Licitaţie la CN APM SA Constanţa pentru lucrări de reparații capitale (document)
Licitaţie la CN APM SA Constanţa pentru lucrări de reparații capitale (document)
30 Jun, 2020 00:00
ZIUA de Constanta
2130
Marime text
- Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa anunţă organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului de lucrări de reparații capitale pasaj superior la Poarta 4.
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa anunţă organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului privind "Lucrări de Reparații capitale Pasaj Superior la Poarta 4" (Proiectare).
Valoarea estimată a contractului este 118.460 lei.
Descrierea contractului
Obiectul achiziției consta in elaborarea întregii documentații necesare obținerii autorizației de construire și a execuției lucrărilor de reparații capitale a Pasajului Superior la Poarta 4 Port Constanta.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6. Termenul în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire este a 4-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. La solicitările adresate după acest termen entitatea contractantă nu va răspunde.
Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul entității contractante precum și persoane din cadrul entității contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt: Consiliu de Administrație: Murgeanu Gabriela, Serban Daniela, Batrinca Ghiorghe; Burlacu Mircea, Naftali Adrian Daniel, Petrascu Elena, Chirila Constantin, Costel Stanca - Director general, Florin Goidea - Director general adjunct, Daniela Serban- Director economic, Florin Chirila - Director Tehnic, Teodor Patrichi - Director exploatare, Ciprian Hanganu -Director Coordonator, Alexandru Mădălin Craciun - Director Comercial, Otilia Ifimov – Șef Departament Achiziții Publice, Pepi Tanase Iulian – Șef Serviciu Juridic şi Contencios, Kiss Laszlo Eduard - Șef Sucursala Energetica Port Constanța, Daniel Niculescu - Șef Sucursala de Servicii Port Constanța, Banias Emil Sorin - Sef Sucursala Nave Tehnice Port Constanta, Moldoveanu Antoniela – Inginer, Bola Laura Valentina- Inginer,; Alți semnatari: Liviu Adrian Stoean – Sef Serviciu Tehnic, Constantin Brandi – Șef Serviciu Patrimoniu, Gamalan Adina - Sef Birou Control Financiar Preventiv, Erna Silvia Braileanu – Responsabil Achiziție din cadrul Departamentului Achiziții Publice.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 08.07.2020, ora 15.00
În secţiunea Documente puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Citește și:
UPDATE Costel Stanca și Cosmin Dumitrache, numiți la conducerile CNAPMC și ANR
CN APMC cumpără stații de lucru tip desktop și portabile. Care este valoarea contractului (document)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii