicii similare prestate în cursul unei perioade care acoperă cel mult trei ani, în funcţie de data înfiinţării sau a începerii activităţii operatorului economic, din care să rezulte că au fost prestate servicii similare în valoare cumulată de cel puţin 840.336,13 lei fără TVA la nivelul unuia sau al mai multor contracte.
Persoanele care deţin funcţii de decizie în cadrul entităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Nicolae Vatu - comandant, Grecu Sorin - locţiitor, Ramona Popa - consilier juridic; Mihaela Lucaci - contabil-şef. Din comisia de evaluare fac parte: Burghelea Florin, Grama Bogdan, Bajenaru Valentin, Anghel Alin, Dumitriu Alexandra, dar şi experţii tehnici Casian Rogers, Antonaru Sorin, Mataca Ștefan, Agape Adriana-Georgiana, Farfara Silviu-Marian, Nicolae Mihai Romica. Constantin Valentin şi Vlad Maria sunt membri de rezervă.
Reamintim că UM 02133 anunţase că va organiza o procedură publică pentru atribuirea contractului „Acord-cadru de lucrări de andocare şi reparaţii la nava proiect 1395“, în valoare estimată de 1400.801,94 de lei. Ofertele puteau fi depuse până pe data de 02.07.2018, ora 15.00. Ofertanţii trebuiau să prezinte lista principalelor servicii similare prestate în cursul unei perioade care acoperă cel mult trei ani, în funcţie de data înfiinţării sau a începerii activităţii operatorului economic, din care să rezulte că au fost prestate servicii similare în valoare cumulată de cel puţin 840.336,13 lei fără TVA la nivelul unuia sau al mai multor contracte.
Responsabili de atribuirea licitaţiei
Persoanele care deţin funcţii de decizie în cadrul entităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Nicolae Vatu - comandant, Grecu Sorin - locţiitor, Ramona Popa - consilier juridic; Mihaela Lucaci - contabil-şef. Din comisia de evaluare fac parte: Burghelea Florin, Grama Bogdan, Bajenaru Valentin, Anghel Alin, Dumitriu Alexandra, dar şi experţii tehnici Casian Rogers, Antonaru Sorin, Mataca Ștefan, Agape Adriana-Georgiana, Farfara Silviu-Marian, Nicolae Mihai Romica. Constantin Valentin şi Vlad Maria sunt membri de rezervă.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii