Licitaţie la Spitalul Judeţean Constanţa în vederea refacerii stocurilor de materiale sanitare pentru UPU (document)
Licitaţie la Spitalul Judeţean Constanţa în vederea refacerii stocurilor de materiale sanitare pentru UPU (document)
09 Oct, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
4100
Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa va organiza şi desfăşura o procedură publică pentru atribuirea contractului „Achiziţie materiale sanitare pentru UPU Smurd / 11 loturi“, în valoare estimată fără TVA cuprinsă între 410.550 şi 1.231.650 de lei.
Se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de 36 de luni. Ofertele pot fi depuse până pe 9.11.2017, ora 16.00, urmând să fie deschise pe 8.12.2017, ora 18.00.
ec. Natalia Munteanu - director financiar-contabil, as. univ. dr. Bogdan Obadă - director medical, as. lic. Cornelia Banu - director îngrijiri medicale, jr. Bianca Dumitrescu - şef Serviciul Achiziţii, dr. Rodica Tudoran - medic-şef UPU-SMURD, jr. Carmela Endora Gherghina - consilier juridic, dr. Andreea-Cecilia Răzvan - medic UPU-SMURD, as. pr. UPU-SMURD - Cristina Daniela Maftei, as. pr. UPU-SMURD - Rariţa Enache, ec. Mărioara Furnică - Serviciul Achiziţii.
Operatorii economici vor transmite, până la data-limită de primire a ofertelor, eşantioane (mostre) pentru produsele ofertate, la sediul autorităţii contractante. De asemenea, operatorii economici participanţi la procedură vor transmite, în cadrul propunerii tehnice, o declaraţie pe propria răspundere prin care îşi asumă transmiterea pe toată perioada derulării acordului-cadru a produselor ofertate, corespunzător cu mostrele transmise spre analiză comisiei de evaluare, disponibilitatea de a schimba produsul aflat în ultimele şase luni de valabilitate cu un altul cu termen de valabilitate extins, precum şi schimbarea produselor care, în urma desigilării, prezintă defecte ascunse. Dispozitivele medicale transmise de ofertanţi vor fi însoţite de instrucţiuni de folosire în limba română.
Propunerea tehnică va conţine un comentariu, articol cu articol, cu privire la toate specificaţiile conţinute în caietul de sarcini, prin care se va demonstra corespondenţa propunerii tehnice cu specificaţiile caietului de sarcini. Documentele emise în altă limbă decât limba română trebuie să fie însoţite de traducerea în limba română, asumată cu semnătură şi ştampilă. Propunerea tehnică se întocmeşte astfel încât procesul de evaluare şi informaţiile cuprinse în aceasta să permită identificarea facilă a corespondenţei, cu specificaţiile tehnice din caietul de sarcini.
În secţiunea „Documente“ din ediţia online puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de 36 de luni. Ofertele pot fi depuse până pe 9.11.2017, ora 16.00, urmând să fie deschise pe 8.12.2017, ora 18.00.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele care deţin funcţii de decizie din cadrul Spiralului Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa responsabile de atribuirea procedurii publice sunt: ş.l. dr. Cătălin Nicolae Grasa - manager,ec. Natalia Munteanu - director financiar-contabil, as. univ. dr. Bogdan Obadă - director medical, as. lic. Cornelia Banu - director îngrijiri medicale, jr. Bianca Dumitrescu - şef Serviciul Achiziţii, dr. Rodica Tudoran - medic-şef UPU-SMURD, jr. Carmela Endora Gherghina - consilier juridic, dr. Andreea-Cecilia Răzvan - medic UPU-SMURD, as. pr. UPU-SMURD - Cristina Daniela Maftei, as. pr. UPU-SMURD - Rariţa Enache, ec. Mărioara Furnică - Serviciul Achiziţii.
Iată în ce constau cele 11 loturi!
Lotul 1 - guler cervical adult/copil, lotul 2 - mandren sondă adult/copil, lotul 3 - fixator sondă, lotul 4 - balon ruben adult/copil/neonat, lotul 6 - pachet kit replantare, lotul 7 - pătură aer cald mistral adult/copil, lotul 8 - pachet (cateter venos central adult + copil, lotul 9 - truse lavaj peritoneal, lotul 10 - bandaj triunghiular, lotul 11 - comprese sterile 10 cm x 10 cm, opt pliuri, zece bucăţi per blister.Operatorii economici vor transmite, până la data-limită de primire a ofertelor, eşantioane (mostre) pentru produsele ofertate, la sediul autorităţii contractante. De asemenea, operatorii economici participanţi la procedură vor transmite, în cadrul propunerii tehnice, o declaraţie pe propria răspundere prin care îşi asumă transmiterea pe toată perioada derulării acordului-cadru a produselor ofertate, corespunzător cu mostrele transmise spre analiză comisiei de evaluare, disponibilitatea de a schimba produsul aflat în ultimele şase luni de valabilitate cu un altul cu termen de valabilitate extins, precum şi schimbarea produselor care, în urma desigilării, prezintă defecte ascunse. Dispozitivele medicale transmise de ofertanţi vor fi însoţite de instrucţiuni de folosire în limba română.
Propunerea tehnică va conţine un comentariu, articol cu articol, cu privire la toate specificaţiile conţinute în caietul de sarcini, prin care se va demonstra corespondenţa propunerii tehnice cu specificaţiile caietului de sarcini. Documentele emise în altă limbă decât limba română trebuie să fie însoţite de traducerea în limba română, asumată cu semnătură şi ştampilă. Propunerea tehnică se întocmeşte astfel încât procesul de evaluare şi informaţiile cuprinse în aceasta să permită identificarea facilă a corespondenţei, cu specificaţiile tehnice din caietul de sarcini.
În secţiunea „Documente“ din ediţia online puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii