Licitaţie la SNTFC CFR Călători SA pentru salubrizarea vagoanelor de călători. Unul dintre loturi se referă la Constanţa (document)
Licitaţie la SNTFC CFR Călători SA pentru salubrizarea vagoanelor de călători. Unul dintre loturi se referă
12 Apr, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
2521
Marime text
Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători (SNTFC) - CFR Călători SA va organiza şi desfăşura o procedură de achiziţii publice în vederea atribuiri contractului „Servicii de curăţare a echipamentului de transport (5 loturi)“, în valoare estimată cuprinsă între 660.808 şi 12.070.512 lei.
Ofertele de participare la licitaţie pot fi depuse până pe 14.05.2018, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 10.08.2018, ora 18.00. Valoarea garanţiei de participare pentru lotul 1 este de 2.520 de lei, pentru lotul 2 - 65.170 de lei, pentru lotul 3 - 20.700 de lei, pentru lotul 4 - 22.961 de lei, pentru lotul 5 - 9.352 de lei.
Cele cinci loturi constau în:
- lotul 1 - salubrizare automotoare şi/sau rame electrice, exprimate în vagoane etalon, la Depoul Suceava;
- lotul 2 - salubrizare vagoane de călători, exprimate în vagoane etalon, pentru Revizia de vagoane Constanţa, Post Revizie Vagoane Feteşti şi Revizia de vagoane Mangalia;
- lotul 3 - salubrizare vagoane de călători, exprimate în vagoane etalon, pentru Revizia de vagoane Galaţi;
- lotul 4 - salubrizare vagoane de călători, exprimate în vagoane etalon, pentru Revizia de vagoane Buzău şi Post Revizie vagoane Mărăşeşti;
- lotul 5 - salubrizare vagoane de calatori, exprimate în vagoane etalon, pentru Post Revizie vagoane Sibiu.
Valoarea estimată a contractului subsecvent pentru lotul 1 este cuprinsă între 4.224 de lei şi 126.000 de lei, pentru lotul 2 - 362.056 de lei - 3.881.054 de lei, pentru lotul 3 - 115.004 lei - 1.380.048 de lei, pentru lotul 4 - 127.564 de lei - 1.530.768 de lei şi pentru lotul 5 - 51.960 de lei - 600.672 de lei.
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, desfăşurarea şi atribuirea procedurii publice sunt: Iosif Szentes - director general, Marcel Litra - director general adjunct operaţional, Elena Miu - director financiar-contabil, Carmen Popescu - director logistică şi achiziţii publice, Robert Niţă - director exploatare, Cezar Ionescu - şef Serviciul Exploatare Vagoane, Ion Ivan - şef Serviciul Exploatare Locomotive, Georgeta Manole - şef Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei, Adina Badea - expert achiziţii publice - Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Ofertele de participare la licitaţie pot fi depuse până pe 14.05.2018, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 10.08.2018, ora 18.00. Valoarea garanţiei de participare pentru lotul 1 este de 2.520 de lei, pentru lotul 2 - 65.170 de lei, pentru lotul 3 - 20.700 de lei, pentru lotul 4 - 22.961 de lei, pentru lotul 5 - 9.352 de lei.
Cele cinci loturi constau în:
- lotul 1 - salubrizare automotoare şi/sau rame electrice, exprimate în vagoane etalon, la Depoul Suceava;
- lotul 2 - salubrizare vagoane de călători, exprimate în vagoane etalon, pentru Revizia de vagoane Constanţa, Post Revizie Vagoane Feteşti şi Revizia de vagoane Mangalia;
- lotul 3 - salubrizare vagoane de călători, exprimate în vagoane etalon, pentru Revizia de vagoane Galaţi;
- lotul 4 - salubrizare vagoane de călători, exprimate în vagoane etalon, pentru Revizia de vagoane Buzău şi Post Revizie vagoane Mărăşeşti;
- lotul 5 - salubrizare vagoane de calatori, exprimate în vagoane etalon, pentru Post Revizie vagoane Sibiu.
Valoarea estimată a contractului subsecvent pentru lotul 1 este cuprinsă între 4.224 de lei şi 126.000 de lei, pentru lotul 2 - 362.056 de lei - 3.881.054 de lei, pentru lotul 3 - 115.004 lei - 1.380.048 de lei, pentru lotul 4 - 127.564 de lei - 1.530.768 de lei şi pentru lotul 5 - 51.960 de lei - 600.672 de lei.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, desfăşurarea şi atribuirea procedurii publice sunt: Iosif Szentes - director general, Marcel Litra - director general adjunct operaţional, Elena Miu - director financiar-contabil, Carmen Popescu - director logistică şi achiziţii publice, Robert Niţă - director exploatare, Cezar Ionescu - şef Serviciul Exploatare Vagoane, Ion Ivan - şef Serviciul Exploatare Locomotive, Georgeta Manole - şef Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei, Adina Badea - expert achiziţii publice - Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii