Licitaţie de circa 200.000 de lei la ANR. Cumpără servicii de suport tehnic şi mentenanţă documente
Licitaţie de circa 200.000 de lei la ANR. Cumpără servicii de suport tehnic şi mentenanţă documente
07 Jun, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2934
Marime text
Autoritatea Navală Română (ANR) anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Servicii de suport tehnic şi mentenanţă preventivă pentru Sistem de management al documentelor“, în valoare estimată totală de 190.000 de lei.
Ofertele de participare la această licitaţie pot fi depuse până pe data de 21.06.2017, ora 15.00, urmând ca acestea să fie evaluate pe data de 18.07.2017, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 1.900 de lei.
Obiectul contractului constă în achiziţionarea serviciilor de suport tehnic şi mentenanţă preventivă „Sistem de management al documentelor“, în vederea întreţinerii echipamentelor hardware şi sistemelor informatice implementate în cadrul ANR prin proiectul cu titlul „Monitorizarea şi eficientizarea proceselor de lucru şi a fluxului de documente la nivel central şi la nivelul unităţilor teritoriale, păstrarea informaţiei în condiţii sigure şi cu costuri optime“, asigurării suportului tehnic autorizat pentru platformele soft/hard achiziţionate prin proiect.
Achiziţionarea de servicii de mentenanţă şi suport este dictată de dinamica de schimbare a proceselor automatizate de către sistemul software implementat. Potrivit anunţului de participare, achiziţionarea serviciilor de mentenanţă preventivă şi corectivă pentru o perioadă de 12 luni este necesară pentru următoarele sisteme: sistem de management al documentelor; sistem ce gestionează fluxurile de lucru şi de documente, asigură timpi de răspuns optimi şi în condiţiile legii către participanţii la flux şi/sau solicitanţi în condiţii corespunzătoare de transparenţă; sistem de arhivare electronică a datelor; sistem ce asigură arhivarea electronică în condiţiile legii, portal care garantează necesităţile de informare, comunicare şi prezentare în interiorul organizaţiei, dar şi deschiderea către exteriorul ei; sistem de etichetare/clasificare a documentelor şi a mesageriei electronice; sistem ce asigură clasificarea documentelor şi a emailurilor pentru ca acestea să poată fi mai uşor gestionate şi să nu ajungă la destinatari nedoriţi; sistem Business Intelligence; sistem ce oferă managementului de orice nivel un suport real şi la timp (în timp real) pentru fundamentarea deciziilor, în sensul că datele eterogene din sistemul informaţional al instituţiei sunt prelucrate şi oferite managementului în timp real sub formă de situaţii, rapoarte, tablou de bord, indicatori, simulări, statistici; Disaster Recovery Data Center - data center dotat cu echipamente hardware (servere, unităţi de stocare date, surse de curent neîntreruptibile, elemente active şi pasive de reţea); sistem anti-efracţie, sistem de monitorizare şi control acces, sistem de prevenire şi stingere a incendiilor, sistem de ventilaţie şi podea tehnologică, software specializat de arhivare şi compresie, software.
Constantin Casiade - director Direcţia Afaceri Europene şi Relaţii Internaţionale, Cristina Calintaru - director Direcţia Economică, Costel Liviu Grigore - director Direcţia Personal Navigant, Felicia Nuţu - şef Serviciul Financiar-Contabilitate Bugete Tarife, Silviu Apostol - şef Serviciul Comunicaţii şi IT, Gabriel Bălan - şef Biroul IT,
Steluţa Mircea - Serviciul Administrativ, Aprovizionare, Reparaţii, SSM, Nicoleta Gurgu - Serviciul Administrativ Aprovizionare, Reparaţii, SSM, Anişoara Băniţă - şef Biroul Juridic şi Contencios, Viviana Madalina Avramiuc - Biroul IT, Gilda Ursache - şef Serviciul Contabilitate, Daniela Tăbacaru - Biroul Juridic şi Contencios, Ciprian Ciopa - Serviciul Comunicaţii şi IT, Gabriel Florescu - şef Biroul Managementul Calităţii, Luminiţa Caratanase - Biroul Managementul Calităţii, Mona Eliza Paraschiv - şef Biroul Secretariat - Relaţii Publice, Amina Mladin - Biroul Secretariat - Relaţii Publice.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Ofertele de participare la această licitaţie pot fi depuse până pe data de 21.06.2017, ora 15.00, urmând ca acestea să fie evaluate pe data de 18.07.2017, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 1.900 de lei.
Obiectul contractului constă în achiziţionarea serviciilor de suport tehnic şi mentenanţă preventivă „Sistem de management al documentelor“, în vederea întreţinerii echipamentelor hardware şi sistemelor informatice implementate în cadrul ANR prin proiectul cu titlul „Monitorizarea şi eficientizarea proceselor de lucru şi a fluxului de documente la nivel central şi la nivelul unităţilor teritoriale, păstrarea informaţiei în condiţii sigure şi cu costuri optime“, asigurării suportului tehnic autorizat pentru platformele soft/hard achiziţionate prin proiect.
Achiziţionarea de servicii de mentenanţă şi suport este dictată de dinamica de schimbare a proceselor automatizate de către sistemul software implementat. Potrivit anunţului de participare, achiziţionarea serviciilor de mentenanţă preventivă şi corectivă pentru o perioadă de 12 luni este necesară pentru următoarele sisteme: sistem de management al documentelor; sistem ce gestionează fluxurile de lucru şi de documente, asigură timpi de răspuns optimi şi în condiţiile legii către participanţii la flux şi/sau solicitanţi în condiţii corespunzătoare de transparenţă; sistem de arhivare electronică a datelor; sistem ce asigură arhivarea electronică în condiţiile legii, portal care garantează necesităţile de informare, comunicare şi prezentare în interiorul organizaţiei, dar şi deschiderea către exteriorul ei; sistem de etichetare/clasificare a documentelor şi a mesageriei electronice; sistem ce asigură clasificarea documentelor şi a emailurilor pentru ca acestea să poată fi mai uşor gestionate şi să nu ajungă la destinatari nedoriţi; sistem Business Intelligence; sistem ce oferă managementului de orice nivel un suport real şi la timp (în timp real) pentru fundamentarea deciziilor, în sensul că datele eterogene din sistemul informaţional al instituţiei sunt prelucrate şi oferite managementului în timp real sub formă de situaţii, rapoarte, tablou de bord, indicatori, simulări, statistici; Disaster Recovery Data Center - data center dotat cu echipamente hardware (servere, unităţi de stocare date, surse de curent neîntreruptibile, elemente active şi pasive de reţea); sistem anti-efracţie, sistem de monitorizare şi control acces, sistem de prevenire şi stingere a incendiilor, sistem de ventilaţie şi podea tehnologică, software specializat de arhivare şi compresie, software.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Răzvan Gabriel Trandafir - director general, Mihai Codruţ Staicu - director Centrul Maritim de Coordonare, Paul Brânză - director Direcţia Inspecţii Siguranţă şi Securitate Navală,Constantin Casiade - director Direcţia Afaceri Europene şi Relaţii Internaţionale, Cristina Calintaru - director Direcţia Economică, Costel Liviu Grigore - director Direcţia Personal Navigant, Felicia Nuţu - şef Serviciul Financiar-Contabilitate Bugete Tarife, Silviu Apostol - şef Serviciul Comunicaţii şi IT, Gabriel Bălan - şef Biroul IT,
Steluţa Mircea - Serviciul Administrativ, Aprovizionare, Reparaţii, SSM, Nicoleta Gurgu - Serviciul Administrativ Aprovizionare, Reparaţii, SSM, Anişoara Băniţă - şef Biroul Juridic şi Contencios, Viviana Madalina Avramiuc - Biroul IT, Gilda Ursache - şef Serviciul Contabilitate, Daniela Tăbacaru - Biroul Juridic şi Contencios, Ciprian Ciopa - Serviciul Comunicaţii şi IT, Gabriel Florescu - şef Biroul Managementul Calităţii, Luminiţa Caratanase - Biroul Managementul Calităţii, Mona Eliza Paraschiv - şef Biroul Secretariat - Relaţii Publice, Amina Mladin - Biroul Secretariat - Relaţii Publice.
Condiţii pentru ofertanţi
Societăţile ofertante vor prezenta principalele livrări de servicii prestate similare cu cele ce fac obiectul contractului, efectuate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici şi privaţi. De asemenea, vor depune lista principalelor servicii similare prestate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi. Din această listă trebuie să rezulte că la nivelul unui contract sau al mai multor contracte au prestat servicii similare cu cele ce fac obiectul contractului, în ultimii trei ani de la data-limită de depunere a ofertelor.În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii