Licitație la Spitalul Județean Constanța. Unitatea sanitară cumpără incineratoare (document)
Licitație la Spitalul Județean Constanța. Unitatea sanitară cumpără incineratoare (document)
05 May, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
1630
Marime text
Spitalul Clinic Județean de Urgență Constanța cumpără incineratoare, în valoare estimată de 365.320 de lei. În acest sens, va fi organizată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Furnizare incineratoare“. Așa cum reiese din anunțul de participare, se va încheia un acord-cadru pe o durată de 12 luni.
Ofertele vor fi depuse până pe data de 22.05.2018, ora 15.00. Acestea vor fi deschise în aceeași zi. Ofertanții vor prezenta lista principalelor furnizări de produse similare produselor ofertate în ultimii trei ani, conținând valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent dacă aceștia din urmă sunt autorități contractante sau clienți privați.
Potrivit anunțului de participare, unitatea sanitară va cumpăra incineratoare de polipropilenă de 5 litri, 3,2 litri, 1,5 litri, 0,300 litri, respectiv 0,750 litri. Recipientele vor fi confecționate din polipropilenă prin injecție în matriță, destinate depozitării și transportului deșeurilor rezultate din activități medicale. Acestea trebuie prevăzute la partea superioară cu un capac special și cu mâner, pentru a fi ușor transportabile la locul de stocare temporară și, ulterior, la locul de eliminare finală. Capacul are orificii pentru detașarea acelor de seringă și a lamelor de bisturiu care să permită introducerea deșeurilor și să împiedice scoaterea acestora după umplerea recipientului, fiind prevăzut în acest scop cu un sistem de închidere definitivă.
Recipientele utilizate pentru deșeurile înțepătoare-tăietoare infecțioase vor avea culoarea galbenă. Vor fi impermeabile și etanșe, vor avea un sistem de închidere temporară și definitivă, așa cum prevede art. 18, litera a) din Ordinul 1226/2012. Recipientele se vor marca individual prin etichetare, gravare, imprimare în funcție de mărimea și forma produsului. Marcarea trebuie să fie durabilă, lizibilă și vizibilă și trebuie să cuprindă următoarele date: fabricant, data fabricației, materialul și numărul lotului, schița cu mod de asamblare, unitatea sanitară și data începerii utilizării recipientului pe secție, persoana responsabilă cu manipularea lui și închidere în limba română. Sunt obligatorii următoarele inscripționări pe produs: pericol biologic; deșeuri înțepătoare-tăietoare medicale; ambalaj de unică folosință; distrugere odată cu conținutul; nu umpleți deasupra liniei.
Persoanele cu funcții de decizie care au legătură cu procedura de atribuire, precum și orice alte persoane din cadrul autorității contractante ce pot influența conținutul documentelor achiziției și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt: manager - ș.l. dr. Grasa Cătălin, director medical - ș.l. dr. Obadă Bogdan, director financiar-contabil - ec. Munteanu Natalia, director Îngrijiri - as. licențiat Banu Cornelia, Secția Unitate Primiri Urgențe - as. pr. Enache Rarita, Secția Unitate Primiri Urgențe - as. pr. Maftei Cristina Daniela, Serviciul Medicină Legală - as. Ferendino Elena, șef Serviciul Achiziții - jr. Dumitrescu Bianca, Serviciul Achiziții - referent superior Militaru Lavinia, Serviciul Achiziții - ec. Ramona Voiculescu, consilier juridic - jr. Săndulescu Mariana, consilier juridic - jr. Gherghina Carmela Endora.
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de participare la această licitație.
Ofertele vor fi depuse până pe data de 22.05.2018, ora 15.00. Acestea vor fi deschise în aceeași zi. Ofertanții vor prezenta lista principalelor furnizări de produse similare produselor ofertate în ultimii trei ani, conținând valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent dacă aceștia din urmă sunt autorități contractante sau clienți privați.
Potrivit anunțului de participare, unitatea sanitară va cumpăra incineratoare de polipropilenă de 5 litri, 3,2 litri, 1,5 litri, 0,300 litri, respectiv 0,750 litri. Recipientele vor fi confecționate din polipropilenă prin injecție în matriță, destinate depozitării și transportului deșeurilor rezultate din activități medicale. Acestea trebuie prevăzute la partea superioară cu un capac special și cu mâner, pentru a fi ușor transportabile la locul de stocare temporară și, ulterior, la locul de eliminare finală. Capacul are orificii pentru detașarea acelor de seringă și a lamelor de bisturiu care să permită introducerea deșeurilor și să împiedice scoaterea acestora după umplerea recipientului, fiind prevăzut în acest scop cu un sistem de închidere definitivă.
Recipientele utilizate pentru deșeurile înțepătoare-tăietoare infecțioase vor avea culoarea galbenă. Vor fi impermeabile și etanșe, vor avea un sistem de închidere temporară și definitivă, așa cum prevede art. 18, litera a) din Ordinul 1226/2012. Recipientele se vor marca individual prin etichetare, gravare, imprimare în funcție de mărimea și forma produsului. Marcarea trebuie să fie durabilă, lizibilă și vizibilă și trebuie să cuprindă următoarele date: fabricant, data fabricației, materialul și numărul lotului, schița cu mod de asamblare, unitatea sanitară și data începerii utilizării recipientului pe secție, persoana responsabilă cu manipularea lui și închidere în limba română. Sunt obligatorii următoarele inscripționări pe produs: pericol biologic; deșeuri înțepătoare-tăietoare medicale; ambalaj de unică folosință; distrugere odată cu conținutul; nu umpleți deasupra liniei.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcții de decizie care au legătură cu procedura de atribuire, precum și orice alte persoane din cadrul autorității contractante ce pot influența conținutul documentelor achiziției și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt: manager - ș.l. dr. Grasa Cătălin, director medical - ș.l. dr. Obadă Bogdan, director financiar-contabil - ec. Munteanu Natalia, director Îngrijiri - as. licențiat Banu Cornelia, Secția Unitate Primiri Urgențe - as. pr. Enache Rarita, Secția Unitate Primiri Urgențe - as. pr. Maftei Cristina Daniela, Serviciul Medicină Legală - as. Ferendino Elena, șef Serviciul Achiziții - jr. Dumitrescu Bianca, Serviciul Achiziții - referent superior Militaru Lavinia, Serviciul Achiziții - ec. Ramona Voiculescu, consilier juridic - jr. Săndulescu Mariana, consilier juridic - jr. Gherghina Carmela Endora.
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de participare la această licitație.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii