Licitație organizată de CN Administrația Canalelor Navigabile SA, contestată. Ce a decis CNSC
Licitație organizată de CN Administrația Canalelor Navigabile SA, contestată. Ce a decis CNSC
08 Dec, 2020 00:00
ZIUA de Constanta
1829
Marime text
- Transguard Security SRL a contestat o licitație organizată de CN Administrația Canalelor Navigabile SA
- Obiectul licitației este asigurarea de „Servicii de pază civilă fixă și pază prin patrulare auto la obiectivele CN A.C.N. SA”
Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a adoptat decizia cu numărul 2218/C5/2354 din data de 03.12.2020 privind o contestație depusă de către Transguard Security SRL, cu privire la o licitație organizată de CN Administrația Canalelor Navigabile SA.
Prin contestația nr. 7221/26.10.2020 transmisă prin mijloace electronice (e-mail) și, în original, prin poștă, înregistrată la Consiliu sub nr. 46632/26.10.2020 și, respectiv, sub nr. 46781/27.10.2020, Transguard Security SRL, cu sediul în municipiul Constanța, Bd. Mamaia, județul Constanța, reprezentată legal de Usmec Ileana Corina, în calitate de administrator, a contestat documentația de atribuire întocmită în cadrul procedurii „proprii” de atribuire, a contractului de achiziție publică având ca obiect „Servicii de pază civilă fixă și pază prin patrulare auto la obiectivele CN A.C.N. SA”, cod CPV 79713000-5 (Rev.2), inițiată de Compania Națională Administrația Canalelor Navigabile SA, în calitate de entitate contractantă, cu sediul în localitatea
Agigea, județul Constanța și a solicitat:
1. Admiterea contestației astfel cum a fost ea formulată;
2. Obligarea autorității contractante la adoptarea măsurilor de remediere;
3. Anularea procedurii dacă nu pot fi luate măsuri de remediere;
4. Suspendarea procedurii de atribuire până la decizia CNSC”.
Zip Escort SRL, în calitate de operator economic interesat, cu sediul în municipiul Constanța, str. Primăverii, județul Constanța, având sediul ales în municipiul Constanța, str. Constantin Brătescu, reprezentată legal de administrator Cristian Constantin Gheorghe și convențional de Cabinetul de Avocat „Dragoș Savarin”, a formulat „cererea de intervenție voluntară” neînregistrată și nedatată la emitentă, transmisă prin poștă, în original, înregistrată la Consiliu sub nr. 48110/03.11.2020 prin care a solicitat:
„1. în ceea ce privește prima dintre critici, anume cea care vizează Capitolul II.10.2 din fișa de date a achiziției, respectiv criteriul de evaluare al ofertei reprezentat de experiența managerului de contract/coordonator de contract în domeniul serviciilor ce fac obiectul procedurii, să o respingeți ca (...) nefondată,
2. în ceea ce privește cea de a doua critică, anume cea care vizează Capitolul IV.5.1., pct. 1 al fișei de date a achiziției, anume cerința entității contractante ca ofertanții să asigure minim 2 agenți de securitate deținători ai certificatului de competențe profesionale pentru postul de șef de tură, respectiv 4 agenți de securitate deținători ai certificatului de competențe profesionale pentru postul de șef de obiectiv, să o respingeți ca neîntemeiată”.
Cererea de suspendare a procedurii formulată de Transguard Security SRL a fost soluționată prin Încheierea nr. 2041/C5/2041 din 02.11.2020.
CNSC a decis următoarele: „Admite, în parte, contestația formulată de Transguard Security SRL, în contradictoriu cu entitatea contractantă Compania Națională Administrația Canalelor Navigabile SA. Obligă entitatea contractantă, ca, în termen de 15 zile de la primirea deciziei Consiliului, să remedieze documentația de atribuire corespunzător criticilor admise, cu respectarea celor evocate în motivare, să aducă modificările astfel efectuate la cunoștința operatorilor economici interesați de participarea la această procedură, să stabilească o nouă dată limită pentru primirea ofertelor.
Pentru considerentele expuse în motivare, Consiliul respinge cealaltă critică a contestatoarei. Admite, în parte, cererea de intervenție formulată de Zip Escort SRL, respectiv partea referitoare la modul de prezentare a propunerii tehnice și respinge partea referitoare la factorul de evaluare criticat. Împotriva prezentei decizii se poate formula plângere, în termen de 10 zile de la comunicare pentru părțile cauzei, respectiv de la data luării la cunoștință de către alte persoane vătămate”.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii