Licitaţie de peste 700.000 de lei la Autoritatea Navală Română (document)
Licitaţie de peste 700.000 de lei la Autoritatea Navală Română (document)
18 Sep, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
3063
Marime text
Autoritatea Navală Română (ANR) scoate din conturi circa 700.000 de lei pentru achiziţia infrastructurii de reţea.
În acest sens, va fi organizată o procedură de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Echipamente şi software pentru monitorizare şi unificare sisteme raportare trafic maritim şi redundanţă sistem MSW, comunicaţie şi backup“. Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 13.10.2017, ora 16.00. Ofertele vor fi deschise pe data de 7.11.2017, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare la această licitaţie este de 6.500 de lei. Ofertanţii vor prezenta principalele livrări de produse similare cu cele care fac obiectul contractului efectuate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi.
În secţiunea „Documente“ puteţi vizualiza anunţul de participare la licitaţie.
În acest sens, va fi organizată o procedură de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Echipamente şi software pentru monitorizare şi unificare sisteme raportare trafic maritim şi redundanţă sistem MSW, comunicaţie şi backup“. Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 13.10.2017, ora 16.00. Ofertele vor fi deschise pe data de 7.11.2017, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare la această licitaţie este de 6.500 de lei. Ofertanţii vor prezenta principalele livrări de produse similare cu cele care fac obiectul contractului efectuate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractate responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Alexandru Mezei - director general; Paul Brânză - director Direcţia Inspecţii Siguranţă şi Securitate Navală; Constantin Casiade - director Direcţia Afaceri Europene şi Relaţii Internaţionale; Costel Liviu Grigore - director Direcţia Personal Navigant; Cristina Calintaru - director Direcţia Economică; Raluca Alina Muşat - şef Serviciu Investiţii Achiziţii Publice; Aura Glodeanu - Serviciul Investiţii Achiziţii Publice; Naiden Gabriela-Andreea Vasilescu - şef Birou Juridic şi Contencios; Ciprian-Marius Ciopa - Serviciul Comunicaţii şi IT; Gabriel Bălan - şef Birou IT; Daniela Tăbacaru - Biroul Juridic şi Contencios; Felicia Nuţu - şef Serviciul Financiar Contabilitate Bugete Tarife; Sandică Mangri - Serviciu Investiţii Achiziţii Publice; Silviu Apostol - şef Serviciul Comunicaţii şi IT; Iulian Ichim - Serviciul Comunicaţii şi IT; Gilda-Veronica Ursache - şef Birou Contabilitate; Ana Cornelia Dudu - Serviciul Investiţii Achiziţii Publice.În secţiunea „Documente“ puteţi vizualiza anunţul de participare la licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii