Licitaţie la CN ACN Constanţa. Compania cumpără combustibil (document)
Licitaţie la CN ACN Constanţa. Compania cumpără combustibil (document)
14 Sep, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
1850
Marime text
Compania Naţională Administraţia Canalelor Navigabile (CN ACN) SA Constanţa îşi reface stocurile de combustibil lichid uşor tip 3. Contractul, în valoare estimată de 256.000 de lei, presupune achiziţia de combustibil lichid uşor tip 3, STAS 54 - 80 sau echivalent, necesar pentru încălzirea sediului administrativ (96 de tone). Combustibilul va fi livrat la sediul administrativ.
Ofertele de participare la această licitaţie vor putea fi depuse până pe data de 25.09.2018, ora 15.00, urmând să fie deschise în aceeaşi zi. Garanţia de participare este de 2.560 de lei. Garanţia de participare trebuie sa fie irevocabilă. Ofertantul declarat câştigător va constitui garanţia de bună execuţie a contractului, în cuantum de 10% din valoarea contractului, fără TVA, în termen de cinci zile lucrătoare de la data semnării contractului de achiziţie. De asemenea, ofertanţii vor prezenta lista principalelor livrări de produse efectuate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii trei ani, însoţită de documente justificative care să confirme efectuarea livrării - procese-verbale de recepţie/ certificate constatatoare pentru fiecare livrare din listă.
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de atribuirea procedurii publice, sunt: director general - Daniel Georgescu; director executiv Direcţia Juridică - Diana Niculescu; director executiv Direcţia Economica - Iatan Gheorghe; director executiv Direciia Comercială - Bectemir Hermina; CFPP - Cristina Poenaru; şef Serviciu Achiziţii - Sârbu Camelia; şef Birou Aprovizionare - Alina Mărgineanu Ibraim.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Ofertele de participare la această licitaţie vor putea fi depuse până pe data de 25.09.2018, ora 15.00, urmând să fie deschise în aceeaşi zi. Garanţia de participare este de 2.560 de lei. Garanţia de participare trebuie sa fie irevocabilă. Ofertantul declarat câştigător va constitui garanţia de bună execuţie a contractului, în cuantum de 10% din valoarea contractului, fără TVA, în termen de cinci zile lucrătoare de la data semnării contractului de achiziţie. De asemenea, ofertanţii vor prezenta lista principalelor livrări de produse efectuate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii trei ani, însoţită de documente justificative care să confirme efectuarea livrării - procese-verbale de recepţie/ certificate constatatoare pentru fiecare livrare din listă.
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de atribuirea procedurii publice, sunt: director general - Daniel Georgescu; director executiv Direcţia Juridică - Diana Niculescu; director executiv Direcţia Economica - Iatan Gheorghe; director executiv Direciia Comercială - Bectemir Hermina; CFPP - Cristina Poenaru; şef Serviciu Achiziţii - Sârbu Camelia; şef Birou Aprovizionare - Alina Mărgineanu Ibraim.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii